תגובות של הלקוחות

כבר קיבלתי משלוח שני של המוצרים מיכל סבון טבעי והכל פשוט נהדר.
במיוחד אציין שאחרי שהתחלתי להשתמש קבוע בשמפו של מיכל הפסיקו לי הגירודים שהיו לי בקרקפת (כל מי שמסתובבת עם כיסוי ראש מכירה את התחושה של להוריד מטפחת ולפרוע את השיער תוך גירוד).
בנוסף, שנים שאני משתמשת בדאודורנטים נטולי אלומיניום, אבל התחושה של הדאודורנט של מיכל עולה על כולם.
תבורכו ותצליחו. ושנמשיך להנות מכם.

– מהאתר


מי לא מחפש דאודורנט שיעזור למנוע ריח רע. אחרי חיפושים די גדולים ושימוש בתכשירים מגוונים (ביניהם גם חלאבין) נתקלתי בפייסבוק במקרה ב"מיכל סבון טבעי". אז הזמנתי לניסיון את דאודורנט האורנים לגבר.
יש לי שלושה דברים להגיד על זה:
1. יש לו ריח נהדר בפני עצמו
2. לכל הפחות פשוט אין ריח אחרי יום שלם בחוץ (בדרך כלל אתה פשוט מריח את עצמך ויש ריח אורנים רענן)
3. מחירו של הדאודרנט הוא כמחצית מהחלאבין.

המסקנה: מיכל סבון טבעי קנו אותי. אני כאן כדי להישאר.

– מהאתר


"בערך כל המקלחת שלי עם מוצרים שלכם. הכל מושלםםםםםם. סבון מוצק, שמפו, מסכה לשיער, משחת קלנדולה משתמשת במשחת החתלה, דיאודורנט מדהיייים, מסיכת בוץ לפנים, סבון מקציף והקרם פנים וגוף. הכל הכל יש לי חחח ובאמת שברמה גבוהה. הריח קראתי פה כמה אנשים שלא אהבו, חייבת לציין שכן בהתחלה הריח הוא די שוק כי התרגלנו למוצרים שמבוססים על בושם ולא על חומרים טבעיים. ברגע שמתרגלים באמת שאי אפשר לחזור אחורה. כיום אם אני מריחה קרם גוף רגיל אני ישר מריחה את הכימיקלים
בקיצור מומלץ. כיף שיש חברה כזו ולא אני לא משוחדת:)"

– מפייסבוק


"הזמנתי שמן ומסכת בוץ. הובטח לי משלוח תוך 4 ימים (סביר מאד) למחרת (!!!) הגיע השליח. במחיר משלוח סמלי מאד 10 שח!! (אוטובוס/דלק לחיפה היה עולה יותר) המוצרים מעולים…מחיר זול יחסית למוצרים דומים שעולים מאות שקלים.
אני אמשיך להזמין. כל הכבוד!

– מפייסבוק


תודה, תודה ושוב תודה. לפני החג הזמנתי חמש אריזות מתנה – לבנות, לכלות ולכלה לעתיד… הן הגיעו במהירות הבזק, יפות ונעימות למראה. כמעט ברגע האחרון גיליתי שבאחת החבילות חסר מוצר אחד. שלחתי מייל של תקווה… התשובה הייתה מהירה, התגובה מהירה עוד יותר, והמוצר החסר הגיע לפני החג לנקודת איסוף. וגם הוספתם מתנה קטנה ונעימה. תודה, תודה ושוב תודה."

– מפייסבוק


"אחרי שנים של שימוש בקרמים היקרים של לנקום הגעתי למוצרים שלכם בעקבות המלצות ברשת ואני ממש מופתעת לטובה ! הריחות, התחושה והידיעה שהכל טבעי עושה כל כך טוב לעור ! ממליצה בחום !"

– מפייסבוק


"אומנם "משתמשת" טרייה אך בכל זאת מרוצה 🙂
קיבלתי רק בשבוע שעבר את ההזמנה שלי (מסכת הבוץ, קרם פנים וסבון פנים מקציף) אך אני כבר יכולה לרשום כמה רשמים מחווית הצרכנות הקצרה עד כה:
האתר ידידותי ביותר, קל לשימוש ומאיר עיניים.
השירות נהדר והמשלוח סופר מהיר (שירות box it קל ונוח).
המחיר? אפילו מחשיד משהו 🙂
המוצרים נראים נפלא. אומנם מיכל כותבת באתר כי חלק מהורדת העלויות מגולמת באריזה "לא מפוצצת" אבל בעיניי האריזה הייתה יפיפיה והמוצרים נראים אסתטיים לא פחות מאחיהם ה"יוקרתיים" (שמא אכתוב "יקרים"?)
הריחות נהדרים לדעי, המרקם נוח לשימוש והתחושה על העור לאחר מכן נעימה וטובה.
עוד לא יכולה להעיד על מגמה ארוכת טווח לגבי ההשפעה על העור אבל נראה לי שהולכת להיות פה מערכת יחסים רצינית ביותר. איזה כיף!"

– מפייסבוק


"ואוו אני הכי מרוצה בעולם מהמוצרים שלכם. כבר התנסיתי בסבונים מוצקים ובסבון נוזלי, בדאורדורנט שלכם, בשמן האתרי של התפוז המתוק ועכשיו הזמנתי חמאת שיאה בקופסה קטנה והיא באמת איכותית ומדהימה. אני מעריכה אתכם כל כך על זה שאתם שמים את הצרכן במרכז, זה כל כך נדיר ולא טריוויאלי בעולם הכלכלי והקפיטליסטי של היום. כמעט נשמע בלתי אפשרי שדבר כזה יתקיים בשנת 2018. והנה אתם עושים את הבלתי יאמן.

מלבד זאת השירות לקוחות שלכם מדהים כבר אמרתי בעבר, והמשלוח ממש ממש מהיר. דבר אחד ברור- המוצרים שלכם נוצרו על ידי אנשים ולכן הם כל כך מתאימים לאנשים. אתם פשוט מאוד אנושיים.

כל הכבוד לכם. איזה כיף שיש כזה לב בעולם."

– מהמייל שלנו


"מיכל ונועם היקרים!

ההזמנות שלי אכן הגיעו, רציתי להודות לכם ראשית על המוצרים המדהימים ועל המחירים השפויים,

שנית, על מהירות הגעת החבילות, אתם באמת יודעים לתת ללקוח חוויה יוצאת דופן.

כל מוצר שלכם שאני מנסה לראשונה גורם לי להתענג עליו מהרגע שפתחתי את האריזה… 

כל הכבוד לכם המשיכו כך אתם וכלל הצוות מקסימים!!!!

פשוט תענוג לקנות ממכם מומלץ בחום!!!!

כן ירבו כמוכם בצרכנות הישראלית."

– מהמייל שלנו


"טוב אז גם אני בסוף נפלתי, השיווק והפירסום בפייסבוק שלכם עשה את שלו וגם אני אמרתי מה יכול להיות נקנה וננסה … האמת שאני ממש כועסת !!!!
כועסת שלא הכרתי אותכם ממזמן ושאתם לא מחליפים את כל המוצרים הכימים שאנחנו צורכים בחנויות השונות.
אני אומנם רק כמה ימים משתמשת במוצרים אבל בהחלט שהם נפלאים
השמפו שלכם הליים והמנטה כל כך ממכר שאני חופפת כל יום
והחמאת שייאה … וואאוו פשוט תענוג
אני בהחלט אמליץ עליכם וכמובן שאמשיך לרכוש אצליכם
תצליחו !!!!"

– מפייסבוק


"עשיתי הזמנה בשבוע שעבר, שוחחה איתי ניצן המקסימה! הייתי כמה ימים אחרי לידה ופינקתי את עצמי ואת התינוק בחבילה ליולדת שיש באתר. חיפשתי הרבה זמן סבון טבעי וטוב לתינוק ולילדים (במחיר שפוי!!!) והנה מצאתי!!!!
הייתה שיחה ממש כיפית ושירותית עם ניצן!!!! יום למחרת כבר הגיעה אליי הקופסא עם ברכה מרגשת ומתנה קטנה…אין לי מילים! הסבונים פשוט מ-ו-ש-ל-מ-י-ם-! אני נהנת להריח את הבייבי אחרי כל מקלחת ומודה שגם אני מתפתה להשתמש בו…. הסבון המוצק נעים ומרוכז (שזה מצויין!) חמאת השיאה מצילה אותי, קרם הגוף מפנק ככ עם ריח שנשאר לאורך זמן, בדיוק מה שצריך אחרי לידה.
מחכה כבר להזמנה הבאה!!!
ממליצה בחום!!!
תודה תודה תודה"

– מפייסבוק


"זו כבר פעם שניה שאני מזמינה את המוצרים שלכם ואני חייבת לשבח אתכם על המקצועיות והמהירות 🙂

אני סובלת מאטופיק דרמטיטיס והחלטתי לנסות את המוצרים שלכם, בפעם הראשונה הזמנתי מסכת בוץ מצוינת וקרם פנים (אבוקדו והמפ) שהוא פשוט מושלם, הפך את עור הפנים שלי לסופר חלק ואני ממש מרוצה ממנו."

– מפייסבוק


"זה שאני מכורה למוצרים שלכם, זה ידוע.
להזמין לאמא טרייה את המוצרים שלכם זה בכלל מרגיש כמו העברת הבשורה שלכם.
לקבל את המשלוח עד הבית תוך יממה וחצי זה בכלל מדהים
ולקבל את האריזה החדשה עוד יותר מפתה להמשיך לקנות ולקנות ועוד לרצות לקחת את זה לעצמי 😉
תמשיכו ליצור מהטבע הנפלא שלנו."

– מפייסבוק


"היי , בדרך כלל אני לא מאמינה להמלצות.. תמיד מרגישה שיש מישהו שאולי משלמים לו.. אבל משהו באינטואיציה שלי גרם לי ללכת על זה.
את הדאורנדרנט שלכם הכרתי דרך הסביבה שלי ( נשים וגברים כאחד) והחלטתי שאם התאהבתי אני רוצה לנסות יותר, נסעתי לחנות המפעל בדלתון, הייתה שם מישהי נחמדה מאוד שלמרות שבאתי לקראת סגירה נתנה לי הסבר מפורט על כל מה ששאלתי.
נתחיל בסבון מחלב נאקות שקניתי שם( הירוק) – ואו.. מדהים .
קניתי סבון מוצק שחור שהמוכרת המליצה לבן זוג שלי שיש לו סבוריאה – אנחנו כבר שנים יחד ומזמן לא ראיתי את עור הפנים שלו ככה זוהר וחלק ! נסעתי גם וזה מושלם..
והדבר האחרון .. ליד הקופה היו דוגמיות של סבונים מוצקים בחתיכות קטנות.. ניסיתי בפנים – כבר תקופה אני מחפשת משהו שישאיר את אור הפנים שלי מתוח וחלק ולא שומני! ( חבל שאני לא יודעת איך קוראים לסבון כי הוא היה בדוגמית)
בקיצור הייתי חייבת לחפור שאני מרוצה בטירוף ואחזור לחנות שלכם בוודאות!"

– מפייסבוק


"אחד העסקים היותר מוצלחים שנתקלתי בהם, אני רוצה להודות על חווית השירות ועל איכותו, הזמנו מוצרים להתנסות אחרי שנתקלתי בכתבה עליכם נראלי משהו על מסיכת בוץ, המוצרים הגיעו ארוזים בצורה מופלאה, ניכרת חשיבה על הפרטים הקטנים, כריות ניפוח שמולאו בצורה נכונה ומדוייקת והגנו בצורה נפלאה על המוצר, זה מדהים.
גם איכות המוצרים והויזואליות משובבת עין ממש, קשה למצוא מוצרים ססגונים בפלח השוק הזה, והמיתוג שמח ומזמין. ממליץ מאוד אין מה להתלבט. 🙂
רץ לספר לחבר'ה….."

– מפייסבוק


"בוקר טוב! חייבת לומר שהופעתי לטובה!!! בעלי רגיש לאלומיניום ולכן כל דאורדורנט עושה לו רע והוא פשוט הפסיק עם זה, אבל הוא נורא מבואס מזה.
נתקלתי בפרסום בפייסבוק, הייתי סקפטית למרות התגובות המאוד אוהדות כאן. רכשנו שלשום, ואתמול ניסינו שנינו.
מילה אחת. וואו!!!!
זה נעים למריחה ( למרות שסטיק היה מושלם!) ואשכרה אין ריח ואין תחושה לא נעימה. בסוף היום שנינו חזרנו וזה הדבר הראשון שאמרנו אחד לשניה ( ניסינו אותו שנינו.)
אני אמליץ בחום!!!!
מוצר אליפות!"

– מפייסבוק


"אוקיי. זה ארוך אבל- אני חייבת לכתוב כי מעולם לא הרגשתי ככ מרוצה.
אתמול אחרי שאני קוראת המון בדף. תגובות/כתבות/המלצות ודיס המלצות… החלטתי לנסות. קניתי שמפו, מסכת בוץ וקרם פנים.
הרבה זמן שאני מיואשת ממה שיש לי. לא מרוצה משום קרם פנים וסבון פנים (לא של הקוסמטיקאית ולא מהפארם ולא מפולין ולא משום דבר) וכנל השמפואים (כאילו השיער אחרי חפיפה לא נעים חמגע וזה מעצבן).
קיצור- אתמול ביצעתי את ההזמנה. הזוי אבל כבר היום! הכל הגיע ארוז ונחמד לסופר פארם -היה ממש נוח לאסוף את זה.ואם חשבתם שגל הטוב היה- אז רגע החלק הטוב לפנינו… נכנסתי ב19 הביתה אחרי יום עבודה מתיש ומעייף… אבל לא התאפקתי, שמתי את המסכה.. ומיד אחרי כמה דק ששטפתי פשוט תחושה מדהימה. נקיות ומעבר לזה הפנים ממש חלקות. לא עמדתי בזה… נכנסתי להתקלח-עם השמפו שהוא נעים וכיפי.. והשיא השיא-הקרם פנים רימונים. אני יושבת ומלטפת לעצמי את הפנים מרוב שנעים. אני באמת אחרונת חסידות הדברים הטבעיים אבל פשוט אחלה מוצרים! וזה אחרי פעם 1… ממש שמחה שנתקלתי בזה בפוסטים בפייסבוק. וממליצה בחום לכל מי שהייתה כמוני קראה וקראה והתלבטה."

– מפייסבוק


"הי (:

אני רוצה לומר לכם שזו הזמנה שניה שתוך שבועיים.
ב"ה התנסיתי בשמפו ובמרכך, כבר מזמן השיער שלי לא היה כל כך רך לאורך זמן…
אז נתתי אותם גם לבתי בת השבע. הם עושים קסמים. לא פחות.
מילדה שמסתרקת חצי שעה בבוקר בבכי, וחייבת את עזרתי בהתרת קשרים (גם אם הלכה לישון עם צמה חפופה ומסורקת)
הגיעה למצב שהיא הולכת לישון עם שיער חפוף ומפוזר, קמה בבוקר ומסתרקת לבד בשתי דקות על השעון. את הדקות שהיא ממשיכה להסתרק זה כי היא נהנית מהשיער שלה!
הילדה עשתה פוני! לא פחות ולא יותר, וזה נראה נפלא!"

– מהמייל שלנו


"ההזמנה הגיעה סופר מהר (הזמנתי שנייה לפני הסופ"ש ובתחילת השבוע כבר הייתה באילת) והיא נהדרת!
חייבת לומר שהייתי מאוד סקפטית לגבי דאודורנט טבעי אחרי שניסיתי יצרנים אחרים והתאכזבתי, אבל הדאודורנט של מיכל הוכיח את עצמו היטב בשבוע האחרון בתנאים קשים במיוחד (עובדת עבודה פיזית בשמש ליד אילת).
מהיום, אני לא רואה יותר סיבה להשתמש בדאודורנטים כימיים ובוודאי שמכילים אלומיניום…
גם קרם הפנים מאוד נעים לי, לא שומני ומריח טוב, אבל הדאודורנט הוא בהחלט הפתעת העשור מבחינתי 🙂
בוודאות אזמין בקרוב מוצרים נוספים, אני בטוחה שיהיו מוצלחים באותה מידה.
תודה!"

– מפייסבוק


"אני חייבת להמליץ על השמפו ,
קניתי כמה סוגים חייבת להודות שיש כאלה שהתחברתי יותר וכאלה פחות נטו בגלל הריח.
אבל התוצאה על השער מדהימה סבלתי מקשקשים ששום שמפו או תכשיר לא פתרו ,רק שיפרו .
והשמפו פשוט ריפא לי את השער ממליצה בחום"

– מפייסבוק


"אני חושבת שהקרם רגלים הוא הכי טוב שהשתמשתי בו.
אני משתמשת בקרם בערך שבוע וצי והוא עושה פלאים, העור גמיש יותר וכמעט בלי חתכים, הוא ממש מעולה!"

– מהמייל שלנו


+

פרטיות ואבטחת מידע

חברת מיכל סבון טבעי מכבדת את פרטיות לקוחותיה, ורואה ערך רב ומטרה בשמירה על פרטיותם ובטחון המידע של הלקוחות. אנו מתחייבים כלפי הלקוחות לקיים את המדיניות המפורטת להלן (להלן: "מדיניות הפרטיות"). מטרת מדיניות זו היא להסביר כיצד אנו פועלים בכל הקשור לפרטיות שלך, ולשימוש במידע האישי (כהגדרתו לפי דין, להלן: "מידע אישי") הנמסר לנו על-ידך או נאסף על ידינו במהלך ההתקשרות שלך עמנו והשהייה שלך בחברה.

ככלל, אינך חייב/ת למסור לנו מידע אישי. עם זאת, ייתכן ובמהלך השימוש ו/או הגלישה באתר ו/או בשירותי החברה, תמסור לנו אתה, מרצונך החופשי, פרטים ומידע אודותיך, בין היתר לצורך רכישת מוצרים וביצוע הזמנות, יצירת קשר, השתתפות בהגרלות, מילוי של טפסים מקוונים באתר, רישום לשירות או רשימה כלשהם, וכו'. זאת, בין אם הדבר נעשה בצורה ישירה ו/או בצורה עקיפה באמצעות מערכות צד ג' ו/או שותפים עסקיים ו/או צדדים שלישיים הקשורים בחברה.

כמו כן, יתכן כי חלק מהשירותים באתר, בהווה או בעתיד, כרוכים בהרשמה. כמו הרשמה להצטרפות למועדון הלקוחות שלנו. במסגרת הרשמה שכזו ו/או ביצוע הזמנה ייתכן כי תידרש למסור מידע אישי, כדוגמת שמך, כתובתך, דרכי ההתקשרות שונות עמך (טלפון, מייל), ובמקרים מסוימים ייתכן שגם מספר זהות (לצורכי אימות) ופרטי כרטיס אשראי לצורך חיוב הזמנות שתהיה מעוניין לבצע. פרטים ומידע זה יישמרו בכרטיס לקוח ייעודי שיפתח עבורך במערכותינו. השדות שחובה למלא לצורך הליך ההרשמה, יסומנו במפורש. בלי למסור את הנתונים המתבקשים בשדות שיסומנו, לא תוכל להירשם לביצוע הפעולות הטעונות רישום.

אתה אינך חייב לספק לנו מידע זה, אך לצערנו במקרים מסוימים אם לא תספק לנו מידע זה, לא נוכל להעניק לך את השירותים המבוקשים על ידך. כך למשל, לא תוכל לבצע הזמנה של מוצרים באתר או לקבל הודעות ועדכונים אודות מבצעים ללא מסירת פרטים אישיים מסוימים כנדרש בתהליך הרישום ו/או ההזמנה (כגון כתובת או פרטי תשלום).

כאמור, אתה אינך נדרש על-פי חוק למסור לנו כל מידע, ועל כן העברת מידע מצידך נעשית מרצונך ובהסכמתך, ובאחריותך הבלעדית. ככל שתמסור או תעלה כל מידע אישי לחברה או לאתר, הינך מצהיר בזאת כי המידע שתמסור ו/או תעדכן באתר, הינו נכון אמין ומדויק וכי הנך מוסר את המידע בשמך ועבור עצמך בלבד, או שהורשת כדין למסור מידע זה עבור אחר, ובכל מקרה תהא אחראי באופן בלעדי למסירת מידע זה.

מעבר לכך, האתר משתמש בכלים אוטומטיים לצורך אפיון השימוש שלך באתר ושיפור חווית הגולש. כלים אלו אוספים מידע כללי אודות פרטי ההתחברות והגלישה שלך, ובין היתר עלולים לאסוף מידע בנוגע לזמני ואופני השימוש באתר, פרטי ספק שירותי האינטרנט שלך, כתובתך בפרוטוקול האינטרנט (כתובת IP) ושם המתחם לצורך גישה לאתר, מיקום המכשיר בו נעשה שימוש בגישה לאתר, סוג הדפדפן שלך ופרטים נוספים המעידים על אופן השימוש באתר.

במסגרת כך, אתר האינטרנט שלנו משתמש ב"עוגיות" (Cookies) ובאמצעים טכנולוגיים אחרים ודומים (Pixel, Web Beacons, וכיוצ"ב) לצורך ניהולו השוטף והתקין של האתר ולצורך שיפור השירותים הניתנים באמצעותו. כלים אלו מטמיעים למעשה קבצי מידע קטנים בדפדפן ו/או מכשיר של המשתמש הגולש באתר, ומשמשים את האתר והמערכות הפועלות בו, לזיהוי של המשתמש ואיסוף מידע אודות ההתנהלות שלו באתר. חלק מה- Cookies הללו נועדו לאפשר את פעילות האתר בצורה תקינה ומאובטחת. חלק אחר, נועד לאפשר לנו לזהות את העדפותיך האישיות ולהתאים את הגלישה והפרסומות באתר עבורך.

אם אינך מעוניין לקבל Cookies בעת הגלישה באתר שלנו, אתה יכול להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן שלך וחסימת האפשרות להטמיע Cookies אצלך. כמו כן, אתה יכול למחוק את היסטוריית הדפדפן שלך בכל עת, ובמסגרת כך גם למחוק את ה- Cookies שהוטמעו אצלך. עם זאת, חשוב לדעת כי הדבר עלול לפגוע בחוויית השימוש באתר.

אנו עושים שימוש במידע שלך לצרכים סטטיסטיים, יחד עם מידע של לקוחות אחרים, לצורך שיפור השירות וייעול הפעילות שלנו בחברה, וזאת תוך שמירה על פרטיותך, וצמצום השימוש בפרטיך האישיים היכן שהדבר מתאפשר.

לבסוף, אנו עשויים לעשות שימוש בפרטי הקשר שאתה מוסר לנו על מנת להעביר אליך הצעות שיווקיות ומסחריות כאלה ואחרות, הודעות אודות מבצעים ואירועים מיוחדים, שליחת ניוזלטר מבצעים ועדכונים תקופתי והתאמה של הצעות אלו לצרכים שלך. זאת יש להדגיש, בכפוף להוראות הדין, ולקבלת הסכמתך במקרים המחייבים זאת. בכל מקרה בו אינך מעוניין להמשיך וליהנות מהצעות שיווקיות ומבצעים אלו, אתה כמובן יכול לפנות אלינו ולבקש כי נסיר אותך מרשימות התפוצה שלנו.

על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981, כל אדם זכאי לעיין במידע השמור במאגר מידע ומתייחס אליו. זכות זו כמובן עומדת גם לך. כמו כן עומדת לך הזכות לבטל ולמשוך כל הסכמה שניתנה על ידך לשליחת דיוור ישיר ודואר פרסומי. פניות מעין אלו ניתן להפנות אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל המפורטת בתחילת מדיניות זו. אנו נגיב ונשיב על פנייתך בהקדם.

לעולם לא נעביר את פרטי הקשר שלכם לשום גורם שלישי. אנחנו רציניים לגבי אבטחה ועושים הכל לאבטח את המידע בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

אנו מחויבים לאבטחת ושמירת המידע שלך, ועושים שימוש באמצעי אבטחה מקובלים ומתאימים על מנת לשמור ולהגן על שלמות וסודיות המידע הנשמר במערכותינו.

עם זאת, ובדומה לכל מערכת אחרת, אנו איננו יכולים להבטיח בצורה מלאה ומוחלטת את בטיחות מערכותינו, ועל כן אנו איננו מתחייבים שמאגרי המידע שלנו יהיו חסינים בצורה מוחלטת מפני כל חדירה ו/או גישה בלתי מורשית.

כל המידע הרגיש מוצפן בטכנולוגיות מובילות, העומדות בתקן PCI-DSS המחמיר, ומאושר על ידי חברות האשראי. פרטי האשראי שלכם לא נשמרים אצלנו בשום מקום. החיוב מתבצע ישירות מול המחשבים המאובטחים של חברת הסליקה.

החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.

החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע"י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.

 

+

טיפול בהזמנה ומדיניות משלוחים

כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים (ראשון עד חמישי) ויוצאות ממפעלנו לחברות השליחויות בין 24 עד 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה ברוב המקרים. 

הזמנות שייקלטו בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב. 

הזמנות שייקלטו במערכת ההזמנות בחגים או בחול המועד, יטופלו לאחר החג.

***********************************************************************************************************************************************************

הערה חשובה לזמנים של עכשיו. סתיו 2020. חשוב לנו לעדכן כי בתקופה הקרובה, בשל ימי הסגר והגידול בהיקפי הפעילות של אתרי המסחר האלקטרוני, חברות השליחויות עמוסות ולכן ייתכנו עיכובים בימי האספקה ו/או שינויים בנק' האיסוף שתבחרנה במידה וחנויות סגורות.

************************************************************************************************************************************************************

הזמנות שייקלטו במערכת ההזמנות בזמן מבצע או עומס חריג אחר יטופלו על ידינו במהירות האפשרית. 

החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת המופיעה בהזמנה או לנקודת האיסוף שנבחרה.

המשלוח יוצא כאמור מאיתנו לחברת השליחויות (בדר"כ בתוך 24-48 שעות למעט שישי-שבת, חגים וזמנים חריגים בהם עלולים להיגרם עיכובים בזמני האספקה).

ברגע שהחבילה מתקבלת בחברת השליחויות, היא מנופקת ללקוח עד 3 ימי עסקים למקומות מרכזיים ועד 5 ימי עסקים (כלומר פעם בשבוע) למקומות רחוקים עם שליח עד הבית באמצעות חברת השליחויות HFD. 

עם חברת השליחויות Boxit, לוקח לחבילה 48 שעות מיום שהמשלוח מגיע לחברת השליחויות עד שהיא מגיעה לנק' האיסוף שנבחרה ע"י הלקוח.

המשלוחים מתבצעים בדר"כ בין השעות 8:00 ל-18:00, לכן מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה יודעים כי תשהו במהלך שעות אלה, למשל כתובת מקום העבודה. 

עלויות המשלוח: 

בבוקס איט לנק' איסוף, המשלוח בהזמנה עד 85 ש"ח כולל, הוא בעלות של 7 ש"ח ומעל 85 ש"ח בחינם.

עם שליח עד הבית, בהזמנה עד 85 ש"ח כולל, העלות היא 15 ש"ח, מעל 85 ש"ח- 10 ש"ח ומעל 300 ש"ח- בחינם.

החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.

משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע"י הלקוח בעת הרכישה.

לקוח שמעוניין לאסוף את המוצר ממשרדי החברה, צריך לבצע הזמנה טלפונית ולבקש זאת בבירור. 

מחיר המוצר באתר אינו כולל את עלות המשלוח.

+

מדיניות החזרות וביטולי עסקה

הנכם רשאים לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ“א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן“) על ידי מתן הודעה לחברה בדואר אלקטרוני info@sabonmichal.co.il  או בטלפון 04-9930343.    

אתם זכאים להחזיר ולקבל החזר תשלום על כל מוצר שנרכש באתר והוא שלם, בתנאי והוא לא נפתח, לא נעשה בו שימוש, הוא מצוי באריזתו המקורית, תקין וללא פגע מכל מין שהוא. בתנאי שהוא נשלח חזרה בתוך 30 יום מתאריך הגעת המשלוח אליכם. ההחזר יעשה בדואר רשום לת.ד. 25, פארק תעשייה דלתון, 1381100 או באמצעות אדם שיגיע מטעם הלקוח לחנות המפעל בדלתון. את הפריטים המוגדרים עדינים – משמע, שעלולים להישבר או להינזק בשליחה – יש לארוז כראוי.  

לביטול עסקה בתוך 4 חודשים (בתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה, גם אם בדוא"ל, בין העוסק לצרכן), זכאי: אדם עם מוגבלות לפי הגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כל מי שמלאו לו 65 שנים, עולה חדש- עד 5 שנים מהיום שניתנה לו תעודה עולה או תעודת זכאות כעולה. 

הזיכוי יינתן לאחר הגעת המוצר אלינו. אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בכך בשבילך. 

במקרה של מוצר שהוכח כפגום או שהתגלתה אליו רגישות או שישנה בעיית תיאום ציפיות כלשהי, נשקול לזכות אתכם או להעניק קופון לרכישת מוצר באתר או לשלוח מוצר חליפי, כל זאת על פי שיקול דעתנו ודיון במקרה הספציפי. 

בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, במידה ובחרת לבטל את העסקה מכל סיבה לבד מהסיבות הבאות: פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לך, או במקרה של אספקת מוצר שגוי, או במידה והחברה הפרה את ההסכם, רשאית החברה לגבות ממך דמי ביטול חד פעמיים בשיעור של 5% מגובה הרכישה המוחזרת, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, כקבוע בחוק (להלן: “דמי הביטול“). עלות משלוח החזרת המוצר תהא ע“ח הלקוח.

אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול במידה ונגבו.

לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, אבל ניתן לזכות כרטיס אחר במידה וישנו. יש לקחת בחשבון שזמן ההחזר עלול להתארך בהתאם להסכם שלך עם חברת האשראי. לחילופין ניתן לקבל קופון לרכישה באתר.

לקוח שמעוניין להחזיר אלינו מוצרים שקיבל במתנה פיזית או באמצעות גיפט-קארד- אם המוצרים חדשים ולא פתוחים, ניתן לשלוח אלינו בדואר ולקבל קופון לקניה באתר בשווי המוצרים בתוך 30 יום מתאריך הגעת המוצרים/ הקופון אליכם.

לגבי החזרה והחלפה במידה והמוצר נרכש בחנויות שמוכרות את מוצרי מיכל סבון טבעי (נקודות מכירה): בכל אחת מהחנויות שמוכרות את המוצרים שלנו ניתן להחזיר ולהזדכות או להחליף פריטים שווי ערך, שנרכשו באותה החנות, במידה והמוצר פגום או שהתגלתה רגישות למוצר, וזאת באופן ישיר של הלקוח מול נקודת המכירה (נקודות המכירה מעודכנות במדיניות זו באמצעות מסמך וטופס נלווה שהועבר אליהם ממיכל סבון טבעי לטיפול במקרים שצויינו). כל זאת, בתוך 30 יום מרכישת/ קבלת הפריט ובהתאם למדיניות שירות הלקוחות של החנות. 

רשימת החנויות המלאה: https://sabonmichal.co.il/map

באופן כללי, ניתן להזדכות או להחליף מוצר שנרכש באתר כאשר התוקף שלו הוא שנה ומעלה. מוצר שפג תוקפו לא יוחלף ולא יינתן בגינו זיכוי.                                                                                                                                                                      

מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר ובחנויות שמוכרות את המוצרים של מיכל סבון טבעי לפי הרשימה שפורטה למעלה. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.

החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע משימוש שגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.