איך זה קורה בקצרה (תקציר לממהרים)

  • דרכי שיווק ישירות, והימנעות ממתווכים ומשווקים.
  • הפחתת פוזה: אריזות, פרסום, מיתוג, עיצוב.
  • וויתור על מרכיבים אקזוטיים שנועדו בעיקר ליצור רושם בלי תועלת ממשית.
  • תמחור הוגן: איפה שיש מקום להורדת מחירים, אנחנו עושים זאת ברוחב לב.
  • בניית קשר ארוך טווח עימכם, הלקוחות שלנו, במקום לכוון על רווח גבוה בכל עסקה.

איך מאפשרים מחיר הגיוני בלי פשרה על איכות וטבעיות

הסיבה שהקמנו את הסבון של מיכל היא לאפשר לכמה שיותר אנשים ליהנות מכל הטוב של מוצרים טבעיים ואיכותיים. המטרה הזו היא עיקר ההצדקה לקיומנו.

הבעיה כיום היא שהמחירים של מוצרי טיפוח טבעיים הופכים אותם "למוצרי מוזיאון". רובנו קונים אותם או למתנה יקרה וחד פעמית או לפינוק עצמי מיוחד במינו.

אז איך עשינו את זה בכל זאת?

המחשבה הראשונה של כולם היא שחייבים להוריד באיכות. חומרי גלם זולים, לחתוך פינות בייצור, להעסיק עובדים בתנאים רעים ומשפילים וכן הלאה.

זה לא הכיוון שלנו.

חשוב להבין, שבשוק הקוסמטיקה הטבעית עלות חומרי הגלם לא מהווה נתח גדול מהמחיר שהלקוח משלם. הרוב הגדול הולך על שיווק, פרסום, אריזות, עלויות ניהול ועבודה.

לכן, ישבנו, חשבנו, ומצאנו דרכים לייצר סבון נפלא בעבודת יד מחומרים נפלאים בלי לנפח את המחיר בשום צורה.

דבר ראשון, אנחנו ממעטים ככל הניתן "בפקטור הפוזה"

המוצרים שלנו פשוטים וצנועים. אנחנו לא אורזים באריזות מפוצצות, ולא שופכים כספים על מיתוג, פרסום ויוקרה.

בנוסף, אנחנו בוחרים את המרכיבים שלנו בשיקול דעת. אנחנו משתדלים לא ללכת על המרכיבים הכי יוקרתיים ואקזוטיים רק כי זה נשמע טוב ומושך. אנחנו בוחרים רכיבים על בסיס היעילות והתכונות המיוחדות שלהם, תוך התחשבות במחיר ובמקומיות. ברוב המקרים, אין סיבה אמיתיים להשתמש ברכיבים סופר יקרים, מלבד בשביל הפוזה.

פרנסה הוגנת אך צנועה

אנחנו משתדלים לתמחר את המוצרים שלנו בצורה ההוגנת ביותר שרק אפשר, ואיפה שניתן להוריד מחירים, לעשות זאת ברוחב לב.

ההבנה שלנו היא שלאורך זמן הלקוחות שלנו יעריכו את זה, ויבחרו לבנות איתנו קשר יציב ופורה לאורך זמן. במקום לעשות רווח גדול בכל קנייה, אנחנו מכוונים למערכת יחסים ארוכת טווח.

דרכי שיווק ישירות

כמו עגבנייה שנקנית מהחקלאי ב-90 אג' לקילו ונמכרת, כעבור כמה ידיים, בסופר ב-4.5 שקלים לקילו, כך גם קורה במוצרי קוסמטיקה טבעית.

אנחנו עושים ככל יכולתנו (וזה לא קל) לעבוד עם כמה שפחות מתווכים והחלפות ידיים. זה דורש מאמץ, אבל המחיר הסופי לכם, הלקוחות, נשאר נמוך והוגן.