דף הבית Sun Screen

המדריך המקוצר לקרם הגנה

UV – לא כיף בכלל

פינת המדע: קרם הגנה טוב אמור להגן עלינו מפני קרינת UV שהיא קרינה מהשמש, המסוגלת לגרום נזקים לאורגניזמים חיים.

קיימים שלושה סוגים של קרינת UV:

קרינת – UVA קרינה זו גורמת לשיזוף, לקמטים והזדקנות של העור, ולמחלת סרטן העור.
קרינת UVB – קרינה זו מזיקה לעור יותר מקרינת UVA, וגורמת יותר לכוויות עור מהשמש ולמחלת סרטן העור.
קרינת UVC – קרינה זו מסוכנת מאוד, הרבה יותר מקרינת UVB. אבל למזלנו היא אינה מגיעה לפני כדור הארץ ונספגת באטמוספרה (לפחות כל עוד היא עדיין פה), ולכן אין צורך להתגונן מפני קרינה זו.

בוחן פתע – מי יודע מה "SPF" באמת אומר?

פקטור ההגנה מפני קרני UV אשר באנגלית נקרא "UPF" שהם ראשי תיבות של – Ultra Violet Protection Factor . הוא פקטור שמטרתו להצביע על מידת קרינת הUV אשר נחסמת ע"י חומר מסוים. לדוגמא, חומר מסוים בעל UPF של 20 יאפשר רק ל 1/20 מקרינת ה UV לחדור דרכו. זאת אומרת שהוא יקטין את החשיפה לקרינת ה UV בפקטור 20, או במילים אחרות יחסום 95% מקרינת הUV.

מוכר הרבה יותר הוא פקטור ההגנה מפני השמש, אשר באנגלית נקרא "SPF" שהם ראשי תיבות של – .Sun Protection Factor מטרתו להצביע על מידת סינון הקרינה, וגם על משך הזמן האפקטיבי שבו פועל הסינון. לדוגמא, מסנן קרינה בעל SPF של 50 יאפשר לאדם להישאר חשוף לשמש זמן הגבוה פי 50 מהזמן שבו ייקח לעור להשתזף או להישרף ללא מסנן קרינה. במילים אחרות, אם העור שלך נשרף תוך 10 דקות, אז SPF של 50 יגן עליך משריפת העור במשך 500 דקות.

רגיש, ספונטני ובעל חוש הומור – מה עושה קרם הגנה לטוב?

בניגוד לבן זוג, הדרישות מקרם הגנה די מוגדרות ופשוטות. אם כי, בדומה לבן זוג, לא קלות ליישום.
ואלו הן:

א) לסנן קרינה מסוג UVA וUVB.
ב) להישאר על העור לאורך זמן, גם בתנאים של זיעה, רטיבות, שפשוף הפנים והגוף. את זה לא פשוט לעשות בתנאים של ים, בריכה וספורט – ולכן הקרם חייב להיות בעל כושר חדירה מאוד רציני לעור. אחרת, הרבה ממנו יורד מהעור והקרם לא אפקטיבי.
ג) קרם ההגנה צריך לקיים זמן תפוגה סביר ולשמור על איכות תכונותיו, גם בתנאי קרינת שמש ישירה, חום ולחות. זה מחייב שהקרם ההגנה יכיל משמרים יותר חזקים מקרם רגיל.
ד) לשמש כקרם קוסמטי לכל דבר, הנמרח על העור, מעניק לחות, נראה ומריח טוב.

איך מסננים קרינה? מישהו?

המרכיב החשוב ביותר בקרם הגנה שלך הוא מסנן הקרינה; מסנני קרינה עובדים בשתי דרכים עיקריות. הראשונה היא לפעול כמראות קטנות, לפזר ולהחזיר את הקרינה חזרה החוצה מהגוף. השנייה היא לספוג את הקרינה ולהפוך אותה לאנרגיית חום לא מזיקה. להלן רשימת מסנני הקרינה נפוצים לדוגמא:

טיטניום/אבץ (zinc) דיאוקסיד – מסנן קרינה מסוג ה-"מראות הקטנות" (מחזיר קרינה) בצורת אבקה לבנה, נותן הגנה בעיקר כנגדUVB אך גם כנגד .UVAנספג בעור ואז מפזר ומחזיר את הקרינה המזיקה לפני שהיא פוגעת בתאי הגוף. החומר מעניק אחוז הגנה גבוה, אך חסרונו בכך שהוא יוצר מעטה לבן שנספג לאט מאוד, אם בכלל, ותחושה "כבדה" על העור.

על מנת לשפר את איטיות הספיגה והמראה הלבן על העור, חברות קוסמטיקה פיתחו טכניקה של עיבוד החומר לגודל חלקיקים קטן מאוד (רמה ננומטרית) – החלקיקים הקטנטנים נספגים בדרמיס היטב והספיגה של הקרם משתפרת מאוד. הבעיה עם זה היא שעדיין לא ברור מה ההשפעה של החומר כשהוא חודר למחזור הדם ולאברים הפנימיים – עדיין אין מחקרים חד-משמעיים בנושא. כאמור, כל קרם הגנה תעשייתי מכיל חומרים מאוד חזקים שמחדירים אותו, על כל מה שהוא מכיל, לעור.

(Ethylhexyl Methoxycinnamate) – תרכובת כימית בצורת נוזל לא מסיס מים. החומר הזה יודע לספוג את קרינת ה-UV, לקלוט אותה ולהתמיר (לשנות) אותה לאנרגיית חום לא מזיקה. זהו המסנן קרינה הפופולארי ביותר כנגד UVB . החומר הזה עשוי לגרום לגירויי עור ותגובות אלרגיות. כמו כן, הוא חודר היטב לעור ואף עשוי להגיע למערכת הדם.

Ethylhexyl Salicylate: החומר יחסית בטוח לשימוש על העור מבחינת גירויי עור, אבל הבעיה היא שהוא בעל עוצמת הגנה בינונית ולכן נהוג לשלבו ביחד עם מסננים אחרים.

משמרים קשוחים

כל מוצר קוסמטי שמכיל מים זקוק למשמר וקרם הגנה מהשמש אינו יוצא מהכלל. להפך, קרם ההגנה צריך להיות מסוגל לעמוד בחשיפה לחום ושמש ישירה לאורך זמן. התנאים האלה הם גן העדן של החיידקים והסיוט של הפורמולטור (מעצב הפורמולה). לכן, קרם הגנה זקוק למשמר עוצמתי במיוחד.

רוב רובם המוחלט של קרמי ההגנה שנמצאים היום בשוק מכילים איזשהו משמר סינטטי חזק בכמות גדולה יחסית. יש המסוכנים יותר ויש פחות. המשמרים המזיקים ביותר שרצוי להימנע מהם הם פורמלדהיד (Formaldehyde) , המשמר Triclosan , והמשמרים מקבוצת Parabens כגון: Paraben, Butyl paraben, Methyl paraben .

הבעיה האמיתית – חדירה מסוכנת לעור

אולם הכימיקלים המשמרים של קרם ההגנה הם לא הצרה הגדולה ביותר בקרם הגנה מהשמש. כמו שהסברנו קודם, חומרי סינון הקרינה הם חומרים "כבדים" שלא נספגים היטב בעור. וחוץ מזה, כדי שקרם ההגנה לא יישטף מהעור, הוא חייב לחדור מהר וחזק לעור.

אז ברוב המקרים זה קורה בגלל שקרם ההגנה שלך מכיל את הכימיקל אוקסיבנזון (OXYBENZONE) או דומה לו מבחינה פונקציונלית. על פי מחקרים הוא חשוד כגורם תגובות אלרגיות ומוטנטיות בעור. כימיקל זה גורם לקרם ההגנה, על כל מרכיביו – כולל המשמרים וכל הכימיקלים הסינטטיים, להיספג בעור, ועל הדרך הוא גם נספג בעצמו בצורה מאסיבית. על פי מחקר של המכון למחלות בארה"ב (Center for Disease Control and Prevention) הוא מזהם את הגוף של כ-97% מהאמריקאים (יכול להיות שעוד עשור כל האמריקאים יהיו מוטאנטים? מחשבה מפחידה). כימיקל זה נמצא ב-כאלף מוצרים להגנה מפני השמש הנמצאים כיום בשוק האמריקאי.

האם יש מענה טבעי לקרם הגנה?

בשוק קיימים מגוון מצומצם של קרמים טבעיים – עד טבעיים לכאורה – להגנה מפני השמש. יש שתי גישות – א. לקחת קרם הגנה סטנדרטי, להוסיף לו כמה חומרי גלם צמחיים לקישוט ולמתג אותו כטבעי. למעשה אין הבדל מהותי בינו לבין קרם הגנה כימי אחר.

ב. הגישה השנייה, היא כזו: לבדוק אצל היצרנים הרגילים/ספקים אם יש חומר סינון יחסית לא מזיק (וזה דווקא קיים). אח"כ מכניסים אותו ע"פ המלצת היצרן באחוז הסביר לקרם בסיס טבעי כלשהו. וזהו – יש קרם הגנה! מזל טוב!

למשל, היינו יכולים לשים 20% אבץ מחומצן ((zinc oxide בקרם פנים הרגיל שלנו ולקרוא לו קרם הגנה לשמש. האם באמת הגענו ל-SPF האמיתי שהיצרן אומר שיהיה? האם קורה שהקרם לא נספג מספיק טוב, נשטף מהעור מהר, והלקוחות שלנו נשארים למעשה עם הגנה פחותה בהרבה מה-SPF שהצהרנו?

וגם אם כן נגרום לקרם להיספג, מה הדרך הבריאה לעשות זאת? האם קרם ההגנה באמת בטוח לחלוטין, על כל מרכיביו, להחדרה מכאנית לעור? ואם נשים את המשמרים הצמחיים הנפלאים שלנו, כמו בקרם הרגיל – האם הם באמת יעמדו למבחן השמש והחום שקרם הגנה צריך לעמוד בו?

ממה שראינו בשוק הטבעי – לא ראינו ששאלות כבדות משקל אלו נענו בצורה נאותה. האחריות פה כבדה מאוד – המשמעות של חשיפה ממושכת לשמש ללא הגנה מספקת היא לא פחות חמורה מהסכנה הבריאותית הטמונה במחלות עור קשות ביותר.

לכן, עד היום לא עשינו קרם הגנה. לאור הדרישה הנרחבת שעלתה מהניוזלטר הקודם, אנחנו שוקלים לקחת על עצמנו את פרויקט הפיתוח הזה לקראת הקיץ הבא. כולל כל מבחני הבטיחות הקליניים המדוקדקים ובדיקות המעבדה שמשרד הבריאות – ויותר מזה – היושר, מחייבים.

לסיכום

כפי שאתם בוודאי כבר מבינים צפויה לנו לא מעט עבודה ביצרת הקרם הכול כך מבוקש וכל כך נחוץ הזה. רובנו שופכים על עורנו כמויות עצומות של קרם הגנה במהלך הקיץ ללא שום מודעות לסכנות שאנו חושפים את גופנו אליהם.

כנראה שלקיץ הזה כבר לא נספיק ליצור את הקרם הגנה המושלם הזה שאנחנו חולמים עליו אבל אולי בקיץ הבא נוכל כבר כולנו להתגונן מפני קרני השמש באופן טבעי מזין ומפנק. בינתיים, להלן כמה פעולות חשובות וטבעיות שניתן לבצע על מנת להתגונן בצורה טובה מפני קרני השמש:

– מומלץ ללבוש כובע רחב. פעולה זו תקטין את החשיפה לקרני ה UV ב 50% לפחות.
– השתמש/י במשקפי שמש המספקות הגנה מלאה מפני קרני השמש UV
– יש לדאוג שקיימת הגנה מפני קרני השמש UV בעדשה בה אתם משתמשים גם אם מדובר בעדשות של משקפי ראייה. הטכנולוגיה של היום מאפשרת לשלב הגנות בפני קרני UV בכל סוגי העדשות כולל עדשות ראייה מבלי לפגוע באיכות הראייה.
– הקפד/י לא לשהות בשמש לארוך זמן, ובפרט לא בשעות המסוכנות (10:00-16:00) שבהן עוצמת הקרינה היא מרבית.

וכמובן לשתות מלא מלא מלא מים.

שיהיה קיץ שמח ובטוח נטול כוויות ומכות שמש.

+

פרטיות ואבטחת מידע

חברת מיכל סבון טבעי מכבדת את פרטיות לקוחותיה, ורואה ערך רב ומטרה בשמירה על פרטיותם ובטחון המידע של הלקוחות. אנו מתחייבים כלפי הלקוחות לקיים את המדיניות המפורטת להלן (להלן: "מדיניות הפרטיות"). מטרת מדיניות זו היא להסביר כיצד אנו פועלים בכל הקשור לפרטיות שלך, ולשימוש במידע האישי (כהגדרתו לפי דין, להלן: "מידע אישי") הנמסר לנו על-ידך או נאסף על ידינו במהלך ההתקשרות שלך עמנו והשהייה שלך בחברה.

ככלל, אינך חייב/ת למסור לנו מידע אישי. עם זאת, ייתכן ובמהלך השימוש ו/או הגלישה באתר ו/או בשירותי החברה, תמסור לנו אתה, מרצונך החופשי, פרטים ומידע אודותיך, בין היתר לצורך רכישת מוצרים וביצוע הזמנות, יצירת קשר, השתתפות בהגרלות, מילוי של טפסים מקוונים באתר, רישום לשירות או רשימה כלשהם, וכו'. זאת, בין אם הדבר נעשה בצורה ישירה ו/או בצורה עקיפה באמצעות מערכות צד ג' ו/או שותפים עסקיים ו/או צדדים שלישיים הקשורים בחברה.

כמו כן, יתכן כי חלק מהשירותים באתר, בהווה או בעתיד, כרוכים בהרשמה. כמו הרשמה להצטרפות למועדון הלקוחות שלנו. במסגרת הרשמה שכזו ו/או ביצוע הזמנה ייתכן כי תידרש למסור מידע אישי, כדוגמת שמך, כתובתך, דרכי ההתקשרות שונות עמך (טלפון, מייל), ובמקרים מסוימים ייתכן שגם מספר זהות (לצורכי אימות) ופרטי כרטיס אשראי לצורך חיוב הזמנות שתהיה מעוניין לבצע. פרטים ומידע זה יישמרו בכרטיס לקוח ייעודי שיפתח עבורך במערכותינו. השדות שחובה למלא לצורך הליך ההרשמה, יסומנו במפורש. בלי למסור את הנתונים המתבקשים בשדות שיסומנו, לא תוכל להירשם לביצוע הפעולות הטעונות רישום.

אתה אינך חייב לספק לנו מידע זה, אך לצערנו במקרים מסוימים אם לא תספק לנו מידע זה, לא נוכל להעניק לך את השירותים המבוקשים על ידך. כך למשל, לא תוכל לבצע הזמנה של מוצרים באתר או לקבל הודעות ועדכונים אודות מבצעים ללא מסירת פרטים אישיים מסוימים כנדרש בתהליך הרישום ו/או ההזמנה (כגון כתובת או פרטי תשלום).

כאמור, אתה אינך נדרש על-פי חוק למסור לנו כל מידע, ועל כן העברת מידע מצידך נעשית מרצונך ובהסכמתך, ובאחריותך הבלעדית. ככל שתמסור או תעלה כל מידע אישי לחברה או לאתר, הינך מצהיר בזאת כי המידע שתמסור ו/או תעדכן באתר, הינו נכון אמין ומדויק וכי הנך מוסר את המידע בשמך ועבור עצמך בלבד, או שהורשת כדין למסור מידע זה עבור אחר, ובכל מקרה תהא אחראי באופן בלעדי למסירת מידע זה.

מעבר לכך, האתר משתמש בכלים אוטומטיים לצורך אפיון השימוש שלך באתר ושיפור חווית הגולש. כלים אלו אוספים מידע כללי אודות פרטי ההתחברות והגלישה שלך, ובין היתר עלולים לאסוף מידע בנוגע לזמני ואופני השימוש באתר, פרטי ספק שירותי האינטרנט שלך, כתובתך בפרוטוקול האינטרנט (כתובת IP) ושם המתחם לצורך גישה לאתר, מיקום המכשיר בו נעשה שימוש בגישה לאתר, סוג הדפדפן שלך ופרטים נוספים המעידים על אופן השימוש באתר.

במסגרת כך, אתר האינטרנט שלנו משתמש ב"עוגיות" (Cookies) ובאמצעים טכנולוגיים אחרים ודומים (Pixel, Web Beacons, וכיוצ"ב) לצורך ניהולו השוטף והתקין של האתר ולצורך שיפור השירותים הניתנים באמצעותו. כלים אלו מטמיעים למעשה קבצי מידע קטנים בדפדפן ו/או מכשיר של המשתמש הגולש באתר, ומשמשים את האתר והמערכות הפועלות בו, לזיהוי של המשתמש ואיסוף מידע אודות ההתנהלות שלו באתר. חלק מה- Cookies הללו נועדו לאפשר את פעילות האתר בצורה תקינה ומאובטחת. חלק אחר, נועד לאפשר לנו לזהות את העדפותיך האישיות ולהתאים את הגלישה והפרסומות באתר עבורך.

אם אינך מעוניין לקבל Cookies בעת הגלישה באתר שלנו, אתה יכול להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן שלך וחסימת האפשרות להטמיע Cookies אצלך. כמו כן, אתה יכול למחוק את היסטוריית הדפדפן שלך בכל עת, ובמסגרת כך גם למחוק את ה- Cookies שהוטמעו אצלך. עם זאת, חשוב לדעת כי הדבר עלול לפגוע בחוויית השימוש באתר.

אנו עושים שימוש במידע שלך לצרכים סטטיסטיים, יחד עם מידע של לקוחות אחרים, לצורך שיפור השירות וייעול הפעילות שלנו בחברה, וזאת תוך שמירה על פרטיותך, וצמצום השימוש בפרטיך האישיים היכן שהדבר מתאפשר.

לבסוף, אנו עשויים לעשות שימוש בפרטי הקשר שאתה מוסר לנו על מנת להעביר אליך הצעות שיווקיות ומסחריות כאלה ואחרות, הודעות אודות מבצעים ואירועים מיוחדים, שליחת ניוזלטר מבצעים ועדכונים תקופתי והתאמה של הצעות אלו לצרכים שלך. זאת יש להדגיש, בכפוף להוראות הדין, ולקבלת הסכמתך במקרים המחייבים זאת. בכל מקרה בו אינך מעוניין להמשיך וליהנות מהצעות שיווקיות ומבצעים אלו, אתה כמובן יכול לפנות אלינו ולבקש כי נסיר אותך מרשימות התפוצה שלנו.

על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981, כל אדם זכאי לעיין במידע השמור במאגר מידע ומתייחס אליו. זכות זו כמובן עומדת גם לך. כמו כן עומדת לך הזכות לבטל ולמשוך כל הסכמה שניתנה על ידך לשליחת דיוור ישיר ודואר פרסומי. פניות מעין אלו ניתן להפנות אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל המפורטת בתחילת מדיניות זו. אנו נגיב ונשיב על פנייתך בהקדם.

לעולם לא נעביר את פרטי הקשר שלכם לשום גורם שלישי. אנחנו רציניים לגבי אבטחה ועושים הכל לאבטח את המידע בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

אנו מחויבים לאבטחת ושמירת המידע שלך, ועושים שימוש באמצעי אבטחה מקובלים ומתאימים על מנת לשמור ולהגן על שלמות וסודיות המידע הנשמר במערכותינו.

עם זאת, ובדומה לכל מערכת אחרת, אנו איננו יכולים להבטיח בצורה מלאה ומוחלטת את בטיחות מערכותינו, ועל כן אנו איננו מתחייבים שמאגרי המידע שלנו יהיו חסינים בצורה מוחלטת מפני כל חדירה ו/או גישה בלתי מורשית.

כל המידע הרגיש מוצפן בטכנולוגיות מובילות, העומדות בתקן PCI-DSS המחמיר, ומאושר על ידי חברות האשראי. פרטי האשראי שלכם לא נשמרים אצלנו בשום מקום. החיוב מתבצע ישירות מול המחשבים המאובטחים של חברת הסליקה.

החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.

החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע"י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.

 

+

טיפול בהזמנה ומדיניות משלוחים

כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים (ראשון עד חמישי) ויוצאות ממפעלנו לחברות השליחויות בין 24 עד 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה ברוב המקרים. 

הזמנות שייקלטו בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב. 

הזמנות שייקלטו במערכת ההזמנות בחגים או בחול המועד, יטופלו לאחר החג.

*****************************************************************************************************************

חשוב לנו לעדכן כי בתקופה הקרובה, בשל ימי הסגר, הגידול בהיקפי הפעילות של אתרי המסחר האלקטרוני והחגים, חברות השליחויות עמוסות ולכן ייתכנו עיכובים בימי האספקה ו/או שינויים בנק' האיסוף שתבחרנה במידה וחנויות סגורות. כמו כן, במהלך חוה"מ סוכות אנו עובדים במתכונת מצומצמת של כח אדם ולכן צפויים עיכובים בהוצאת ההזמנות ממפעלנו ובמענה לפניות מטעם שירות הלקוחות. עמכם הסליחה, תודה מראש על ההבנה וחג סוכות שמח!

*****************************************************************************************************************

הזמנות שייקלטו במערכת ההזמנות בזמן מבצע או עומס חריג אחר יטופלו על ידינו במהירות האפשרית. 

החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת המופיעה בהזמנה או לנקודת האיסוף שנבחרה.

המשלוח יוצא כאמור מאיתנו לחברת השליחויות (בדר"כ בתוך 24-48 שעות למעט שישי-שבת, חגים וזמנים חריגים בהם עלולים להיגרם עיכובים בזמני האספקה).

ברגע שהחבילה מתקבלת בחברת השליחויות, היא מנופקת ללקוח עד 3 ימי עסקים למקומות מרכזיים ועד 5 ימי עסקים (כלומר פעם בשבוע) למקומות רחוקים עם שליח עד הבית באמצעות חברת השליחויות HFD. 

עם חברת השליחויות Boxit, לוקח לחבילה 48 שעות מיום שהמשלוח מגיע לחברת השליחויות עד שהיא מגיעה לנק' האיסוף שנבחרה ע"י הלקוח.

המשלוחים מתבצעים בדר"כ בין השעות 8:00 ל-18:00, לכן מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה יודעים כי תשהו במהלך שעות אלה, למשל כתובת מקום העבודה. 

עלויות המשלוח: 

בבוקס איט לנק' איסוף, המשלוח בהזמנה עד 85 ש"ח כולל, הוא בעלות של 7 ש"ח ומעל 85 ש"ח בחינם.

עם שליח עד הבית, בהזמנה עד 85 ש"ח כולל, העלות היא 15 ש"ח, מעל 85 ש"ח- 10 ש"ח ומעל 300 ש"ח- בחינם.

החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.

משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע"י הלקוח בעת הרכישה.

לקוח שמעוניין לאסוף את המוצר ממשרדי החברה, צריך לבצע הזמנה טלפונית ולבקש זאת בבירור. 

מחיר המוצר באתר אינו כולל את עלות המשלוח.

+

מדיניות החזרות וביטולי עסקה

הנכם רשאים לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ“א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן“) על ידי מתן הודעה לחברה בדואר אלקטרוני info@sabonmichal.co.il  או בטלפון 04-9930343.    

אתם זכאים להחזיר ולקבל החזר תשלום על כל מוצר שנרכש באתר והוא שלם, בתנאי והוא לא נפתח, לא נעשה בו שימוש, הוא מצוי באריזתו המקורית, תקין וללא פגע מכל מין שהוא. בתנאי שהוא נשלח חזרה בתוך 14 יום מתאריך הגעת המשלוח אליכם. ההחזר יעשה בדואר רשום לת.ד. 25, פארק תעשייה דלתון, 1381100 או באמצעות אדם שיגיע מטעם הלקוח לחנות המפעל בדלתון. את הפריטים המוגדרים עדינים – משמע, שעלולים להישבר או להינזק בשליחה – יש לארוז כראוי.  

לביטול עסקה בתוך 4 חודשים (בתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה, גם אם בדוא"ל, בין העוסק לצרכן), זכאי: אדם עם מוגבלות לפי הגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כל מי שמלאו לו 65 שנים, עולה חדש- עד 5 שנים מהיום שניתנה לו תעודה עולה או תעודת זכאות כעולה. 

הזיכוי יינתן לאחר הגעת המוצר אלינו. אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בכך בשבילך. 

במקרה של מוצר שהוכח כפגום או שהתגלתה אליו רגישות או שישנה בעיית תיאום ציפיות כלשהי, נשקול לזכות אתכם או להעניק קופון לרכישת מוצר באתר או לשלוח מוצר חליפי, כל זאת על פי שיקול דעתנו ודיון במקרה הספציפי. 

בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, במידה ובחרת לבטל את העסקה מכל סיבה לבד מהסיבות הבאות: פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לך, או במקרה של אספקת מוצר שגוי, או במידה והחברה הפרה את ההסכם, רשאית החברה לגבות ממך דמי ביטול חד פעמיים בשיעור של 5% מגובה הרכישה המוחזרת, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, כקבוע בחוק (להלן: “דמי הביטול“). עלות משלוח החזרת המוצר תהא ע“ח הלקוח.

אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול.

לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, אבל ניתן לזכות כרטיס אחר במידה וישנו. יש לקחת בחשבון שזמן ההחזר עלול להתארך בהתאם להסכם שלך עם חברת האשראי. לחילופין ניתן לקבל קופון לרכישה באתר.

במידה והלקוח ביצע הזמנה באתר באמצעות גיפט-קארד ובחר להחזיר את הפריטים, ניתן להחליף אותם במוצרים שווי ערך בהתאם למדיניות ההחלפות. רק הלקוח ששילם עבור הגיפט-קארד יוכל במקרה של החזרה לקבל זיכוי בגין המוצרים.

לקוח שמעוניין להחזיר אלינו מוצרים שקיבל במתנה- אם המוצרים חדשים ולא פתוחים, ניתן לשלוח אלינו בדואר ולקבל קופון לקניה באתר בשווי המוצרים.

לגבי החזרה והחלפה במידה והמוצר נרכש בחנויות שמוכרות את מוצרי מיכל סבון טבעי- בכל אחת מהחנויות שמוכרות את המוצרים שלנו ניתן להחזיר ולהזדכות או להחליף פריטים שווי ערך שרכשת באותה החנות במידה והמוצר פגום או שהתגלתה רגישות למוצר. תוך 30 יום מרכישת/ קבלת הפריט ובהתאם למדיניות שירות הלקוחות של החנות. 

רשימת החנויות המלאה: https://sabonmichal.co.il/map

באופן כללי, ניתן להזדכות או להחליף מוצר שהתוקף שלו הוא שנה ומעלה. מוצר שפג תוקפו לא יוחלף ולא יינתן בגינו זיכוי.                                                                                                                                                                      

מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר ובחנויות שמוכרות את המוצרים של מיכל סבון טבעי לפי הרשימה שפורטה למעלה. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.

החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע משימוש שגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.