עסק אקולוגי באמת

אני רוצה לשתף אתכם עכשיו במשהו חשוב.

אני ממש רוצה להיות עסק אקולוגי אמיתי ומצליח שייתן השראה לעוד הרבה אנשים ליצור עסקים אקולוגיים. עסק שמשפר את המצב הסביבתי שלו במקום להזיק לו. אין לי ספק שזה הדבר הנכון לעשות.
זה לא פשוט, כל פרט קטן שהוא טריוויאלי לעסק רגיל הוא בעיה לא פשוטה לעסק אקולוגי, והאמת היא – שאני אשמח לעזרה.

נקודה חיובית ואקולוגית ראשונה היא שהגג של המבנה שבו אנחנו ממוקמים בגליל מייצר הרבה יותר חשמל נקי מאשר אנחנו צורכים, כך שמיכל סבון טבעי פועלת על 100% חשמל ירוק ונקי ועוד תורמת לעסקים מסביב חשמל נקי. זה משמח וזה יעד שאולי כל עסק וכל בית צריך לשאוף אליו.

ועוד דוגמה, כל אריזות המוצרים וחומרי השילוח שלנו הם 100% מתמחזרים. עבדתי די קשה כדי להגיע ליעד הזה.

ואז… התעוררתי לפני כמה שנים, יחד עם הרבה לקוחות סביבתיים שלנו, להבנה שבה רוב האשפה מגיעה להטמנה ולא למיחזור, אז כנראה שלא עשינו בזה הרבה.

השלב הראשון הוא אריזות מוצרים וחומרי שילוח שהם 100% מתקמפסטים (מתפרקים מעצמם לחומרים לא מזיקים) תוך זמן קצר. כך שגם אם הכול יגיע למטמנות, כל המוצרים והאריזות שלנו יהפכו לאדמה תוך זמן קצר. גם זכוכית באה בחשבון בגלל שהיא לא פולטת חומרים רעילים לסביבה והיא קלה מאוד למיחזור.

אני צריכה את עזרתכן/ם. אני רוצה שנעשה כאן משהו קהילתי וחברי ונצרף מוחות לעשיה טובה. העליתי את כל זה לפוסט בפייסבוק ואני ממש מבקשת שתבואו להגיב, לתת מהידע שלכן/ם, להעביר את המסר הלאה, וגם סתם לתמוך.

בואו נפתור יחד את הדבר הזה ואני מבטיחה שאם נצליח, אשתף את ההישגים עם כל חברות הקוסמטיקה בארץ. כולי תקווה שגם הן יתחילו לייצר רק מוצרים מתקמפסטים ונעשה שינוי גדול לפחות בחלק הקטן שלנו. מה אתם אומרים?
לחצו כאן לפוסט המדובר – אשמח מאוד אם תבואו לתמוך ולעזור!

עסק אקולוגי - מיכל סבון טבעי