קרם פנים עם חמאת מנגו ונר הלילה לעור רגיל או מעורב
קרם פנים עם חמאת מנגו ונר הלילה לעור רגיל או מעורב
המחיר המקורי היה: ₪84.00.₪70.00המחיר הנוכחי הוא: ₪70.00.
אם יש לך עור פנים רגיל (כזה שאין לו עניינים מיוחדים) או עור פנים מעורב (כזה שיש לו אזורים שומניים יותר ואזורים שומניים פחות), קרם הפנים הזה יכול להיות לך מעולה! מי שיש לה עור רגיל עד מעורב, לרוב צריכה מקרם הפנים שלה הזנה פשוטה, נעימה, יום-יומית וכיפית. לא יותר מידי ולא פחות מידי, בדיוק במידה. אספתי מהטוב הפשוט של הטבע, מגוון נפלא מקרוב ומרחוק, כדי להעצים את הטוב שבך ולאפשר לך, באופן טבעי, להקרין את היופי שבך סביבך.
- יעזור לך לשמור על פנים מאוזנות, בריאות, חלקות, נעימות וקורנות.
- נספג בקלות ובמהירות, ומשאיר את העור נעים, אך לא שומני.
- הרכב שמנים טבעיים מאזנים, ללא שמני מילוי זולים, כימיקלים לא בריאים ורכיבים סינתטיים
- הניחוח עדין ונעים ומורכב רק מתערובת שמנים אתריים טהורים וטבעיים.















































































אילה שיר (בעלים מאומתים) –
קרם מעולה, נותן לחות טובה ונספג טוב.
כן נראה לפעמים כאילו הוא לא לגמרי מעורבב.. כלומר רואים צבע לבן בחלק וצבע יותר בז' באותה לחיצה אבל זאת פעם ראשונה שהזמנתי אז אני לא יודעת אם זה אמור להיות ככה.
בכל אופן יש לו אחלה ריח ומרקם טוב. תודה מיכל!
עמית (בעלים מאומתים) –
יש לו ריח טוב, הקרם נמרח בצורה חלקה על הפנים אבל משאיר מין כבדות כזאת
הפיה של הקרם גדולה מידי לטעמי כי אם לוחצים קצת חזק יוצא יותר מידי
יוליה –
קרם מאוד נעים וגם עושה טוב לעור הפנים. בשילוב עם סרום שלכם זה ממש מפנק ומזין
גבי (בעלים מאומתים) –
קרם מושלם! ריח מדהים, עושה פלאים לעור. ושירות המשלוחים מעולה, הגיע אליי מאוד מהר
יעל (בעלים מאומתים) –
קרם מעולה תוך יומיים כבר הרגשתי הבדל בעור !
ריח מצויין פשוט קנייה מעולה
מיכל ו. (בעלים מאומתים) –
קרם נעים,
נותן לחות טובה לעור הפנים לאורך זמן.
מוצר משלים טוב לאחר השימוש במסיכת הפנים שיש כאן באתר עם בוץ מים המלח.
לירון (בעלים מאומתים) –
קרם טוב, מריח מצויין ומרגיש טוב על העור. הבעיה היא בספיגה שלו – בעיקר בימים חמים, שהפנים נהיות שמנוניות והקרם לא נספג וגורם לעור (לפחות שלי) להזיע. עוד דבר הוא העיצוב החדש – יותר אהבתי את העיצוב הקודם – יותר נוח, יותר גדול ובצבעים שונים וצבעוניים לכל סוג של קרם. חבל ששיניתן.
רותי (בעלים מאומתים) –
קרם נחמד
רק הריח שלו קצת קשה לעיכול
התחלתי להשתמש רק אתמול מאמינה שאתרגל
דנה (בעלים מאומתים) –
קרם הפנים האהוב עליי 🤍
משתמשת בו ברציפות כבר כמעט שנתיים, אני לא מתבשמת בכלל ואוהבת את הריח שלו מאוד ומקבלת עליו תגובות טובות. נותן לחות עשירה ורוגע לעור הפנים.
תמיד מחזיק לי הרבה יותר ממה שאני מצפה ותמיד שמחה לרכוש חדש במחיר הנגיש של סבון מיכל
רעות –
קרם מעולה! בריח עוד יותר מעולה! ומרקם מצויין. חגיגה לעור הפנים