מה עושים עם שקיות הבד של הסבון?

אולי יש מי מכם שזוכרים את הסבונים המוצקים שלנו בצורה הקודמת שלהן, מלבן כזה, ובעטיפת הנייר המודבקת? אנסה לחפש תמונה כזו מפעם.
העטיפות היו מתוקות ואקולוגיות, אבל ההדבקה הידנית שלהן אחת אחת הפכה לפעולה לא סבירה. כל סבון היה צריך לקבל לחץ של כמה דקות בשני הקצוות עד לייבוש הדבק והדבקה. בשלב מסויים חיפשנו תחליף ומצאנו שקיות בד כותנה עם מדבקה.
העבודה עדיין ידנית בהחלט, וכל סבון נעטף בשקית בד שעליו מדביקים את המדבקה המתאימה.
חצי מהסבונים נעטף רק במדבקה, ללא השקית, לטובת מי שמזמין הרבה או פחות חשובה לו השקית, אין לו מה לעשות עם השקית וכך הלאה.
אישית, אני ממש אוהבת את השקיות האלה, ואני עושה איתם מלא דברים בבית. חשבתי שיהיה נחמד לשתף אתכם בחלק מהדברים שאנחנו עושים איתם. אולי זה ייתן השראה למישהו אחר.
אלה חלק מהדברים שאנחנו עושים איתן:
חלק מהילדים שלי מנגנים והולכים לשיעורי מוסיקה אצל מורה מהמם שגר ממש ברחוב שילדינו. את התשלום השבועי אני נותנת להם לתת לו בשקית סבון ריקה כזו, והם מחזירים לי אותה ריקה אחרי השיעור. זה חמוד ממש.
גולות. כעקרון הייתי שמחה שלא יהיו גולות בעולם. מי שהמציא אותם בטוח לא היה אמא : ). הם עושים צליל מרגיז כשהם נופלים על הרצפה, יש להם נטייה להיכנס מתחת לכל הרהיטים שלא-מזיזים-אף-פעם, ובכלל, זה דבר שנורא מתפזר. אם כבר יש לאחד הילדים שלי גולות, שקית ריקה של סבון זה בהחלט המקום שלהן.
בנוסף, השקיות האלה משמשות אצלנו מקום קבוע לגירים וצבעים, כארנק לדמי כיס של אחד הילדים, כתיק עזרה ראשונה קטן לטיולים, כאחסון לגפרורים ונרונים, אחסון לבטריות חדשות ובטריות שצריכים לטעון, כשקיות בד ריחניות עם גירודי סבון ושמן אתרי ששמים בארונות הבגדים או ברכב. שקית כזו תשמש גם לאסוף חצץ לשוק קח תן שכונתי פעם בשנה. שקית כזו משמשת גם לכסף קטן, לחלקים של משחק הרכבה קטנטן והן גם המקום הקבוע של שני הסטים של שח שיש לנו, (אחת מהן בתמונה מהבוקר).
את השקית בעצמה אפשר לתלות במקלחת, עם הסבון המוצק בפנים, ולהרטיב אותה יחד עם הסבון לפני השימוש (לא להוציא את הסבון מהשקית). אפשר להתקרצף איתה, וזה ממש נחמד (וגם מועיל, כי יש דרך לתלות את הסבון).
מעבר לשימושים בבית, כמעט תמיד יש לי שקית כזו ריקה בתיק כשאני יוצאת לטיולים עם הילדים. אפשר לאסוף לתוכה כמה צדפים או אבנים יפות (בודדות) בכנרת. לשים בה נייר טואלט, לשים בה משהו שהבאתי מהבית ואני לא רוצה שיאבד. מלא דברים. היא מתכבסת בקלות כך שלא אכפת לי אם היא מתלכלכת.
מה אתם עושים איתן?