תיאור מלא
למה צריך סבון מיוחד לפנים?
עור הפנים שלנו מאוד דק, עדין ורגיש. הוא גם כמובן זקוק לנקיון יום-יומי בגלל שהפנים חשופות לזיהומים סביבתיים במשך היום.
בכל פעם שמנקים את הפנים – עם תחליב רחצה, מי פנים או עם סבון פנים – מוסרת שכבת השומן הישנה ואיתה הלכלוך. הבעיה היא שעצם הנקיון גם מייבש, כי הוא לוקח איתו חלק מהשומן הטבעי של העור. החוכמה היא לדעת לאזן נכון את הנקיון עם היובש – ופנים רגישות יותר צריכות סבון פנים שתוכנן בדיוק עבור זה.
סבון הפנים מעוצב במיוחד כדי לנקות – אבל להיות עדין מאוד כדי להביא את אפקט היובש למינימום. כדי לשמור על העור רך, עדין ומלא לחות, סבון הפנים שלנו מבוסס על קרם לחות נוזלי איכותי ומדהים, ולכן הוא גם מזין את העור בלחות, תוך כדי פעולת הנקיון.
סבון הפנים שלנו מבוסס על תמציות הרבליסטיות מיוחדות של שלושה צמחים – פרחי ורדים, פירות ג'וניפר (ערער) מיובשים, ופרחי היביסקוס. הנה מה שהן עושות בסבון הפנים שלנו:
- פרחי ורדים – צמח פלא קוסמטי שהיה אהוב ומוערך מהעת העתיקה ועד ימינו. ברפואה הטבעית הוא ידוע כמעשיר, מזין, ונותן מרץ ומראה מחודש לכל סוגי העור. בחרנו אותו לסבון הפנים הטבעי שלנו כי הוא מתאים במיוחד לעור הפנים הדק והעדין, שפעמים רבות הוא יבש מעט. זו בדיוק המומחיות של פרחי הורדים. כמו כן, הוא אידיאלי לסבון פנים מאחר שהוא נחשב כעוזר למנוע קמטוטים והווצרות "קווי הבעה" בפנים.
- ג'וניפר (ערער) – הערער נחשב כמעולה לאיזון רמת השומניות של העור ולטיפול באדמומיות ובמראה עור מגורה או מודלק. הוא שומר על העור חלק ובריא. בחרנו בו לסבון הפנים הטבעי שלנו כדי להשלים את פעולת הורדים ולעזור לשמור את הפנים בריאות ונקיות מגירויים ותגובות לא נעימות.
- פרחי היביסקוס – בחרנו בו לסבון הפנים שלנו כי הוא ידוע כצמח נהדר לשמירה על עור פנים רך וגמיש. הוא גם אנטי-אוקסידנט, ואולי הכי טוב לסבון פנים מוצלח – הוא מכיל חומר טבעי שעוזר למתוח את העור ומקדם מראה עור צעיר, חיוני ומופחת קמטוטים.
- מיץ אלוורה אורגני – קלאסיקה לפנים. אנחנו מתייחסים אל האלוורה בסבון הפנים שלנו בתור "המנחמת" של הפנים אחרי כל מה שהן עוברות במשך היום. מישהו צריך להרגיע, לרפא, לאזן ולחדש, לא? אז בגלל זה בחרנו בה לסבון הפנים שלנו.
בנוסף, יש בסבון הפנים הרכב מנצח של חומרי לחות טבעיים מדהימים:
- קסיליטול (Xylitol) – תמצית 100% צמחית המופקת מעץ הליבנה הרפואי. היא מושכת לעור לחות בצורה יוצאת דופן – וגם עוזרת לה להישאר! בחרנו בה לסבון הפנים שלנו כי לחות הפנים היא המפתח לעור צעיר, גמיש וזוהר. מאושרת Ecocert ו- NaTure, בטוחה לחלוטין לסביבה ומיוצרת בתהליך 100% מתחדש.
- קסיליטיל-גלוקוסיד (Xylityl-glucoside) – תמצית 100% צמחית שהיא "אחותה" של הקסיליטול. היא דווקא מופקת מחיטה, ובעלת תכונות מקבילות וסינרגיות עם קרובת משפחתה. גם היא מעשירה את העור בלחות לאורך שעות רבות ברמות שלא מצאנו ברכיבים טבעיים אחרים לסבון פנים. מאושרת Ecocert ו- NaTure, בטוחה לחלוטין לסביבה ומיוצרת בתהליך 100% מתחדש.
- גליצרין צמחי – נוזל טבעי סמיך, דומה קצת לדבש, שמופק מ-100% שמנים צמחיים (כמו קוקוס). שימו לב – יש גליצרין זול שמופק מנפט, אבל אנחנו כמובן משתמשים רק בגליצרין איכותי, 100% צמחי. הגליצרין אידיאלי לסבון שלנו כי הוא משלים באפקטיביות את פעולת קיבוע הלחות בעור (Humectant) והוא יכול להזין את הפנים בלחות בכמות שווה למשקלו לאורך זמן. זה אומר המון גמישות ובריאות לעור הפנים!
שורה תחתונה – "שלישיית תמציות הלחות" שלנו נועדה לתת לסבון הפנים, לצד יכולת נקיון ורענון יסודית, גם הרבה לחות מזינה ומטפחת לעור.
"הרביעיה ההרבליסטית" שלנו – נועדה להזין, להרגיע, לחדש ולתרום למראה עור צעיר, חלק, מוצק ומתוח יותר.
ואחרון חביב, הכירו את המקציף העדין שלנו!
קפריליל/קפריל גלוקוסיד ( (Caprylyl/capryl Glucoside) – מקציף 100% צמחי, טהור ועדין, המופק מקוקוס ומפחמימות צמחיות. מנקה בעדינות ויסודיות. אינו מכיל כמובן סולפיטים, פרבנים, SLS, ALS וכל שאר מרעין בישין.
יעל אור חיה (בעלים מאומתים) –
סבון מושלםםםם
הקצף עדין הריח נעים והתחושה על הפנים אחרי הסבון נקי מאוורר חלק
רותם (בעלים מאומתים) –
לרוב מאוד אוהבת את המוצרים שלכם וחיכיתי לרכוש גם את הסבו, אבל הפעם לא מרגישה שמספיק עושה את העבודה
הוא כן נעים ובכל ריח טוב אבל לא מרגישה שבאמת מנקה את הפנים כמו שצריך
איילה שיר –
סבון פנים עדין ומעולה! מנקה אבל לא מייבש את העור. קרה לי רק פעם אחת שהוא קצת ייבש לי כשהשארתי אותו יותר זמן לפני ששטפתי עם מים, אבל זאת הייתה פעם יחידה מתוך כל השימושים. והריח שלו הוא בין הריחות אם לא הריח הכי טוב של מיכל! ממליצה!
Shiri (בעלים מאומתים) –
וואו, סופסוף סבון פנים שלא מרגישים יובש אחרי השטיפה, וריח מעולה
דפנה אוחנה (בעלים מאומתים) –
הסבון מעולה , מקציף , עדין ונעים
ההזמנה הקבועה שלי
הדס (בעלים מאומתים) –
סבון מעולה, מנקה בעדינות ומשאיר הרגשה רעננה. בקבוק עם פייה נוחה לתפעול.
עליזה (בעלים מאומתים) –
נוח ונעים לשימוש. קצף קליל, ריח טוב, לא מייבש.
משלוח מהיר מאוד, למרות המצב.
חיסרון יחיד – כשמים נכנסים מלמעלה בפיה – הם נקווים ומקלקלים את המוצר.
מתת אלירז (בעלים מאומתים) –
אני משתמשת בסבון הזה היום יום. כל כך אוהבת את הריח שלו ואת התחושה שהוא נותן. ממליצה בחום.
ורד (בעלים מאומתים) –
הקצף, והריח – תמצית התחושה הנהדרת שנשארת על הפנים והוא גם לא מייבש. ממליצה בחום!
מיכל לוי (בעלים מאומתים) –
מעולה!