מה היה אצלי בשנת תעש"ט – סיכום מצב

שנה טובה וברוכה לכולם.

אפילו שראש השנה ממש ממש קרוב, אני צריכה להתרכז רגע, לסלק מחשבות ומשימות שוטפות, כדי לקרב אותו אליי. היום יום כל כך עמוס (בדברים טובים), שאין שעה טובה מזו לעצור. להתבונן.

מי שרוצה ישר לקפוץ למבצע, הנה הקישור. יש 15% הנחה על כל המתנות לראש השנה באתר. מוזמנים באהבה לתת ליקיריכם מתנות מבית היוצר של מיכל סבון טבעי. אין קופון, המתנות כבר בהנחה באתר. אוהבים אתכם. שנה טובה!

מי שרוצה להעמיק קצת יותר, מוזמן.

מיכל חותכת סבון מוצק

אני רואה הרבה דברים שהתקדמנו בהם בשנה האחרונה.

איכות הסביבה. אולי גולת הכותרת של ההתקדמות בזמן האחרון היא ההתקדמות בנושא המחוייבות האקולוגית של מיכל סבון טבעי. משהו שלאחרונה התחלנו לתת עליו את הדעת יותר ויותר, ובכמה פעולות לא מורכבות מאוד, חלה התקדמות גדולה מהצד שלנו, עם פידבק מדהים ומעורר השראה מהצד שלכם. מבחינתנו זו רק ההתחלה, ואנחנו מתחייבים להמשיך ולפעול בכיוון החשוב הזה. מעבר לאריזה בנייר גרוס ופיילוט מיחזור צנצנות הן חלק ממה שקורה כאן בזמן האחרון. הפירוט והשיחה נמצאים בדף הפייסבוק שלנו בהרחבה גדולה.

פיתוח מוצרים. הסרום שיצא לאור בחודש מאי האחרון הוא ללא ספק אחד הפיתוחים המוצלחים של כל הזמנים במיכל סבון טבעי. הוא באמת הצלחה גדולה וכיף לשמוע שאתם אוהבים אותו ומפרגנים עליו. מוצרים נוספים שקיבלנו עליהם רשיון וכבר צריכים לצאת לאור בקרוב הם שמן המפ אורגני בכבישה קרה ושמן שקדים אורגני בכבישה קרה. הם אמורים להיות סדרה עם עוד כמה שמנים אורגניים בכבישה קרה שנמצאים בתהליך קבלת רשיון. קרם הגנה טבעי לגמרי ומעולה ממש (ממש עובד!) נמצא בתהליך קבלת רשיון משרד הבריאות. אנחנו מקווים שהוא יצא לאור לקראת אביב 2020. בפיתוח מורכב יותר נמצאים קרם פנים עם מקדם הגנה, דאודורנט סטיק ללא סודה לשתיה, ומוצרים נוספים (חלק מהם בינתיים הם סוד). חמאת שיאה אורגנית גולמית היא מוצר נוסף שנמצא בתהליך קבלת רשיון. מרכך בריח נוסף ועוד כמה הפתעות. תודה רבה לנועם המוכשר על הפיתוחים מרקיעי השחקים. זו באמת עבודה יוצאת דופן.

חנויות נוספות שבהן אנחנו מוכרים את המוצרים שלנו. יותר ויותר אנשים מבקשים לדעת איפה אפשר לקנות, ויותר מכך, להריח, להרגיש את המוצר לפני שקונים. איך בוחרים חנות שתמכור את המוצרים שלנו, איפה אנחנו רוצים להיות, איך יעברו הערכים שלנו דרך גורם שלישי ואיך שומרים על עצמנו, אלה שאלות רבות שאנחנו נותנים עליהן את הדעת באופן יומיומי. חנויות רבות הצטרפו למעגל החנויות שבהן ניתן למצוא את המוצרים שלנו, ואנחנו שמחים על כל שיתוף פעולה כזה שקורה.

מתן שירות לקוחות מעולה הוא אחד הערכים המרכזיים שלנו. מערכת ניהול שירות לקוחות חדשה נמצאת כעת בהטמעה אצלנו במשרד בשנה האחרונה. מערכת זו אמורה לעזור לנו לתת שירות לקוחות טוב יותר ומקיף יותר ללקוחותינו (לקוחות פרטיים ובעלי חנויות). להכיל את כל ההזמנות, ההערות, הדברים החשובים באמת, כי שנוכל לתת לכל אחד את מה שהוא צריך. מעבר לכך שאנחנו משתדלים לתת מידע ולהעשיר את הצוות המעולה שלנו בידע ובכלים כדי שהשירות שלנו ילך ויהיה טוב יותר. תודה רבה רבה לאסתי, הדסה ואריאלה על העבודה המצויינת!

אבטחת איכות. אנחנו כל הזמן מתקדמים באבטחת האיכות שלנו. תהליכי ייצור, הכשרות של עובדים, תוכניות ייצור, רכש וקליטת חומרי גלם. בדיקות מעבדה. אישור של תוויות וצנצנות. הרבה תהליכים. הרבה דברים שקורים ודורשים בקרה קבועה וטובה שתעלה על טעויות או בעיות, הכי מוקדם שאפשר. הכנסנו שיפורים משמעותיים בתהליכי עבודה ובקרה שמאפשרים עבודה טובה יותר ועם פחות תקלות.

מחוייבות לחברה ולקהילה. אנחנו מרגישים שיש לנו עוד הרבה להתקדם בחלק הזה. כרגע אנחנו תורמים סכום מסויים של כסף כל חודש למשפחות בקהילה שזקוקות לתמיכה, ומשתדלים לקנות את כל המתנות לצוותים שלנו, המוצרים הנלווים למתנות ולחנות מאנשים אמיתיים, מיוצרים מקומיים בקהילה שלנו. מקווים לצמוח יותר ויותר בכיוון החשוב הזה.

מרחב עבודה נוסף. אנחנו בונים מרחב נוסף לעבודה לא רחוק מהמקום שבו אנחנו ממוקמים, כהרגלנו, עושים את זה בעצמנו (תודה גדולה ליהודה אלון, עובד מיכל סבון טבעי, שלקח את הקבלנות על עצמו ועשה עבודה מעולה!). המקום ממש כמעט מוכן (למרות שיש עוד דרך לעבור), ומטרתו להיות מרחב הייצור החדש של מיכל סבון טבעי. אנחנו כבר מלא זמן צפופים צפופים במרחב קטנטן שמכיל את הכל ויש צורך בהתרחבות. לכל המבקרים שלנו, החנות והשירות הלקוחות יישארו במקומם בשלב זה.

מכונות חדשות. אחרי תקופה ארוכה ארוכה שבה בחרנו בערך של העסקת אנשים במקום הכנסת פסי ייצור, הבנו שגם את הערך הזה צריך לבחון מחדש. לא כי השתנינו בצורת המחשבה או בערכים שלו, אלא כי מצאנו שעבודה פיזית קבועה ומונוטונית עם הידיים, עם הגב, עם הברכיים, היא דבר שוחק לאורך זמן. היקף העבודה עלה, ונוצרו קשיים בסוג העבודה הספציפי של פקיקת המוצרים והדבקת התוויות. זה התחיל לגבות מחיר מהעובדים שלנו, והפך להיות לא מתאים. יחד עם שני אנשים מומחים בתחומם, אדי ונתנאל, עבדנו על 2 מכונות פקיקה חצי אוטומטיות, מכונה למזיגת שמנים אתריים ומכונת פקיקה והתוויה שהיא מקשה אחת, שהכנסנו כדי לתת מענה לצד הזה בעבודה. זה צעד חשוב שנעשה ואני מרגישה שהוא לא מוריד דבר מהאהבה והברכה שנכנסים בכל מוצר. להיפך. תודה רבה למירה, לפנינה ושושי בצוות ההתוויה.

מרגישים באוויר את הצמיחה וההתרחבות, ויחד עם זה מחוייבים לקשר אישי ומשפחתי. עם העובדים וגם עם הלקוחות. אוהבים אתכם. מאחלים לכם שנה טובה ומשמעותית. שנה של עשייה, השראה וצמיחה. כל אחד במקום שהוא שייך אליו.

אז הנה עוד פרטים על המבצע: יש עכשיו 15% הנחה על כל המתנות לראש השנה באתר.
מוזמנים באהבה לתת ליקיריכם מתנות מבית היוצר של מיכל סבון טבעי. אין קופון, המתנות כבר בהנחה באתר.

דברים חשובים:

  • ההנחה היא רק על המתנות המוכנות מראש – אין אפשרות להרכיב מתנות קאסטם עם אותה הנחה.
  • המבצע מיום שני ה-09/09/2019 עד יום שני ה- 23/09/2019.
  • נשמח מאוד אם תשתפו הלאה ותפיצו את הבשורה!

שלכם תמיד.

מיכל ונועם.
אסתי, הדסה ואריאלה – צוות המשרד
מירה, פנינה ושושי – צוות ההתויה
יהודה, אלחנן ושמעון – צוות האריזה
אסף, רונן, אוהד, דוד, משה, אבא שאול – צוות הייצור