סרום או אנטי-אייג'ינג

יש אנשים של סרום ויש אנשים של קרם. אני אשה של סרום. קרם פנים מרגיז אותי ומכביד עליי. אני יודעת עכשיו להגיד שזה בגלל שיש לי עור מעורב או שומני כנראה, מעולם לא הקדשתי לזה יותר מדי מחשבה.
שואלים אותי לא מעט מה הבדל ומה כדאי לקנות, ואם משתמשים גם וגם, זה בסדר? ומה הסדר?
תשובותיי אם כן.
קרם פנים אנטי אייג'ינג (שלנו, אני לא מדברת באופן גורף כי לא מכירה אחרים בכלל) הוא קודם כל קרם פנים. הוא מהקלילים יותר, כך שמתאים לכל סוגי העור (לבעלי עור שמן, כדאי לשים כמות קטנה יותר בכל פעם, ממש מעט). יש בו מרכיבים פעילים שעובדים על הגברת חילוף החומרים בתאי העור, מה שמחדש תאים, ועוזר להאטת הזדקנות התאים, שמירה על לחות וגמישות של התאים, להפחתת קמטוטים וליצירת מראה טוב יותר של העור. טווח הגילאים הממוצע לשימוש בו הוא 25 ומעלה, עד בעלי עור בוגר.
אפשר להשתמש בו בבוקר או בערב, או גם וגם, תלוי בהרגלי הטיפוח של כל אחד או אחת (אגב, גברים רבים משתמשים בו).
הסרום לפנים הוא בכלל לא קרם. הוא פיתוח חדשני ממש של מרקם מיוחד שקוראים לו קרם-ג'ל. הוא מאוד קליל ולא שומני (הרבה רגילים לסרום שהוא תערובת של שמנים ושואלים אם הסרום שלנו שומני- אז הוא לא שומני בכלל). בגלל התכונה הזו, הוא נספג מהר לתוך העור וכמעט לא מורגש. חשוב לא לשים יותר מדי ממנו, אלא ממש כמות קטנה (כמה שפריצים), ואז – הוא גם מספיק ליותר זמן, וגם לא מרגיש דביק על העור, וזה באמת מספיק. מנסיון, לפעמים כשאני שמה כמות קטנה של סרום, והוא נספג, יש לי הרגשה שהעור שלי מבקש עוד, אז אני שמה עוד. זה בסדר גמור.
הסרום הוא סוג של סופר-אנטי-אייג'ינג. כיון שלא היה צריך להכניס לתוכו מרכיבים של קרם, כמעט כל המרכיבים הם מרכיבים פעילים לשיפור מרקם ומראה העור, להגמשת התאים, ספיגת לחות, טיפול בקמטים וקמטוטים. הוא באמת ייחודי בצורה בלתי רגילה. הוא לא רק עוזר כשרוצים להאט את הזדקנות התאים, אלא מצאתי (גם באופן אישי ואנשים ששיתפו אותי ממקור ראשון) שהוא עוזר במצבים שצריך ל"תקן" ולשפר את מראה העור, כמו אחרי כוויה, פציעה עמוקה יחסית שהחלימה והשאירה צלקת, פצעי בגרות וצלקות של פצעי בגרות).
טווח הגילאים שמשתמשים בו רחב יותר והוא מתחיל מבני ובנות 14-15 עם פצעי בגרות ו/או צלקות של פצעי בגרות, ועד לבעלי עור בוגר.
המרכיבים שלו מיוחדים מאוד ופורצי דרך אמיתיים בתחום הקוסמטיקה הטבעית. אפשר לקרוא עליהם באתר (אם תרצו, תגידו ואפרט כאן בשמחה, לא רציתי להלאות סתם את מי שזה פחות מעניין אותו).
הסרום יוצר הרגשה של מתיחה אחרי השימוש, ומרגיש לעיתים כאילו העור יבש. ההרגשה חולפת אחרי כמה זמן, אבל אם רוצים, אפשר בהחלט לשים מעליו קרם פנים (או להתאפר, או לשים קרם הגנה). באופן כללי, אני מציעה לכל מי ששואל, להשתמש כמה ימים בסרום, להרגיש אותו ולראות אם רוצים פעם ביום או פעמיים (שניהם בסדר גמור), או לשים קרם מעל (אפשר, לא חייב).
יש מי שמשתמש רק בסרום, פעם או פעמיים ביום. יש מי שישתמש בסרום, ומיד מעליו ישים קרם אנטי אייג'ינג, ויש מי שישתמש לסירוגין, סרום בבוקר וקרם בערב, או להיפך. או רק קרם אנטי אייג'ינג. כל אלה מעולים, ואין נכון או לא נכון. זה משהו מאוד אישי. אם רוצים תוספת חיזוק בשיפור מראה העור, בהחלט כדאי להשתמש בשניהם.
מבחינת הסדר, ראשון תמיד יבוא הסרום. אפשר להשאיר כך ולא לשים שום דבר מעליו, ואפשר לחכות רגע (לזכור לשים מעט מעט), ולשים קרם אנטי אייג'ינג או קרם אחר.
מה עוד? נראה לי שזהו. אם יש משהו ששכחתי, תשאלו ואענה בשמחה.
שבוע טוב ומבורך לכולם. מיכל.