שמפו – הסיפור שמאחורי הורדת המחיר

הצלחנו להוריד את מחיר השמפואים שלנו (מ-38 ש"ח ל-32 ש"ח). זו תהיה הורדה קבועה, גם באתר וגם בחנויות, והיא תוצאה ישירה של הפידבק שלכם. זה כולל גם את שמפו התינוקות המדהים.

 

איך קרה הנס?

האמת היא שזה לא היה פשוט. כשיצרנו את השמפואים האלה, בחרנו כרגיל את הרכיבים הכי טובים – והעלות המצטברת שלהם באמת גבוהה. לדוגמה, השמפואים מבוססים על ג'ל אלוורה אורגני – ובכמויות נדיבות מאוד. זה חומר איכותי מאוד ויקר.

עוד דוגמא היא תמציות השימור הטבעיות שבחרנו. אנחנו מייבאים אותן במיוחד מגרמניה, הן 100% צמחיות, תורמות על הדרך המון דברים טובים לשיער, ועולות עשרות פעמים יותר מהאופציות הסטנדרטיות שמקובלות בשוק הטבעי.

בקיצור, כמה שזה נראה שזה מוצר פשוט וטריוויאלי, עלות חומרי הגלם של השמפו שלנו ממש גבוהה.

הבנתי שהמחיר של השמפו יקר יחסית. זה יצר התנגשות עם אחד הערכים המרכזיים שלנו שהוא להנגיש קוסמטיקה בריאה וטבעית במחיר הוגן. לחתוך באיכות חומרי הגלם לא היתה אופציה. תסבוכת.

הפתרון היה לייעל את תהליך ההכנה שלו.

בגלל שאנחנו מכינים את המוצרים בעבודת יד, חלק גדול מעלות הייצור מגיע לעובדות/ים האהובים שלנו. קיצור זמן הייצור הפחית הרבה מעלות הייצור וכך גם מהעלות הסופית על המדף.

מה שעשינו היה פשוט. הגדלנו את הסיר שבו אנחנו מכינים את השמפו ושיפרנו את תהליך המילוי לבקבוקים והדבקת התוויות. אחרי השיפורים האלה העבודה אפילו יותר נעימה, ואנחנו מצליחים להכין את השמפו בפחות זמן. שיקפנו את מלוא ההתייעלות (ואפילו עוד קצת) להורדה במחיר.

זהו. קצת ממש ממאחורי הקלעים של מיכל סבון טבעי.

אני יודעת שעדיין יש בחירות יותר זולות. אני מקווה שמי שמתחבר/ת ומעריכ/ה את דרכנו ישמח בהשקעה שלנו ובכל זאת יבחר בנו.