תהליך הייצור של המוצרים שלנו

ייצור של קוסמטיקה טבעית זה נושא די טכני ומשעמם למי שלא ממש בקטע. ננסה לעשות את זה כמה שפחות משעמם.

דבר ראשון שחשוב לדעת זה שלייצר את הקוסמטיקה שלך בעצמך, מחומרי גלם גולמיים "אמיתיים", בעבודת יד – כמו שאנחנו עושים – זה לא מובן מאליו. זה דורש המון השקעה בידע, ציוד וביום יום של שמירה על סטנדרט ייצור מוקפד מאין כמוהו ואבטחת איכות מעולה.

סינון של שמן קלנדולה טבעי

מסננים תשרית קלנדולה בשמן שקדים למשחת הקלנדולה שלנו

 

איך זה עובד לרוב בשוק הקוסמטיקה?

הרוב הגדול של הקוסמטיקה שמיוצרת בארץ עוברת את התהליך הבא:
ליזם/יזמית/חברה יש רעיון לקו קוסמטי שלדעתם יכול למכור טוב, או שיש להם "קונקשיין" עם מישהי/ו במקומות הנכונים שיכולים להזיז סחורה.

מפתחים את הרעיון המיתוגי והשפה המיתוגית וניגשים לאחת ממספר ה"מעבדות" הייצרניות שיש בארץ. לוקחים את קטלוג המוצרים שכבר יש להם, ועושים לו "שיפוצים" כדי להתאים אותם לרעיון של המותג הקוסמטי המדובר. אם יש לכם כסף גדול ויכולת להתחייב להזמנה ממש גדולה, הם יפתחו את המוצר מחדש ויגישו אותו מההתחלה למשרד הבריאות וכ"ו.

רושמים צ'ק והסחורה אצלכם במחסן תוך זמן לא ארוך. צ'ה צ'ינג!

היתרונות? לא צריך לדעת הרבה, זה קל, זה מהיר, ומקבלים צ'ק צ'ק בהשקעה של כמה עשרות אלפי שקלים מותג קומסטיקה טבעית ממש משלכם!

החסרון? הכול בעצם די אותו דבר. אולי תקבלו קצת רימונים פה או קצת אקסטרקט קווי שם. אין פיתוח מאפס, הכול הרבה יותר כבד וקשה לפתח מוצרים פורצי דרך, במיוחד בגלל שהידע שם בתחום הקוסמטיקה הטבעית עלול להיות מוגבל לפעמים. חוץ מזה, האיכות די דומה לכל מה שיש בשוק, הרבה עוד מאותו דבר פחות או יותר וכ"ו וכ"ו.

איך נראה חדר הייצור שלנו?

חומרי הגלם

הכול מתחילים מחומרי הגלם, ואנחנו קונים את כל חומרי הגלם שלנו גולמיים (אין אצלנו "קרם בסיס" ודברים כאלה). מה שאפשר, אנחנו קונים מהארץ. כמו שמן זית כתית מעולה משובח ביותר מרמת הגולן, באיכות יותר טובה ממה שתמצאו בסופרים למאכל. עוד חומר גלם נפלא לדוגמה מהארץ הוא שמן החוחובה האורגני בכבישה קרה שאנחנו קונים ישר מהיצרנים בנגב.

ויש גם הרבה אקזוטיקה בחדר חומרי הגלם – על תוויות החומרים תמצאו את מדגסקר, הודו, ברזיל, סין, ארה"ב, אוסטרליה ועוד המון ארצות בתור ארצות המקור. כל חומר גלם מגיע עד אלינו ממקום גידולו האופטימלי וכולם באיכות מדהימה.

והכול מסודר על מדפים ומקוטלג עם אצוות יצרן, תאריך קליטה, תאריך תפוגה, אנליזות של החומר – די משעמם וטרחני אבל ככה מערכת אבטחת האיכות שלנו מאפשרת לנו בקרה מלאה על איכות חומרי הגלם שלנו. זו גם, כמובן, אחת מהדרישות של תקן ה-GMP לקומסטיקה שאנו פועלים לפיו ומשרד הבריאות.  

פרחי ורדים מיכל סבון טבעי

קוסמטיקה טבעית בעבודת יד – גרסת סבון מיכל

אנחנו מתייחסים לקוסמטיקה טבעית קצת כמו לאוכל. אמנם הסטנדרטים שאנחנו צריכים לעמוד בהם מבחינת הגיינה וניהול איכות גבוהים משמעותית (למרבה האירוניה) מאלו של מזון, אבל בכל זאת, אנחנו שמים בקוסמטיקה שלנו את כל הלב והאיכפתיות.

לכל מוצר יש "מתכון" ("פורמולה מאושרת" בשפה המקצועית), לפיו אוספים את חומרי הגלם ממחסן חומרי הגלם. משם, אנחנו לוקחים את חומרי הגלם שנבחרו לחדר שקילה מיוחד, שם שוקלים את כל חומרי הגלם לתוך כלים סטריליים, להבדיל מהאריזות החציניות של חומרי הגלם שנחשבות לא סטיליות כי הם עברו מהיצרן עד אלינו במשאיות וכ"ו.

אחרי החומרים נשקלו בתשומת לב, הם עוברים לחדר הייצור, שנראה כמו מטבח מצוחצח במיוחד, שמריח כולו משמנים אתריים טהורים ונפלאים וקוסמטיקה טבעית, כמו בשיר על המפעל של השוקולד. אנחנו עובדים מצד אחד בעבודת יד, אבל מצד שני עם ציוד נירוסטה איכותי, ומקפידים כל הזמן על עבודה עם כפפות על הידיים, כובעי רשת על הראש וחלוקים חד פעמיים וכן הלאה.

סבון טבעי נחתך

כל מוצר יקבל טיפול אחר. הנה הפרטים:

קרמים (הקרמים הטבעיים לפנים, מסכת ההזנה לשיער, קרם הידיים והגוף)

הקרמים מחוממים בסיר גדול לפי סדר רכיבים מאוד מסויים ולטמפרטורות מדויוקות, ואז מערבלים את השמנים יחד עם הפאזה המימית (מיץ אלוורה אורגני בתור בסיס בדרך כלל, ועוד חומרי גלם שמסיסים במים). הערבול יוצר קרם חלק במרקם וסמיכות של שמנת.

אנחנו מתחילים תהליך של קירור, שמביא את הקרם קרוב לטמפרטורת החדר ואז מוסיפים את השמנים האתריים ושאר הדברים שרגישים לחום, ואז מוזגים את הקרם לתוך הבקבוקי האיירלס. הם נקראים כך כי מיד אחר כך אנחנו פוקקים אותם והם עובדים על וואקום, ללא אוויר (Air-less), מה ששומר מאוד על הקרם מהתחמצנות ובקטריות.

כמובן שיש בקרמים גם את מערכת השימור הטבעית והצמחית הייחודית שלנו, אבל בגלל שאנחנו לא עוסקים במלחמה כימית עם משמרים שהורגים הכול ל-20 שנה הקרובות, אנחנו משתדלים לעזור למערכת השימור כמה שאפשר כדי לתת חיי מדף ארוכים במיוחד, יחד עם 100% צמחיות – הישג מהפכני ביותר בתחום הקוסמטיקה הטבעית (רוב הקרמים הטבעיים בשוק הם 96.8% או 97.9% טבעיים וכן הלאה – בדרך כלל מדובר במשמרים, הריחות הסינטטיים והצבעים וחלק מהמתחלבים שאינם טבעיים, אפילו שהקרם מוגדר כטבעי).

מוזגים קרם פנים טבעי של מיכל סבון טבעי

משחות ודאודורנטים (כמו: משחת קלנדולה, חמאת שיאה אורגנית, משחת כפות רגליים)

משחות הן מוצרים מאוד פשוטים להכנה, כל העניין שלהן הוא נטו איכות חומרי גלם סופר משובחת ומוקפדת ותהליך עדין ומקצועי. עם כמה שהם פשוטים, מאוד קל לקלקל משחה טבעית אמיתית. הדאודורנטים שלנו הם למעשה גם סוג של משחה, רק שהם מכילים גם קורנפלור וסודה לשתייה, שעושה את פעולת מניעת הריח.

כמו בקרמים, אנחנו שוקלים את החומרים, ומחממים אותם בעדינות יתרה בסיר כפול מיוחד, תוך כדי ערבוב עדין. חמאת השיאה והקוקוס נמסות לאט לאט, והמשחות מקבלות בדיוק את המרקם הנכון – סמיך מאוד אבל ניתן למזיגה לתוך הצנצנות. כמה מעלות לפה או לשם הורסות הכול. מוזגים את המשחות תוך כדי ששומרים על טמפרטורה נכונה של המשחה בסיר, וזהו זה.   

הסבון המוצק והנוזלי?

הקלאסיקות, המוצרים שהתחלנו איתם ולא נשכח אותם לעולם. אנחנו מכינים את הסבון המוצק והנוזלי כמעט באותה צורה כבר יותר מעשור. הדבר היחיד שהשתנה היה התבניות שאליהן אנחנו יוצקים את זה הסבון, אבל על זה בהמשך.

השלב הראשון הוא ליקוט החומרים. כמו בשאר המוצרים אנחנו הולכים למחסן חומרי הגלם ושמים על עגלת נירוסטה את המיכלים של כל חומרי הגלם לסבון שמכינים עכשיו. שמן זית, חמאת שיאה, חמאת קקאו, שמנים אתריים וכן הלאה, כל הרשימה.

לאחר מכן מגלגלים את החומרים לתוך חדר השקילה, שם שוקלים את החומרים לפי המתכון לתוך כלים סטריליים, לפי "פאזות". פאזה במינוח המקצועי זו קבוצת חומרי גלם שנכנסת באותו שלב למתכון ועוברת את אותו התהליך. למשל, בסבונים, כל תרכובת השמנים האתריים היא פאזה אחת. כל השמנים הצמחיים (שיאה, קקאו, קוקוס וכ"ו) הם פאזה אחת.

הפאזות מחוממות לטמפרטורה מדוייקת על כירת נירוסטה גדולה בתוך סירי נירוסטה, כמו של מטבח מקצועי ממש. כשהן בטמפרטורה הנכונה מערבלים את הפאזות.

 

+

פרטיות ואבטחת מידע

חברת מיכל סבון טבעי מכבדת את פרטיות לקוחותיה, ורואה ערך רב ומטרה בשמירה על פרטיותם ובטחון המידע של הלקוחות. אנו מתחייבים כלפי הלקוחות לקיים את המדיניות המפורטת להלן (להלן: "מדיניות הפרטיות"). מטרת מדיניות זו היא להסביר כיצד אנו פועלים בכל הקשור לפרטיות שלך, ולשימוש במידע האישי (כהגדרתו לפי דין, להלן: "מידע אישי") הנמסר לנו על-ידך או נאסף על ידינו במהלך ההתקשרות שלך עמנו והשהייה שלך בחברה.

ככלל, אינך חייב/ת למסור לנו מידע אישי. עם זאת, ייתכן ובמהלך השימוש ו/או הגלישה באתר ו/או בשירותי החברה, תמסור לנו אתה, מרצונך החופשי, פרטים ומידע אודותיך, בין היתר לצורך רכישת מוצרים וביצוע הזמנות, יצירת קשר, השתתפות בהגרלות, מילוי של טפסים מקוונים באתר, רישום לשירות או רשימה כלשהם, וכו'. זאת, בין אם הדבר נעשה בצורה ישירה ו/או בצורה עקיפה באמצעות מערכות צד ג' ו/או שותפים עסקיים ו/או צדדים שלישיים הקשורים בחברה.

כמו כן, יתכן כי חלק מהשירותים באתר, בהווה או בעתיד, כרוכים בהרשמה. כמו הרשמה להצטרפות למועדון הלקוחות שלנו. במסגרת הרשמה שכזו ו/או ביצוע הזמנה ייתכן כי תידרש למסור מידע אישי, כדוגמת שמך, כתובתך, דרכי ההתקשרות שונות עמך (טלפון, מייל), ובמקרים מסוימים ייתכן שגם מספר זהות (לצורכי אימות) ופרטי כרטיס אשראי לצורך חיוב הזמנות שתהיה מעוניין לבצע. פרטים ומידע זה יישמרו בכרטיס לקוח ייעודי שיפתח עבורך במערכותינו. השדות שחובה למלא לצורך הליך ההרשמה, יסומנו במפורש. בלי למסור את הנתונים המתבקשים בשדות שיסומנו, לא תוכל להירשם לביצוע הפעולות הטעונות רישום.

אתה אינך חייב לספק לנו מידע זה, אך לצערנו במקרים מסוימים אם לא תספק לנו מידע זה, לא נוכל להעניק לך את השירותים המבוקשים על ידך. כך למשל, לא תוכל לבצע הזמנה של מוצרים באתר או לקבל הודעות ועדכונים אודות מבצעים ללא מסירת פרטים אישיים מסוימים כנדרש בתהליך הרישום ו/או ההזמנה (כגון כתובת או פרטי תשלום).

כאמור, אתה אינך נדרש על-פי חוק למסור לנו כל מידע, ועל כן העברת מידע מצידך נעשית מרצונך ובהסכמתך, ובאחריותך הבלעדית. ככל שתמסור או תעלה כל מידע אישי לחברה או לאתר, הינך מצהיר בזאת כי המידע שתמסור ו/או תעדכן באתר, הינו נכון אמין ומדויק וכי הנך מוסר את המידע בשמך ועבור עצמך בלבד, או שהורשת כדין למסור מידע זה עבור אחר, ובכל מקרה תהא אחראי באופן בלעדי למסירת מידע זה.

מעבר לכך, האתר משתמש בכלים אוטומטיים לצורך אפיון השימוש שלך באתר ושיפור חווית הגולש. כלים אלו אוספים מידע כללי אודות פרטי ההתחברות והגלישה שלך, ובין היתר עלולים לאסוף מידע בנוגע לזמני ואופני השימוש באתר, פרטי ספק שירותי האינטרנט שלך, כתובתך בפרוטוקול האינטרנט (כתובת IP) ושם המתחם לצורך גישה לאתר, מיקום המכשיר בו נעשה שימוש בגישה לאתר, סוג הדפדפן שלך ופרטים נוספים המעידים על אופן השימוש באתר.

במסגרת כך, אתר האינטרנט שלנו משתמש ב"עוגיות" (Cookies) ובאמצעים טכנולוגיים אחרים ודומים (Pixel, Web Beacons, וכיוצ"ב) לצורך ניהולו השוטף והתקין של האתר ולצורך שיפור השירותים הניתנים באמצעותו. כלים אלו מטמיעים למעשה קבצי מידע קטנים בדפדפן ו/או מכשיר של המשתמש הגולש באתר, ומשמשים את האתר והמערכות הפועלות בו, לזיהוי של המשתמש ואיסוף מידע אודות ההתנהלות שלו באתר. חלק מה- Cookies הללו נועדו לאפשר את פעילות האתר בצורה תקינה ומאובטחת. חלק אחר, נועד לאפשר לנו לזהות את העדפותיך האישיות ולהתאים את הגלישה והפרסומות באתר עבורך.

אם אינך מעוניין לקבל Cookies בעת הגלישה באתר שלנו, אתה יכול להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן שלך וחסימת האפשרות להטמיע Cookies אצלך. כמו כן, אתה יכול למחוק את היסטוריית הדפדפן שלך בכל עת, ובמסגרת כך גם למחוק את ה- Cookies שהוטמעו אצלך. עם זאת, חשוב לדעת כי הדבר עלול לפגוע בחוויית השימוש באתר.

אנו עושים שימוש במידע שלך לצרכים סטטיסטיים, יחד עם מידע של לקוחות אחרים, לצורך שיפור השירות וייעול הפעילות שלנו בחברה, וזאת תוך שמירה על פרטיותך, וצמצום השימוש בפרטיך האישיים היכן שהדבר מתאפשר.

לבסוף, אנו עשויים לעשות שימוש בפרטי הקשר שאתה מוסר לנו על מנת להעביר אליך הצעות שיווקיות ומסחריות כאלה ואחרות, הודעות אודות מבצעים ואירועים מיוחדים, שליחת ניוזלטר מבצעים ועדכונים תקופתי והתאמה של הצעות אלו לצרכים שלך. זאת יש להדגיש, בכפוף להוראות הדין, ולקבלת הסכמתך במקרים המחייבים זאת. בכל מקרה בו אינך מעוניין להמשיך וליהנות מהצעות שיווקיות ומבצעים אלו, אתה כמובן יכול לפנות אלינו ולבקש כי נסיר אותך מרשימות התפוצה שלנו.

על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981, כל אדם זכאי לעיין במידע השמור במאגר מידע ומתייחס אליו. זכות זו כמובן עומדת גם לך. כמו כן עומדת לך הזכות לבטל ולמשוך כל הסכמה שניתנה על ידך לשליחת דיוור ישיר ודואר פרסומי. פניות מעין אלו ניתן להפנות אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל המפורטת בתחילת מדיניות זו. אנו נגיב ונשיב על פנייתך בהקדם.

לעולם לא נעביר את פרטי הקשר שלכם לשום גורם שלישי. אנחנו רציניים לגבי אבטחה ועושים הכל לאבטח את המידע בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

אנו מחויבים לאבטחת ושמירת המידע שלך, ועושים שימוש באמצעי אבטחה מקובלים ומתאימים על מנת לשמור ולהגן על שלמות וסודיות המידע הנשמר במערכותינו.

עם זאת, ובדומה לכל מערכת אחרת, אנו איננו יכולים להבטיח בצורה מלאה ומוחלטת את בטיחות מערכותינו, ועל כן אנו איננו מתחייבים שמאגרי המידע שלנו יהיו חסינים בצורה מוחלטת מפני כל חדירה ו/או גישה בלתי מורשית.

כל המידע הרגיש מוצפן בטכנולוגיות מובילות, העומדות בתקן PCI-DSS המחמיר, ומאושר על ידי חברות האשראי. פרטי האשראי שלכם לא נשמרים אצלנו בשום מקום. החיוב מתבצע ישירות מול המחשבים המאובטחים של חברת הסליקה.

החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.

החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע"י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.

 

+

טיפול בהזמנה ומדיניות משלוחים

כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים (ראשון עד חמישי) ויוצאות ממפעלנו לחברות השליחויות בין 24 עד 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה ברוב המקרים. 

הזמנות שייקלטו בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב. 

הזמנות שייקלטו במערכת ההזמנות בחגים או בחול המועד, יטופלו לאחר החג.

הזמנות שייקלטו במערכת ההזמנות בזמן מבצע או עומס חריג אחר יטופלו על ידינו במהירות האפשרית. 

החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת המופיעה בהזמנה או לנקודת האיסוף שנבחרה.

המשלוח יוצא כאמור מאיתנו לחברת השליחויות (בדר"כ בתוך 24-48 שעות למעט שישי-שבת, חגים וזמנים חריגים בהם עלולים להיגרם עיכובים בזמני האספקה).

ברגע שהחבילה מתקבלת בחברת השליחויות, היא מנופקת ללקוח עד 3 ימי עסקים למקומות מרכזיים ועד 5 ימי עסקים (כלומר פעם בשבוע) למקומות רחוקים עם שליח עד הבית באמצעות חברת השליחויות HFD. 

עם חברת השליחויות Boxit, לוקח לחבילה 48 שעות מיום שהמשלוח מגיע לחברת השליחויות עד שהיא מגיעה לנק' האיסוף שנבחרה ע"י הלקוח.

המשלוחים מתבצעים בדר"כ בין השעות 8:00 ל-18:00, לכן מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה יודעים כי תשהו במהלך שעות אלה, למשל כתובת מקום העבודה. 

עלויות המשלוח: 

בבוקס איט לנק' איסוף, המשלוח בהזמנה עד 85 ש"ח כולל, הוא בעלות של 7 ש"ח ומעל 85 ש"ח בחינם.

עם שליח עד הבית, בהזמנה עד 85 ש"ח כולל, העלות היא 15 ש"ח, מעל 85 ש"ח- 10 ש"ח ומעל 300 ש"ח- בחינם.

החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.

משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע"י הלקוח בעת הרכישה.

לקוח שמעוניין לאסוף את המוצר ממשרדי החברה, צריך לבצע הזמנה טלפונית ולבקש זאת בבירור. 

מחיר המוצר באתר אינו כולל את עלות המשלוח.

+

מדיניות החזרות וביטולי עסקה

הנכם רשאים לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ“א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן“) על ידי מתן הודעה לחברה בדואר אלקטרוני info@sabonmichal.co.il  או בטלפון 04-9930343.    

אתם זכאים להחזיר ולקבל החזר תשלום על כל מוצר שנרכש באתר והוא שלם, בתנאי והוא לא נפתח, לא נעשה בו שימוש, הוא מצוי באריזתו המקורית, תקין וללא פגע מכל מין שהוא. בתנאי שהוא נשלח חזרה בתוך 14 יום מתאריך הגעת המשלוח אליכם. ההחזר יעשה בדואר רשום לת.ד. 25, פארק תעשייה דלתון, 1381100 או באמצעות אדם שיגיע מטעם הלקוח לחנות המפעל בדלתון. את הפריטים המוגדרים עדינים – משמע, שעלולים להישבר או להינזק בשליחה – יש לארוז כראוי.  

לביטול עסקה בתוך 4 חודשים (בתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה, גם אם בדוא"ל, בין העוסק לצרכן), זכאי: אדם עם מוגבלות לפי הגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כל מי שמלאו לו 65 שנים, עולה חדש- עד 5 שנים מהיום שניתנה לו תעודה עולה או תעודת זכאות כעולה. 

הזיכוי יינתן לאחר הגעת המוצר אלינו. אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בכך בשבילך. 

במקרה של מוצר שהוכח כפגום או שהתגלתה אליו רגישות או שישנה בעיית תיאום ציפיות כלשהי, נשקול לזכות אתכם או להעניק קופון לרכישת מוצר באתר או לשלוח מוצר חליפי, כל זאת על פי שיקול דעתנו ודיון במקרה הספציפי. 

בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, במידה ובחרת לבטל את העסקה מכל סיבה לבד מהסיבות הבאות: פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לך, או במקרה של אספקת מוצר שגוי, או במידה והחברה הפרה את ההסכם, רשאית החברה לגבות ממך דמי ביטול חד פעמיים בשיעור של 5% מגובה הרכישה המוחזרת, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, כקבוע בחוק (להלן: “דמי הביטול“). עלות משלוח החזרת המוצר תהא ע“ח הלקוח.

אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול.

לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, אבל ניתן לזכות כרטיס אחר במידה וישנו. יש לקחת בחשבון שזמן ההחזר עלול להתארך בהתאם להסכם שלך עם חברת האשראי. לחילופין ניתן לקבל קופון לרכישה באתר.

במידה והלקוח ביצע הזמנה באתר באמצעות גיפט-קארד ובחר להחזיר את הפריטים, ניתן להחליף אותם במוצרים שווי ערך בהתאם למדיניות ההחלפות. רק הלקוח ששילם עבור הגיפט-קארד יוכל במקרה של החזרה לקבל זיכוי בגין המוצרים.

לקוח שמעוניין להחזיר אלינו מוצרים שקיבל במתנה- אם המוצרים חדשים ולא פתוחים, ניתן לשלוח אלינו בדואר ולקבל קופון לקניה באתר בשווי המוצרים.

לגבי החזרה והחלפה במידה והמוצר נרכש בחנויות שמוכרות את מוצרי מיכל סבון טבעי- בכל אחת מהחנויות שמוכרות את המוצרים שלנו ניתן להחזיר ולהזדכות או להחליף פריטים שווי ערך שרכשת באותה החנות במידה והמוצר פגום או שהתגלתה רגישות למוצר. תוך 30 יום מרכישת/ קבלת הפריט ובהתאם למדיניות שירות הלקוחות של החנות. 

רשימת החנויות המלאה: https://sabonmichal.co.il/map

באופן כללי, ניתן להזדכות או להחליף מוצר שהתוקף שלו הוא שנה ומעלה. מוצר שפג תוקפו לא יוחלף ולא יינתן בגינו זיכוי.                                                                                                                                                                      

מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר ובחנויות שמוכרות את המוצרים של מיכל סבון טבעי לפי הרשימה שפורטה למעלה. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.

החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע משימוש שגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.

היי חברים! עגלת הקניות שלנו סגורה בשבת וחג. נשמח להיפגש שוב אחרי החג, שנה טובה :)

חזרה לדף