הסיפור של ריקי, מצוות שירות הלקוחות שלנו

אני רוצה ברשותכם להביא ליציע הקדמי את הצוות המופלא והאהוב שלנו, כדי שתהיה לכם אפשרות להכיר אותם ואותנו יותר לעומק. החלטתי להתחיל עם ריקי מצוות שירות הלקוחות שלנו. היא כזאת נפלאה ותמיד שמחה לשתף פעולה עם ההמצאות המוזרות שלי.

אז – הכירו את ריקי יצחק ממושב מרגליות!

כמה זמן את עובדת אצלנו?

אני עובדת במיכל סבון טבעי כמעט 3 שנים (באפריל).

איפה עבדת לפני כן?

לפני "עידן" מיכל, עבדתי במוקדים גדולים בשימור לקוחות. רובם, בתחום התקשורת במרכז הארץ.

כאשר עברתי לצפון (לפני כ- 10 שנים), לא הצלחתי להשתלב מקצועית במקומות העבודה אז עסקתי בכל מיני עבודות מזדמנות , אומנם נולדתי לחופש אבל הייתי חייבת להתפרנס 🙂!

איך הכרת את מיכל סבון טבעי? איך שמעת עלינו?

את "מיכל סבון טבעי" לא הכרתי לפני. בכלל.
יום אחד , בשיא ימי הקורונה, נרשמתי לאתר דרושים בשם "מעברים".
כהרגלי, דפדפתי על מודעות, סיננתי, נשפתי בחוסר סבלנות למודעות חסרות העניין – ואז זה קרה.

מודעת דרושים צנועה, עניינית , משכה את תשומת ליבי. לא חשבתי רגע נוסף, שלחתי את קורות החיים.

כבר בשיחת הטלפון המקדימה, הרגשתי שמדובר בהצעת עבודה שונה וייחודית.
שירות לקוחות שלא הכרתי לפני. הייתה בי סקרנות אדירה לפגוש את "מיכל" האישה שעומדת מאחורי השם והמותג, כאילו משהו מבפנים הנחה אותי וסימן לי, זה זה (למרות שהתקבלתי למשרה שקרובה למקום המגורים שלי, עם שכר גבוה יותר)! בדיעבד, אני יודעת להגיד שחיפשתי משהו שלא ידעתי לדייק אותו אז. משהו שחסר לי באותם מקומות העבודה בהם התראיינתי. אותו משהו שחסר לי באותם המקומות בהם עבדתי בעבר.

לאחר שפגשתי את מיכל , את צוות העובדים, הבנתי שלא טעיתי. שאני בדיוק במקום בו אני צריכה להיות.
וה"משהו" הזה החל להתבהר כל יום עוד קצת.

היום אני יודעת לדייק את זה. חיפשתי מקום שהוא משפחתי, הגון וישר עם ערכים. כזה שלא "דוחף" מוצרים ללקוח. כזה שנותן שירות לקוחות כאילו הוא הלקוח – היחיד והמיוחד שלו. כזה שלא מודד את העובדים על פי יעדים חודשיים ובתחרות מי הכי טוב, מי הכי מהיר ומי הכי מוכר…כאשר את נמצאת במקום כזה, כמו "מיכל סבון טבעי" את הופכת להיות מבלי לשים לב, אדם טוב יותר.

ההיכרות שלי עם מיכל באותה נקודת זמן הייתה בדיעבד גלגל הצלה. למדתי ממנה המון על אמונה, התמדה, נתינה וקבלה ובכלל זווית חשיבה מעניינת על החיים. כל שיחה איתה למדתי עוד ועוד ולקחתי איתי הלאה להמשך המסע שלי בתוך מיכל סבון טבעי ומחוצה לה. היא בטח תכעס עליי על כתיבת שורות אלו כי היא לא כל כך אוהבת להיות במרכז תשומת הלב, אבל מה שאמת צריך לומר. והאמת היא שזכיתי להכיר אישה מיוחדת ונדירה.

מה התפקיד שלך במיכל סבון טבעי?


כיום, במסגרת התפקיד שלי, אני מטפלת בלקוח מרגע הייעוץ ועד שהחבילה מגיעה אליו.
זה כולל הזמנות, תקשורת מול חברת השליחים, אחראית על עדכון המלאי באתר החברה, אחראית "חפלות ואירועים" , הדרכות דיגיטליות על המוצרים ולעיתים גם בפייסבוק. תקשורת כתובה במגוון ערוצי התקשרות:
מסנג'ר, whatsapp, מיילים וכו'.

איזה מוצר את הכי אוהבת?


שאלה קשה. נראה לי שהסרום עולה על כולם. הריח שלו, המתיחה שלו, התוצאה שלו היא מיידית. אפשר לראות שהעור אחיד וחלק ממש אחרי השימושים הראשונים. לא פגשתי סרום במרקם ג'ל רוב הסרומים הם שמנים, וזה מה שכיף בו. העור לא מרגיש שומני והתוצאות מדהימות.

הנושא הכי בולט אצלנו הוא הנתינה לקהילה. מרגש לראות את ההירתמות הקולקטיבית והאישית של כל אחד מהעובדים והעובדות בחגים. לארוז מוצרים טעימים ולשלוח למי שבאמת צריך זו הרגשה אלוהית מרוממת כל כך!

ועל זה אני מודה לכם מיכל ונועם היקרים, על האפשרות שאתם נותנים לנו פעמיים בשנה, כל שנה מחדש – לתת!

ריקי

ריקי הנפלאה! ראשית תודה על המחמאות והמילים הטובות. אני מודה לך כל כך על השירות המעולה שאת נותנת ללקוחות שלנו, זה כל כך חשוב וחלק כל כך בלתי נפרד ממה שאנחנו משתדלים לעשות. אני הכי שמחה שאת מרגישה בבית! את לגמרי חלק בלתי נפרד מהבית הזה. עלי והצליחי! אוהבת, מיכל.