fb

שמירה על מחירים נוחים

מגיעה לך קוסמטיקה טבעית בריאה כל יום

אנחנו מאמינים שלכולם מגיעה קוסמטיקה טבעית בריאה באמת על בסיס יום יומי.

כמו אוכל בריא ונקי מרעלים, כך גם הקוסמטיקה ומוצרי הטיפוח שלנו יכולים וצריכים גם לפנק אותנו וגם לא להזיק לנו.

למה כל כך יקר?

כשהקמנו את מיכל סבון טבעי, הרגשנו שהבעיה היא שהמחירים של רוב מוצרי הטיפוח הטבעיים הופכים אותם ל"מוצרי מוזיאון". רובנו יכולים לקנות את הקוסמטיקה הטבעית שיש בשוק או בתור מתנה יקרה לאירוע חגיגי או לפינוק עצמי מיוחד במינו. קוסמטיקה טבעית יום יום דורשת משכנתא, לא?

אז… לא. אנחנו פה כדי לאפשר לכמה שיותר אנשים ליהנות מכל הטוב של מוצרים טבעיים ואיכותיים באמת במחיר הגיוני.

זה שאתם פחות יקרים אומר שאתם פחות משקיעים, לא?

המחשבה הראשונה של כולם היא שכדי לייצר קוסמטיקה טבעית במחיר נמוך יותר צריך לחתוך באיכות חומרי הגלם. ההיגיון הפשוט אומר שמי שמוכר יותר בזול משתמש בחומרי גלם זולים יותר, "חותך פינות" בייצור, מעסיק עובדים בתנאי ניצול משפילים, פוגע ומזהם את הסביבה וכן הלאה.

זה ממש לא הכיוון שלנו.

איך זה יכול להיות?

חשוב להבין, שכשקונים קוסמטיקה ברוב המקומות משלמים בעיקר (בין 85-95% להערכתינו) על מותג, אריזה, עלויות פרסום והמון ידיים בשרשרת ההפצה – והרבה פחות על מה שיש שם באמת או השקעת החברה בעובדים שלה או בסביבה.

זה מפתיע, אבל בשוק הקוסמטיקה, גם הטבעית, עלות חומרי הגלם עצמם ותהליך הייצור (כולל משכורות לעובדי הייצור) מהווה נתח קטן מהמחיר הסופי של המוצר. כמו שאמרנו, הרוב הגדול מהכסף שאתם משלמים על הקוסמטיקה שלכם הולך על שיווק, פרסום, אריזות, מיתוג, פוזה ורווח של הבעלים.

יש גם עניין שאצל הצרכנים, לצערנו, בתחום הקוסמטיקה קיימת בראש משוואה של יקר = איכותי. הסיבה לזה היא שלרוב הגדול אין את הידע להעריך את איכות חומרי הגלם או תהליך הייצור לפי מה שכתוב על האריזה. לכן המיתוג המפוצץ כל כך מוכר בקוסמטיקה. ולכן יצרנים נותנים לקוסמטיקה שלהם תג מחיר "יקר" כדי להיתפס "כיוקרתי" אצל הצרכן. זה אבסורד, אבל אצל זה יותר קל למכור קוסמטיקה יקרה מידי, מאשר מוצר במחיר הוגן.

אנחנו עושים משהו אחר.

אנחנו חברה משפחתית, הוגנת לעובדיה, פעילה חברתית וסביבתית, שיודעת לייצר קוסמטיקה טבעית בעבודת יד מחומרים נפלאים באמת – בלי לנפח את המחיר.

סבון טבעי באמת

מחיר הגיוני, בלי פשרה על איכות וטבעיות

קצת פחות פוזה לא תזיק

דבר ראשון, אנחנו ממעטים ככל הניתן "בפקטור הפוזה".

האריזות שלנו פשוטות וצנועות. אנחנו לא אורזים באריזות מפוצצות, ולא שופכים כספים על מיתוג, פרסום, דוגמניות, יוקרה וחיצוניות.

אין לנו סטודיו למיתוג, אין לנו סוכנת יח"צ או משרד פרסום גדול בתל אביב. אנחנו לא מדפיסים קטלוגים מזהמים, אנחנו לא מחלקים דוגמיות עם דיילות בפארמים, ואין לנו שלטי חוצות או פרסומות בטלביזה.

אנחנו מאמינים שאם ניתן ערך יוצא מהכלל ללקוחות שלנו ושירות לקוחות ברמה הכי גבוהה שיש, אנשים יגלו  אותנו מפה לאוזן, ישמחו מאוד ויספרו לכל מי שירצה לשמוע. וזה עבד מדהים והביא המון טוב לעולם. תקראו מה אנשים אומרים עלינו בגוגל.

פרנסה הוגנת אך צנועה

עוד דבר חשוב, אנחנו משתדלים לתמחר את המוצרים שלנו בצורה ההוגנת ביותר שרק אפשר, ואיפה שניתן להוריד מחירים – לעשות זאת ברוחב לב. נכון, אפשר לעשות "קופה" על כל מיני מוצרים טרנדיים ש"עפים" ב"מרווח" עצום לכל מוצר. אנחנו נמנעים מתרבות ואפילו משפה כזו אצלנו לגמרי.

אנחנו מתפרנסים בכבוד ומשלמים משכורות טובות לעובדים שלנו עם תנאים סוציאליים מעולים – אבל לא מנסים לעשות מליונים מהירים על חשבונכם.

ההבנה שלנו היא שלאורך זמן תשמחו בנו, ותאהבו את מה שאנחנו עושים. במקום לנסות לעשות רווח גדול "ולברוח עם הכסף", אנחנו מכוונים למערכת יחסים ארוכת טווח ומשמחת.

דרכי שיווק ישירות

אנחנו עושים ככל יכולתנו לעבוד עם כמה שפחות מפיצים ומתווכים כדי שהמחיר שתקבלו יהיה נמוך והוגן.

כמו עגבנייה שנקנית מהחקלאי ב-90 אג' לקילו ונמכרת, כעבור כמה ידיים, בסופר ב-4.50 שקלים לקילו, כך גם קורה במוצרי קוסמטיקה טבעית.

אנחנו משווקים בדרכים ישירות יותר כדי להימנע מהדבר הזה.

לא נדחוף לכם חומרי גלם מפוצצים רק בשביל הרושם

בנוסף, אנחנו בוחרים את המרכיבים שלנו בשיקול דעת. אנחנו משתדלים לא ללכת על המרכיבים הכי אקזוטיים ויקרים רק כי זה "אין" בקוסמטיקה הטבעית היום – אבל אין לזה תועלת קוסמטית אמיתית. אנחנו בוחרים רכיבים על בסיס היעילות, הטבעיות, הבריאות, ההשלכות הסביבתיות והחברתיות, תוך התחשבות במחיר סביר. ברוב המקרים, אין סיבה אמיתית להשתמש ברכיבים סופר יקרים ואופנתיים, מלבד בשביל הפוזה והשיווק, ראו לעיל.

הקוסמטיקה שלנו עושה עבודה מדהימה באמת בלי כל זה.

לחצו כאן – למעבר לקטלוג המוצרים שלנו