מרכך שיער טבעי זה אתגר

למרבה ההפתעה, אחד המוצרים הכי מאתגרים לייצור בקוסמטיקה ממש טבעית, כזו שהיא ממש  100%, כולל מרכיבי ריח ושימור, הוא מרכך שיער טבעי.

כשאומרים לי מרכך לשיער מיד עולה לי פרסומת עם אישה בעלת שיער ארוך, אחרי מקלחת, והשיער רך ונעים כמו משיי, עם פרוטאינים מקפצים לה מהשיער . תחושה של מרכך סינתטי, רגיל כזה, על השיער, אם הוא טוב, זו תחושה קטיפתית, רכה, עשירה ונעימה במקלחת, וכמובן שממש קל להסתרק אחר כך.. אבל החומרים האלו הם בעייתיים (הרחבה קצרה למתקדמים תוכלו לראות בעמוד המוצר באתר).

רציתי למצוא את הפתרון הטבעי שיתן אותה תחושה בדיוק, ללא צורך להתפשר על הערכים שלי ועל הבריאות שלי.
כי תאכלס, המעבר למוצרי שיער טבעיים הוא אף פעם לא קל ומי שניסתה בעבר מכירה את הקושי..

אילוסטרציה שלי מנסה דברים 🙂

פעם זה היה ממש פשוט.

פעם מי שרצה שהשיער שלו יהיה רך, השתמש בחומץ תפוחים, שטיפה של השיער בסוף המקלחת (משהו כמו ⅓ חומץ, ⅔ מים בכוס), וזהו. ריח החומץ מתפוגג כמעט מיד והשיער (יחסית) נעים ורך. יש אגב תנועה הולכת וגדלה של אנשים שזה מה שהם עושים..

המהפכה התעשייתית שגילתה את החומרים הסינתטיים ואת יתרונות המחיר והפעולה המיידית שלהם אפשרה ייצור של מרככי שיער שעושים הרגשה של קטיפה או משי, ומאפשרים סירוק נעים וקל אחרי המקלחת. שזה נהדר.. אבל החומרים האלו בעייתיים.

אותם חומרים אמנם משפרים את מראהו של השיער והופכים אותו לרך ומבריק אך הם גם במקביל גורמים לשיער להפסיק לייצר לחות לבד מה שמתגלגל בעצם לתלות במרכך.

מרכך שיער טבעי, למה?

כאשר משתמשים במרכך שיער טבעי, כמו כל שימוש בחומרים טבעיים, לא מתקיים נזק כלשהו לשיער כלל, יש סינרגיה של השיער והקרקפת עם הרכיבים הטבעיים וכמובן שאין תלות והשיער לא מתקשה להמשיך לשקם את עצמו.

כמובן שזה גם בריא יותר לגוף כאשר משתמשים בחומרים שהם 100% טבעיים וצמחיים ושלא חודרים חומרים כימיים כאלה ואחרים אל זרם הדם שלנו דרך העור או הקרקפת.

ומה עם המרכך בגרסא הקודמת?

לפני 4 שנים, נוצר מרכך השיער הקודם. הוא מוצר מפנק מאוד שעבדתי עליו גם כן מאוד קשה, אבל לא לקחתי בחשבון שהשיער של כולנו פשוט מכור לחומרים הסינטטיים והשימוש הראשוני בו היה להרבה אנשים חוויה מאוד שונה ממה שהם רגילים וחלק גדול פשוט חזר להשתמש במרכך "רגיל".

אני חייבת להודות שזה היה קצת מבאס, כי באמת הייתי מלאת תקווה שהוא יביא איתו בשורה לאלטרנטיבה בריאה לכולם.

החלטתי לשדרג אותו כך שיאפשר לכולנו, גם לחובבי המוצרים הטבעיים וגם לאלו שרק מתחילים לגלות אותם, לזנוח בשמחה את החומרים הכימיים הסינתטיים ולהנות משיער רך, קל לסירוק, עם יופי, לחות וברק טבעיים ללא שום תלות בסיליקונים, פאראבנים וחומרים אחרים שפחות טובים לנו ולסביבה. 

אילוסטרציה שלי ממשיכה לנסות דברים 🙂

אחרי הרבה (מאוד!) ניסיונות יצא משהו שאנחנו חושבים שהוא מדהים באמת. ניסיתי את כל חומרי הגלם הטבעיים החדשניים ביותר בעולם וחקרנו מלא. הכל בכדי להגיע למוצר הכי בריא, אפקטיבי וטבעי שיכולנו ליצור.אני שמחה לבשר שהוא יעיל יותר, משאיר את השיער רך יותר וחלק יותר והוא גם נוח יותר לשימוש.

מה השדרוג?

מצאנו חומרים חדשים שפותחו לאחרונה, שהם 100% צמחיים ואקולוגיים ושעושים פעולת ריכוך ממש טובה של השיער, מאד מאד קרוב למרכך שיער רגיל.  לשימחתי, קיבלנו גישה למקומות הכי מתקדמים בטכנולוגיה בתחום הזה, שפעם לא הייתה לנו, וזה מה שאיפשר את השדרוג המשמעותי הזה.את החלק של המים במרכך החלפנו בחליטה (שהיא בעצם תה מרוכז מאוד) של פרחי לבנדר וקמומיל. זה בעצמו יצר שיפור מיידי במתכון. היא פועלת בשיתוף פעולה מהמם עם יתר החומרים של המרכך והתוצאה היא מרכך עם גוף עשיר, ריח מעולה, אפקט מדהים וחווית שימוש מהנה במיוחד.

אילוסטרציה שלי שמחה ממש שהצלחנו 🙂

מרכך שיער עשיר בניחוח לבנדר וקמומיל