דף הבית Blog Uncategorized Last Year Thoughts 2019

מה היה אצלי בשנת תעש"ט – סיכום מצב

שנה טובה וברוכה לכולם.

אפילו שראש השנה ממש ממש קרוב, אני צריכה להתרכז רגע, לסלק מחשבות ומשימות שוטפות, כדי לקרב אותו אליי. היום יום כל כך עמוס (בדברים טובים), שאין שעה טובה מזו לעצור. להתבונן.

מי שרוצה ישר לקפוץ למבצע, הנה הקישור. יש 15% הנחה על כל המתנות לראש השנה באתר. מוזמנים באהבה לתת ליקיריכם מתנות מבית היוצר של מיכל סבון טבעי. אין קופון, המתנות כבר בהנחה באתר. אוהבים אתכם. שנה טובה!

מי שרוצה להעמיק קצת יותר, מוזמן.

מיכל חותכת סבון מוצק

אני רואה הרבה דברים שהתקדמנו בהם בשנה האחרונה.

איכות הסביבה. אולי גולת הכותרת של ההתקדמות בזמן האחרון היא ההתקדמות בנושא המחוייבות האקולוגית של מיכל סבון טבעי. משהו שלאחרונה התחלנו לתת עליו את הדעת יותר ויותר, ובכמה פעולות לא מורכבות מאוד, חלה התקדמות גדולה מהצד שלנו, עם פידבק מדהים ומעורר השראה מהצד שלכם. מבחינתנו זו רק ההתחלה, ואנחנו מתחייבים להמשיך ולפעול בכיוון החשוב הזה. מעבר לאריזה בנייר גרוס ופיילוט מיחזור צנצנות הן חלק ממה שקורה כאן בזמן האחרון. הפירוט והשיחה נמצאים בדף הפייסבוק שלנו בהרחבה גדולה.

פיתוח מוצרים. הסרום שיצא לאור בחודש מאי האחרון הוא ללא ספק אחד הפיתוחים המוצלחים של כל הזמנים במיכל סבון טבעי. הוא באמת הצלחה גדולה וכיף לשמוע שאתם אוהבים אותו ומפרגנים עליו. מוצרים נוספים שקיבלנו עליהם רשיון וכבר צריכים לצאת לאור בקרוב הם שמן המפ אורגני בכבישה קרה ושמן שקדים אורגני בכבישה קרה. הם אמורים להיות סדרה עם עוד כמה שמנים אורגניים בכבישה קרה שנמצאים בתהליך קבלת רשיון. קרם הגנה טבעי לגמרי ומעולה ממש (ממש עובד!) נמצא בתהליך קבלת רשיון משרד הבריאות. אנחנו מקווים שהוא יצא לאור לקראת אביב 2020. בפיתוח מורכב יותר נמצאים קרם פנים עם מקדם הגנה, דאודורנט סטיק ללא סודה לשתיה, ומוצרים נוספים (חלק מהם בינתיים הם סוד). חמאת שיאה אורגנית גולמית היא מוצר נוסף שנמצא בתהליך קבלת רשיון. מרכך בריח נוסף ועוד כמה הפתעות. תודה רבה לנועם המוכשר על הפיתוחים מרקיעי השחקים. זו באמת עבודה יוצאת דופן.

חנויות נוספות שבהן אנחנו מוכרים את המוצרים שלנו. יותר ויותר אנשים מבקשים לדעת איפה אפשר לקנות, ויותר מכך, להריח, להרגיש את המוצר לפני שקונים. איך בוחרים חנות שתמכור את המוצרים שלנו, איפה אנחנו רוצים להיות, איך יעברו הערכים שלנו דרך גורם שלישי ואיך שומרים על עצמנו, אלה שאלות רבות שאנחנו נותנים עליהן את הדעת באופן יומיומי. חנויות רבות הצטרפו למעגל החנויות שבהן ניתן למצוא את המוצרים שלנו, ואנחנו שמחים על כל שיתוף פעולה כזה שקורה.

מתן שירות לקוחות מעולה הוא אחד הערכים המרכזיים שלנו. מערכת ניהול שירות לקוחות חדשה נמצאת כעת בהטמעה אצלנו במשרד בשנה האחרונה. מערכת זו אמורה לעזור לנו לתת שירות לקוחות טוב יותר ומקיף יותר ללקוחותינו (לקוחות פרטיים ובעלי חנויות). להכיל את כל ההזמנות, ההערות, הדברים החשובים באמת, כי שנוכל לתת לכל אחד את מה שהוא צריך. מעבר לכך שאנחנו משתדלים לתת מידע ולהעשיר את הצוות המעולה שלנו בידע ובכלים כדי שהשירות שלנו ילך ויהיה טוב יותר. תודה רבה רבה לאסתי, הדסה ואריאלה על העבודה המצויינת!

אבטחת איכות. אנחנו כל הזמן מתקדמים באבטחת האיכות שלנו. תהליכי ייצור, הכשרות של עובדים, תוכניות ייצור, רכש וקליטת חומרי גלם. בדיקות מעבדה. אישור של תוויות וצנצנות. הרבה תהליכים. הרבה דברים שקורים ודורשים בקרה קבועה וטובה שתעלה על טעויות או בעיות, הכי מוקדם שאפשר. הכנסנו שיפורים משמעותיים בתהליכי עבודה ובקרה שמאפשרים עבודה טובה יותר ועם פחות תקלות.

מחוייבות לחברה ולקהילה. אנחנו מרגישים שיש לנו עוד הרבה להתקדם בחלק הזה. כרגע אנחנו תורמים סכום מסויים של כסף כל חודש למשפחות בקהילה שזקוקות לתמיכה, ומשתדלים לקנות את כל המתנות לצוותים שלנו, המוצרים הנלווים למתנות ולחנות מאנשים אמיתיים, מיוצרים מקומיים בקהילה שלנו. מקווים לצמוח יותר ויותר בכיוון החשוב הזה.

מרחב עבודה נוסף. אנחנו בונים מרחב נוסף לעבודה לא רחוק מהמקום שבו אנחנו ממוקמים, כהרגלנו, עושים את זה בעצמנו (תודה גדולה ליהודה אלון, עובד מיכל סבון טבעי, שלקח את הקבלנות על עצמו ועשה עבודה מעולה!). המקום ממש כמעט מוכן (למרות שיש עוד דרך לעבור), ומטרתו להיות מרחב הייצור החדש של מיכל סבון טבעי. אנחנו כבר מלא זמן צפופים צפופים במרחב קטנטן שמכיל את הכל ויש צורך בהתרחבות. לכל המבקרים שלנו, החנות והשירות הלקוחות יישארו במקומם בשלב זה.

מכונות חדשות. אחרי תקופה ארוכה ארוכה שבה בחרנו בערך של העסקת אנשים במקום הכנסת פסי ייצור, הבנו שגם את הערך הזה צריך לבחון מחדש. לא כי השתנינו בצורת המחשבה או בערכים שלו, אלא כי מצאנו שעבודה פיזית קבועה ומונוטונית עם הידיים, עם הגב, עם הברכיים, היא דבר שוחק לאורך זמן. היקף העבודה עלה, ונוצרו קשיים בסוג העבודה הספציפי של פקיקת המוצרים והדבקת התוויות. זה התחיל לגבות מחיר מהעובדים שלנו, והפך להיות לא מתאים. יחד עם שני אנשים מומחים בתחומם, אדי ונתנאל, עבדנו על 2 מכונות פקיקה חצי אוטומטיות, מכונה למזיגת שמנים אתריים ומכונת פקיקה והתוויה שהיא מקשה אחת, שהכנסנו כדי לתת מענה לצד הזה בעבודה. זה צעד חשוב שנעשה ואני מרגישה שהוא לא מוריד דבר מהאהבה והברכה שנכנסים בכל מוצר. להיפך. תודה רבה למירה, לפנינה ושושי בצוות ההתוויה.

מרגישים באוויר את הצמיחה וההתרחבות, ויחד עם זה מחוייבים לקשר אישי ומשפחתי. עם העובדים וגם עם הלקוחות. אוהבים אתכם. מאחלים לכם שנה טובה ומשמעותית. שנה של עשייה, השראה וצמיחה. כל אחד במקום שהוא שייך אליו.

אז הנה עוד פרטים על המבצע: יש עכשיו 15% הנחה על כל המתנות לראש השנה באתר.
מוזמנים באהבה לתת ליקיריכם מתנות מבית היוצר של מיכל סבון טבעי. אין קופון, המתנות כבר בהנחה באתר.

דברים חשובים:

  • ההנחה היא רק על המתנות המוכנות מראש – אין אפשרות להרכיב מתנות קאסטם עם אותה הנחה.
  • המבצע מיום שני ה-09/09/2019 עד יום שני ה- 23/09/2019.
  • נשמח מאוד אם תשתפו הלאה ותפיצו את הבשורה!

שלכם תמיד.

מיכל ונועם.
אסתי, הדסה ואריאלה – צוות המשרד
מירה, פנינה ושושי – צוות ההתויה
יהודה, אלחנן ושמעון – צוות האריזה
אסף, רונן, אוהד, דוד, משה, אבא שאול – צוות הייצור

+

פרטיות ואבטחת מידע

חברת מיכל סבון טבעי מכבדת את פרטיות לקוחותיה, ורואה ערך רב ומטרה בשמירה על פרטיותם ובטחון המידע של הלקוחות. אנו מתחייבים כלפי הלקוחות לקיים את המדיניות המפורטת להלן (להלן: "מדיניות הפרטיות"). מטרת מדיניות זו היא להסביר כיצד אנו פועלים בכל הקשור לפרטיות שלך, ולשימוש במידע האישי (כהגדרתו לפי דין, להלן: "מידע אישי") הנמסר לנו על-ידך או נאסף על ידינו במהלך ההתקשרות שלך עמנו והשהייה שלך בחברה.

ככלל, אינך חייב/ת למסור לנו מידע אישי. עם זאת, ייתכן ובמהלך השימוש ו/או הגלישה באתר ו/או בשירותי החברה, תמסור לנו אתה, מרצונך החופשי, פרטים ומידע אודותיך, בין היתר לצורך רכישת מוצרים וביצוע הזמנות, יצירת קשר, השתתפות בהגרלות, מילוי של טפסים מקוונים באתר, רישום לשירות או רשימה כלשהם, וכו'. זאת, בין אם הדבר נעשה בצורה ישירה ו/או בצורה עקיפה באמצעות מערכות צד ג' ו/או שותפים עסקיים ו/או צדדים שלישיים הקשורים בחברה.

כמו כן, יתכן כי חלק מהשירותים באתר, בהווה או בעתיד, כרוכים בהרשמה. כמו הרשמה להצטרפות למועדון הלקוחות שלנו. במסגרת הרשמה שכזו ו/או ביצוע הזמנה ייתכן כי תידרש למסור מידע אישי, כדוגמת שמך, כתובתך, דרכי ההתקשרות שונות עמך (טלפון, מייל), ובמקרים מסוימים ייתכן שגם מספר זהות (לצורכי אימות) ופרטי כרטיס אשראי לצורך חיוב הזמנות שתהיה מעוניין לבצע. פרטים ומידע זה יישמרו בכרטיס לקוח ייעודי שיפתח עבורך במערכותינו. השדות שחובה למלא לצורך הליך ההרשמה, יסומנו במפורש. בלי למסור את הנתונים המתבקשים בשדות שיסומנו, לא תוכל להירשם לביצוע הפעולות הטעונות רישום.

אתה אינך חייב לספק לנו מידע זה, אך לצערנו במקרים מסוימים אם לא תספק לנו מידע זה, לא נוכל להעניק לך את השירותים המבוקשים על ידך. כך למשל, לא תוכל לבצע הזמנה של מוצרים באתר או לקבל הודעות ועדכונים אודות מבצעים ללא מסירת פרטים אישיים מסוימים כנדרש בתהליך הרישום ו/או ההזמנה (כגון כתובת או פרטי תשלום).

כאמור, אתה אינך נדרש על-פי חוק למסור לנו כל מידע, ועל כן העברת מידע מצידך נעשית מרצונך ובהסכמתך, ובאחריותך הבלעדית. ככל שתמסור או תעלה כל מידע אישי לחברה או לאתר, הינך מצהיר בזאת כי המידע שתמסור ו/או תעדכן באתר, הינו נכון אמין ומדויק וכי הנך מוסר את המידע בשמך ועבור עצמך בלבד, או שהורשת כדין למסור מידע זה עבור אחר, ובכל מקרה תהא אחראי באופן בלעדי למסירת מידע זה.

מעבר לכך, האתר משתמש בכלים אוטומטיים לצורך אפיון השימוש שלך באתר ושיפור חווית הגולש. כלים אלו אוספים מידע כללי אודות פרטי ההתחברות והגלישה שלך, ובין היתר עלולים לאסוף מידע בנוגע לזמני ואופני השימוש באתר, פרטי ספק שירותי האינטרנט שלך, כתובתך בפרוטוקול האינטרנט (כתובת IP) ושם המתחם לצורך גישה לאתר, מיקום המכשיר בו נעשה שימוש בגישה לאתר, סוג הדפדפן שלך ופרטים נוספים המעידים על אופן השימוש באתר.

במסגרת כך, אתר האינטרנט שלנו משתמש ב"עוגיות" (Cookies) ובאמצעים טכנולוגיים אחרים ודומים (Pixel, Web Beacons, וכיוצ"ב) לצורך ניהולו השוטף והתקין של האתר ולצורך שיפור השירותים הניתנים באמצעותו. כלים אלו מטמיעים למעשה קבצי מידע קטנים בדפדפן ו/או מכשיר של המשתמש הגולש באתר, ומשמשים את האתר והמערכות הפועלות בו, לזיהוי של המשתמש ואיסוף מידע אודות ההתנהלות שלו באתר. חלק מה- Cookies הללו נועדו לאפשר את פעילות האתר בצורה תקינה ומאובטחת. חלק אחר, נועד לאפשר לנו לזהות את העדפותיך האישיות ולהתאים את הגלישה והפרסומות באתר עבורך.

אם אינך מעוניין לקבל Cookies בעת הגלישה באתר שלנו, אתה יכול להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן שלך וחסימת האפשרות להטמיע Cookies אצלך. כמו כן, אתה יכול למחוק את היסטוריית הדפדפן שלך בכל עת, ובמסגרת כך גם למחוק את ה- Cookies שהוטמעו אצלך. עם זאת, חשוב לדעת כי הדבר עלול לפגוע בחוויית השימוש באתר.

אנו עושים שימוש במידע שלך לצרכים סטטיסטיים, יחד עם מידע של לקוחות אחרים, לצורך שיפור השירות וייעול הפעילות שלנו בחברה, וזאת תוך שמירה על פרטיותך, וצמצום השימוש בפרטיך האישיים היכן שהדבר מתאפשר.

לבסוף, אנו עשויים לעשות שימוש בפרטי הקשר שאתה מוסר לנו על מנת להעביר אליך הצעות שיווקיות ומסחריות כאלה ואחרות, הודעות אודות מבצעים ואירועים מיוחדים, שליחת ניוזלטר מבצעים ועדכונים תקופתי והתאמה של הצעות אלו לצרכים שלך. זאת יש להדגיש, בכפוף להוראות הדין, ולקבלת הסכמתך במקרים המחייבים זאת. בכל מקרה בו אינך מעוניין להמשיך וליהנות מהצעות שיווקיות ומבצעים אלו, אתה כמובן יכול לפנות אלינו ולבקש כי נסיר אותך מרשימות התפוצה שלנו.

על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981, כל אדם זכאי לעיין במידע השמור במאגר מידע ומתייחס אליו. זכות זו כמובן עומדת גם לך. כמו כן עומדת לך הזכות לבטל ולמשוך כל הסכמה שניתנה על ידך לשליחת דיוור ישיר ודואר פרסומי. פניות מעין אלו ניתן להפנות אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל המפורטת בתחילת מדיניות זו. אנו נגיב ונשיב על פנייתך בהקדם.

לעולם לא נעביר את פרטי הקשר שלכם לשום גורם שלישי. אנחנו רציניים לגבי אבטחה ועושים הכל לאבטח את המידע בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

אנו מחויבים לאבטחת ושמירת המידע שלך, ועושים שימוש באמצעי אבטחה מקובלים ומתאימים על מנת לשמור ולהגן על שלמות וסודיות המידע הנשמר במערכותינו.

עם זאת, ובדומה לכל מערכת אחרת, אנו איננו יכולים להבטיח בצורה מלאה ומוחלטת את בטיחות מערכותינו, ועל כן אנו איננו מתחייבים שמאגרי המידע שלנו יהיו חסינים בצורה מוחלטת מפני כל חדירה ו/או גישה בלתי מורשית.

כל המידע הרגיש מוצפן בטכנולוגיות מובילות, העומדות בתקן PCI-DSS המחמיר, ומאושר על ידי חברות האשראי. פרטי האשראי שלכם לא נשמרים אצלנו בשום מקום. החיוב מתבצע ישירות מול המחשבים המאובטחים של חברת הסליקה.

החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.

החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע"י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.

 

+

טיפול בהזמנה ומדיניות משלוחים

כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים (ראשון עד חמישי) ויוצאות ממפעלנו לחברות השליחויות בין 24 עד 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה ברוב המקרים. 

הזמנות שייקלטו בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב. 

הזמנות שייקלטו במערכת ההזמנות בחגים או בחול המועד, יטופלו לאחר החג.

הזמנות שייקלטו במערכת ההזמנות בזמן מבצע או עומס חריג אחר יטופלו על ידינו במהירות האפשרית. 

החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת המופיעה בהזמנה או לנקודת האיסוף שנבחרה.

המשלוח יוצא כאמור מאיתנו לחברת השליחויות (בדר"כ בתוך 24-48 שעות למעט שישי-שבת, חגים וזמנים חריגים בהם עלולים להיגרם עיכובים בזמני האספקה).

ברגע שהחבילה מתקבלת בחברת השליחויות, היא מנופקת ללקוח עד 3 ימי עסקים למקומות מרכזיים ועד 5 ימי עסקים (כלומר פעם בשבוע) למקומות רחוקים עם שליח עד הבית באמצעות חברת השליחויות HFD. 

עם חברת השליחויות Boxit, לוקח לחבילה 48 שעות מיום שהמשלוח מגיע לחברת השליחויות עד שהיא מגיעה לנק' האיסוף שנבחרה ע"י הלקוח.

המשלוחים מתבצעים בדר"כ בין השעות 8:00 ל-18:00, לכן מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה יודעים כי תשהו במהלך שעות אלה, למשל כתובת מקום העבודה. 

עלויות המשלוח: 

בבוקס איט לנק' איסוף, המשלוח בהזמנה עד 85 ש"ח כולל, הוא בעלות של 7 ש"ח ומעל 85 ש"ח בחינם.

עם שליח עד הבית, בהזמנה עד 85 ש"ח כולל, העלות היא 15 ש"ח, מעל 85 ש"ח- 10 ש"ח ומעל 300 ש"ח- בחינם.

החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.

משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע"י הלקוח בעת הרכישה.

לקוח שמעוניין לאסוף את המוצר ממשרדי החברה, צריך לבצע הזמנה טלפונית ולבקש זאת בבירור. 

מחיר המוצר באתר אינו כולל את עלות המשלוח.

+

מדיניות החזרות וביטולי עסקה

הנכם רשאים לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ“א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן“) על ידי מתן הודעה לחברה בדואר אלקטרוני info@sabonmichal.co.il  או בטלפון 04-9930343.    

אתם זכאים להחזיר ולקבל החזר תשלום על כל מוצר שנרכש באתר והוא שלם, בתנאי והוא לא נפתח, לא נעשה בו שימוש, הוא מצוי באריזתו המקורית, תקין וללא פגע מכל מין שהוא. בתנאי שהוא נשלח חזרה בתוך 14 יום מתאריך הגעת המשלוח אליכם. ההחזר יעשה בדואר רשום לת.ד. 25, פארק תעשייה דלתון, 1381100 או באמצעות אדם שיגיע מטעם הלקוח לחנות המפעל בדלתון. את הפריטים המוגדרים עדינים – משמע, שעלולים להישבר או להינזק בשליחה – יש לארוז כראוי.  

לביטול עסקה בתוך 4 חודשים (בתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה, גם אם בדוא"ל, בין העוסק לצרכן), זכאי: אדם עם מוגבלות לפי הגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כל מי שמלאו לו 65 שנים, עולה חדש- עד 5 שנים מהיום שניתנה לו תעודה עולה או תעודת זכאות כעולה. 

הזיכוי יינתן לאחר הגעת המוצר אלינו. אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בכך בשבילך. 

במקרה של מוצר שהוכח כפגום או שהתגלתה אליו רגישות או שישנה בעיית תיאום ציפיות כלשהי, נשקול לזכות אתכם או להעניק קופון לרכישת מוצר באתר או לשלוח מוצר חליפי, כל זאת על פי שיקול דעתנו ודיון במקרה הספציפי. 

בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, במידה ובחרת לבטל את העסקה מכל סיבה לבד מהסיבות הבאות: פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לך, או במקרה של אספקת מוצר שגוי, או במידה והחברה הפרה את ההסכם, רשאית החברה לגבות ממך דמי ביטול חד פעמיים בשיעור של 5% מגובה הרכישה המוחזרת, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, כקבוע בחוק (להלן: “דמי הביטול“). עלות משלוח החזרת המוצר תהא ע“ח הלקוח.

אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול.

לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, אבל ניתן לזכות כרטיס אחר במידה וישנו. יש לקחת בחשבון שזמן ההחזר עלול להתארך בהתאם להסכם שלך עם חברת האשראי. לחילופין ניתן לקבל קופון לרכישה באתר.

במידה והלקוח ביצע הזמנה באתר באמצעות גיפט-קארד ובחר להחזיר את הפריטים, ניתן להחליף אותם במוצרים שווי ערך בהתאם למדיניות ההחלפות. רק הלקוח ששילם עבור הגיפט-קארד יוכל במקרה של החזרה לקבל זיכוי בגין המוצרים.

לקוח שמעוניין להחזיר אלינו מוצרים שקיבל במתנה- אם המוצרים חדשים ולא פתוחים, ניתן לשלוח אלינו בדואר ולקבל קופון לקניה באתר בשווי המוצרים.

לגבי החזרה והחלפה במידה והמוצר נרכש בחנויות שמוכרות את מוצרי מיכל סבון טבעי- בכל אחת מהחנויות שמוכרות את המוצרים שלנו ניתן להחזיר ולהזדכות או להחליף פריטים שווי ערך שרכשת באותה החנות במידה והמוצר פגום או שהתגלתה רגישות למוצר. תוך 30 יום מרכישת/ קבלת הפריט ובהתאם למדיניות שירות הלקוחות של החנות. 

רשימת החנויות המלאה: https://sabonmichal.co.il/map

באופן כללי, ניתן להזדכות או להחליף מוצר שהתוקף שלו הוא שנה ומעלה. מוצר שפג תוקפו לא יוחלף ולא יינתן בגינו זיכוי.                                                                                                                                                                      

מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר ובחנויות שמוכרות את המוצרים של מיכל סבון טבעי לפי הרשימה שפורטה למעלה. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.

החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע משימוש שגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.