דף הבית Baby Products Awareness

האותיות הקטנות – מה באמת יש במוצרי התינוקות?

"האותיות הקטנות"

סבון מקציף וריחני, קרם לחות עשיר וצעצועים שמנגנים מנגינות בלופ נראים תמימים למדיי ומוכנסים בקלות לתוכנית ההתפתחות היומית של התינוקות הרכים. האם כל מה שאנחנו רואים הוא בדיוק כמו שהוא נראה או שיש מאחורי קלעים? ממה באמת מורכבים המוצרים המרכזיים בחיי הילדים שלנו?

אז מה באמת תינוקות צריכים?

האמת היא: מעט מאוד. את רוב הצרכים של התינוק מספקים המגע החם והצמוד עם אמו היקרה ועצם הגירויים הנפלאים של העולם החדש שמסביבו – כל המציאות היא חוויה בשבילו.

אבל בכל זאת, הוא צריך הגנה ורוגע, ותנאים נוחים. בתור הורים אוהבים ודואגים, אנחנו רוצים ליצור סביבה רכה ומלטפת שתשמח אותם ותסייע לתהליך ההתפתחות להתרחש במינימום הפרעות.

מבחינתינו, מה שתינוק צריך באופן שוטף זה:

  • משחת החתלה טבעית באמת – כזו שלא תיצור התמכרות בעור, זאת אומרת שלא מבוססת על חומרי לחות פטרו-כימיכלים (ווזלין, שמן מינרלי וחבריהם לפשע).
  • חמאת שיאה טהורה בלי תוספות – למקרה שיש יובש במקום כלשהו בעור (וגם לעזרה במקרה של פטמות סדוקות אצל האם המניקה המסורה).
  • טיטולים טבעיים נקיים מחומרים מזיקים – מנסיונינו (הלא מקצועי) חיתולים רגילים של חברות המותג אמנם יכולים לספוג בריכה שלמה, אבל גורמים לגירויים אצל המון תינוקות. מעבר לחיתולים טבעיים ונקיים פתר להמן תינוקות גירויים מאוד עקשניים.

אם עולות בעיות במהלך הזמן, אפשר וצריך להתייחס אליהם. אבל תינוק רגיל, בריא ושמח, לא צריך הרבה יותר ממה שכתבנו.

הגנה ראשונית – לא להפגיז!

במהלך ההיריון מתפתח התינוק לייצור קטן ומלא מתיקות, ומה שנראה לנו כ"מוצר מוגמר" רק מתחיל את תהליך ההתפתחות שלו. תינוקות משלשים את גודלם בשנה הראשונה וממש ממשיכים "להתבשל" תוך כדי תנועה, מול עינינו.

ברחם היה התינוק מוגן מכל גורם חיצוני – חוץ מכל מיני הרגלים רעים של אמא שלו, כמו אלכוהול, סיגריות, אוכל לא בריא וחשיפה לחומרים לא טובים. ההתפתחות הייתה, יחסית למה שאפשר לקבל בעולם הזה, על מי מנוחות.

עכשיו הוא יצא ולעולם והוא מופגז בגירויים רבים, אינסופיים, של צבעים, צלילים, ריחות וטעמים. וכמובן, מגע עם חומרים לא בריאים שעלולים לפגוע בבריאותו.

המוטו שלנו – לא צריך!

המון אמהות חדשות מתקשרות למיכל, ואני (נועם) תמיד שומע רק את הצד שלה בשיחה. וזה תמיד הולך ככה: "עיזבי, לא צריך. זה סתם מיותר. כן, זה יעבור. באמת, אין שום צורך לקנות את ה-(השלימו את החסר) הזה". רוב רובם של המוצרים שנמכרים היום לתינוקות, בין מוצרי טיפוח – בין אחרים, פשוט מיותרים. הרעיון הוא להתערב כמה שפחות. גם אם יש פצעונים קטנים על העור בשבועות הראשונים, תשחררו – זה יעבור. יש קצת "קליפה" על הקרקפת – לא צריך כלום, זה ירד לבד ברחצה. לא, לא צריך לגרד את זה מהראש שלו/ה.

כמובן שהמון שואלים אותנו על סבון לתינוקות. הגישה שלנו היא שמים עם מעט (!) סבון מספיקים. משכשכים אותם באמבט החמים, ואם ממש יש צורך פסיכולוגי עז, אפשר לסבון עם סבון "נטו" את אזור החיתול. העניין הוא שכל ההתערבות הזו של סבון, או "אל-סבון" מבוסס דטרגנט, להבדיל, פשוט מוציאה את העור העדין מאיזון, ושלא לצורך. היא לא מוסכניקית עדיין, והוא לא גמר את מרטון בוסטון ברגעים אלה. אין שום סיבה לצפות אותם בקצף סמיך. זה רק מפר את העור. קל וחומר חפיפות יום יומיות וכ"ו.

אז איך בעצם עושים את זה?

מעניקים המון חום ואהבה, ומשתדלים להרחיק גורמים פוגעים. ומה זה אומר? בחירות מודעות. חשוב לדעת מה אנחנו בוחרים להכניס לסביבתו ומה לא. יש הרבה כיוונים לחקור בנושא הזה, אבל אנחנו נתמקד בתחום ההתמחות שלנו, קוסמטיקה טבעית.

מה יש בזה?!

חשוב מאוד ללמוד לדעת מה אומרים המרכיבים של המוצר. רק ככה תוכלו לדעת את האמת, לפחות את הכיוון, על המוצר שאתם מחזיקים ביד. השיווק היום מתפרע והם גורמים לדברים הכי גרועים להראות ירוקים, בריאים וטבעיים. ראינו פעם חברה טבעית משווקת שמן מינרלי בתור "חומר לחות ממקור טבעי" נשמע בריא ומבטיח, נכון? לא בדיוק.

אז באמת אי אפשר להגיד שנפט זה לא חומר טבעי. הוא יוצא ככה, כמו שהוא, מהאדמה, לא? השמן המינרלי, התוצר של "המקור הטבעי", הוא תוצר לוואי זול וזמין של תעשיית הנפט והדלק. אותו השמן אוטם את העור ולא מאפשר לו לבצע את תפקידו בחילוף החומרים והוצאת פסולת מהגוף. הוא יוצא אפקט של רכות ע"י כליאת הלחות בין שכבת השמן לעור אך בעצם הוא מייבש אותו.

המרכיב העיקרי בתכשירי "שמן תינוקות" באריזות ורדרדות – תכולות חמימות שנמכרות בחנויות הוא אותו שמן מינרלי. לצערנו רוב המוצרים לתינוקות שנמצאים כיום בשוק הפתוח הם כאלו.

"ריח של תינוק"

דוגמה נוספת היא ריחות סינטטיים (parfume, fragrance). התכשירים הנמכרים היום מבושמים בחומרי ריח סינטטיים זולים בצורה מוגזמת, יותר בשביל "ההנאה" של האם והסביבה ופחות בשביל התינוק. חומרי הריח האלה הם אלרגניים ידועים, וגורמים להרבה בעיות "לא מאובחנות" לאנשים הרגישים להם.

בהקשר של התינוק, חוש הריח הינו החוש השמיש ביותר בחודשים הראשונים של ההתפתחות אחרי הלידה, כך התינוק מזהה את אימו וסביבתו. מה שלנו יכול להיות סנסציה ריחנית (מפוקפקת למדי) יכול להיות מתקפה לא עדינה, בלשון המעטה, בשביל התינוק שלנו.

מקלחת מלאה בקצף, אבל מאיפה?

שעת המקלחת היא שעה צרופת עונג לתינוק ולאם. חשוב מאוד לשמור על ניקיון הגוף והעור של התינוק אך גם פה יש צורך לבדוק את תווית המוצר.

תינוקות רכים רגישים פי כמה ממבוגרים, וחומרים שיכולים להיות נסבלים עלינו יכולים בקלות לגרום להפרעות בריאות שאנחנו פשוט לא מבינים מאיפה הם באות –כמו גם כאלה שרואים בקלות כמו דרמטיטיס, פריחות וגירודים. לא אלה ולא אלה טובים.

בשנים האחרונות גדלה המודעות לבעיות שמציג ה"מקציף האולטימטיבי" SLS – (סודיום לאוריל סולפט). הוא מהווה מרכיב עיקרי כמעט בכל תכשיר סטנדרטי בעל יכולות ניקיון והקצפה. עיקר הטענות נגדו הם שהוא בעל יכולת חדירה כל כך גבוהה של האפידרמיס (הרקמה החיצונית של העור) שהוא מצטבר לאורך השנים במחזור הדם וברקמות השונות. יותר גרוע, הוא מחדיר איתו מולקולות אחרות שנמצאות בתכשיר, כגון חומרי הריח הכימיים דנן.

לאורך שנים, ובכל מגוון התכשירים היום-יומיים בהם הוא נמצא ואיתם התינוק בא במגע, הוא יכול לפגוע בבריאות באופן כללי, ובפרט באיברים פנימיים ובראיה אצל תינוקות וילדים.

ואגב, SLS הוא רק "שם קוד" שהפך פופולארי למשפחה שלמה של דטרגנטים דומים שמשמשים היום בכל המוצרים שרוצים לכתוב עליהם "ללא SLS". צריך לקרוא את המרכיבים ולברר בגוגל על כל דטרגנט בפני עצמו. בשמפואים וסבונים הם נמצאים במקום השני אחרי מים. לרוב יש דטרגנט משני שמופיע במקום השלישי.

התינוק ועולמו

אז הבנו שחשוב לדעת את המרכיבים של המוצרים שאנחנו בוחרים, והבנו שלא כל מה שנדמה שהוא טבעי וטוב באמת כזה. כבר בחרנו מוצרים טובים ועכשיו מה? עכשיו שומרים על שאר הסביבה.

התינוק יוצא מעולם של שקט וחושך על עולם מלא פעילות, ריחות, רעשים, אנשים, אורות וצבעים. החושים של התינוק מוצפים במידע בקצב מסחרר, גירוי יתר יוצר עצבנות וחוסם את החושים מלהתפתח בטבעיות.

"סוף דבר הכל נשמע"

בתחילה ובסוף דבר הרצון שלנו הוא להגן על התינוקות והילדים שלנו ככל שרק ניתן. הידע והתעשייה אמנם קידם אותנו במקומות רבים אך במקומות אחרים לקח אותנו צעד אחד רחוק מהטבע.

בשנים האחרונות עם המודעות לחומרי הSLS- וכימיקלים נוספים עלתה המודעות לחשיבות המוצרים הטבעיים. בעצם, כל המוצרים הטבעיים, באמת, מסייעים לגוף בכלליותו וכל מוצר לפרטיותו, לחזור לתפקוד הטבעי המאוזן והבריא.

המוצרים הטבעיים מסייעים לעור, בעזרת השמנים האתרים וחומרים טבעיים נוספים, לחדש את התפקודים הטבעיים של הגוף ולא לפגוע בהם. לדוגמא, בנושא הריח, ריחות המוצרים מאוזנים בעדינות מירבית ומורכבים מתמציות פרחים טבעיים ולא מחומרים רעילים כימיים. הם לא מכילים רעלנים נוספים שפוגעים במשתמשים בהם ושומרים על התפתחות טבעית במינימום התערבות שאינה נצרכת.

סביבה שקטה, מאירה ונעימה תנעים את הזמן ותקל על האם בטיפול והתמודדות עם קשיי ההתפתחות. חשוב לבחור בצעצועים רכים, פחות צעצועים מאירים ומרעישים בקול גדול, אפשר להוסיף מוסיקה מרגיעה לפי הטעם, דיבור רך, תמונות בצבעים מרגיעים ושאר גירויים עדינים שיעניקו מנת מידע עדינה בכל פעם למערכת העצבים.

עכשיו שאנחנו יודעות, שנדע לעשות בחירות טובות ומועילות!

הערה, הכתבה הזו לא באה לקדם מוצר מסויים שלנו – רק לתת לכם ידע ועצות מהשטח.

בברכת שמחה ובריאות לכל ילדינו.

+

פרטיות ואבטחת מידע

חברת מיכל סבון טבעי מכבדת את פרטיות לקוחותיה, ורואה ערך רב ומטרה בשמירה על פרטיותם ובטחון המידע של הלקוחות. אנו מתחייבים כלפי הלקוחות לקיים את המדיניות המפורטת להלן (להלן: "מדיניות הפרטיות"). מטרת מדיניות זו היא להסביר כיצד אנו פועלים בכל הקשור לפרטיות שלך, ולשימוש במידע האישי (כהגדרתו לפי דין, להלן: "מידע אישי") הנמסר לנו על-ידך או נאסף על ידינו במהלך ההתקשרות שלך עמנו והשהייה שלך בחברה.

ככלל, אינך חייב/ת למסור לנו מידע אישי. עם זאת, ייתכן ובמהלך השימוש ו/או הגלישה באתר ו/או בשירותי החברה, תמסור לנו אתה, מרצונך החופשי, פרטים ומידע אודותיך, בין היתר לצורך רכישת מוצרים וביצוע הזמנות, יצירת קשר, השתתפות בהגרלות, מילוי של טפסים מקוונים באתר, רישום לשירות או רשימה כלשהם, וכו'. זאת, בין אם הדבר נעשה בצורה ישירה ו/או בצורה עקיפה באמצעות מערכות צד ג' ו/או שותפים עסקיים ו/או צדדים שלישיים הקשורים בחברה.

כמו כן, יתכן כי חלק מהשירותים באתר, בהווה או בעתיד, כרוכים בהרשמה. כמו הרשמה להצטרפות למועדון הלקוחות שלנו. במסגרת הרשמה שכזו ו/או ביצוע הזמנה ייתכן כי תידרש למסור מידע אישי, כדוגמת שמך, כתובתך, דרכי ההתקשרות שונות עמך (טלפון, מייל), ובמקרים מסוימים ייתכן שגם מספר זהות (לצורכי אימות) ופרטי כרטיס אשראי לצורך חיוב הזמנות שתהיה מעוניין לבצע. פרטים ומידע זה יישמרו בכרטיס לקוח ייעודי שיפתח עבורך במערכותינו. השדות שחובה למלא לצורך הליך ההרשמה, יסומנו במפורש. בלי למסור את הנתונים המתבקשים בשדות שיסומנו, לא תוכל להירשם לביצוע הפעולות הטעונות רישום.

אתה אינך חייב לספק לנו מידע זה, אך לצערנו במקרים מסוימים אם לא תספק לנו מידע זה, לא נוכל להעניק לך את השירותים המבוקשים על ידך. כך למשל, לא תוכל לבצע הזמנה של מוצרים באתר או לקבל הודעות ועדכונים אודות מבצעים ללא מסירת פרטים אישיים מסוימים כנדרש בתהליך הרישום ו/או ההזמנה (כגון כתובת או פרטי תשלום).

כאמור, אתה אינך נדרש על-פי חוק למסור לנו כל מידע, ועל כן העברת מידע מצידך נעשית מרצונך ובהסכמתך, ובאחריותך הבלעדית. ככל שתמסור או תעלה כל מידע אישי לחברה או לאתר, הינך מצהיר בזאת כי המידע שתמסור ו/או תעדכן באתר, הינו נכון אמין ומדויק וכי הנך מוסר את המידע בשמך ועבור עצמך בלבד, או שהורשת כדין למסור מידע זה עבור אחר, ובכל מקרה תהא אחראי באופן בלעדי למסירת מידע זה.

מעבר לכך, האתר משתמש בכלים אוטומטיים לצורך אפיון השימוש שלך באתר ושיפור חווית הגולש. כלים אלו אוספים מידע כללי אודות פרטי ההתחברות והגלישה שלך, ובין היתר עלולים לאסוף מידע בנוגע לזמני ואופני השימוש באתר, פרטי ספק שירותי האינטרנט שלך, כתובתך בפרוטוקול האינטרנט (כתובת IP) ושם המתחם לצורך גישה לאתר, מיקום המכשיר בו נעשה שימוש בגישה לאתר, סוג הדפדפן שלך ופרטים נוספים המעידים על אופן השימוש באתר.

במסגרת כך, אתר האינטרנט שלנו משתמש ב"עוגיות" (Cookies) ובאמצעים טכנולוגיים אחרים ודומים (Pixel, Web Beacons, וכיוצ"ב) לצורך ניהולו השוטף והתקין של האתר ולצורך שיפור השירותים הניתנים באמצעותו. כלים אלו מטמיעים למעשה קבצי מידע קטנים בדפדפן ו/או מכשיר של המשתמש הגולש באתר, ומשמשים את האתר והמערכות הפועלות בו, לזיהוי של המשתמש ואיסוף מידע אודות ההתנהלות שלו באתר. חלק מה- Cookies הללו נועדו לאפשר את פעילות האתר בצורה תקינה ומאובטחת. חלק אחר, נועד לאפשר לנו לזהות את העדפותיך האישיות ולהתאים את הגלישה והפרסומות באתר עבורך.

אם אינך מעוניין לקבל Cookies בעת הגלישה באתר שלנו, אתה יכול להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן שלך וחסימת האפשרות להטמיע Cookies אצלך. כמו כן, אתה יכול למחוק את היסטוריית הדפדפן שלך בכל עת, ובמסגרת כך גם למחוק את ה- Cookies שהוטמעו אצלך. עם זאת, חשוב לדעת כי הדבר עלול לפגוע בחוויית השימוש באתר.

אנו עושים שימוש במידע שלך לצרכים סטטיסטיים, יחד עם מידע של לקוחות אחרים, לצורך שיפור השירות וייעול הפעילות שלנו בחברה, וזאת תוך שמירה על פרטיותך, וצמצום השימוש בפרטיך האישיים היכן שהדבר מתאפשר.

לבסוף, אנו עשויים לעשות שימוש בפרטי הקשר שאתה מוסר לנו על מנת להעביר אליך הצעות שיווקיות ומסחריות כאלה ואחרות, הודעות אודות מבצעים ואירועים מיוחדים, שליחת ניוזלטר מבצעים ועדכונים תקופתי והתאמה של הצעות אלו לצרכים שלך. זאת יש להדגיש, בכפוף להוראות הדין, ולקבלת הסכמתך במקרים המחייבים זאת. בכל מקרה בו אינך מעוניין להמשיך וליהנות מהצעות שיווקיות ומבצעים אלו, אתה כמובן יכול לפנות אלינו ולבקש כי נסיר אותך מרשימות התפוצה שלנו.

על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981, כל אדם זכאי לעיין במידע השמור במאגר מידע ומתייחס אליו. זכות זו כמובן עומדת גם לך. כמו כן עומדת לך הזכות לבטל ולמשוך כל הסכמה שניתנה על ידך לשליחת דיוור ישיר ודואר פרסומי. פניות מעין אלו ניתן להפנות אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל המפורטת בתחילת מדיניות זו. אנו נגיב ונשיב על פנייתך בהקדם.

לעולם לא נעביר את פרטי הקשר שלכם לשום גורם שלישי. אנחנו רציניים לגבי אבטחה ועושים הכל לאבטח את המידע בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

אנו מחויבים לאבטחת ושמירת המידע שלך, ועושים שימוש באמצעי אבטחה מקובלים ומתאימים על מנת לשמור ולהגן על שלמות וסודיות המידע הנשמר במערכותינו.

עם זאת, ובדומה לכל מערכת אחרת, אנו איננו יכולים להבטיח בצורה מלאה ומוחלטת את בטיחות מערכותינו, ועל כן אנו איננו מתחייבים שמאגרי המידע שלנו יהיו חסינים בצורה מוחלטת מפני כל חדירה ו/או גישה בלתי מורשית.

כל המידע הרגיש מוצפן בטכנולוגיות מובילות, העומדות בתקן PCI-DSS המחמיר, ומאושר על ידי חברות האשראי. פרטי האשראי שלכם לא נשמרים אצלנו בשום מקום. החיוב מתבצע ישירות מול המחשבים המאובטחים של חברת הסליקה.

החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.

החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע"י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.

 

+

טיפול בהזמנה ומדיניות משלוחים

כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים (ראשון עד חמישי) ויוצאות ממפעלנו לחברות השליחויות בין 24 עד 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה ברוב המקרים. 

הזמנות שייקלטו בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב. 

הזמנות שייקלטו במערכת ההזמנות בחגים או בחול המועד, יטופלו לאחר החג.

*****************************************************************************************************************

הערה חשובה לזמנים של עכשיו. סתיו 2020. חשוב לנו לעדכן כי בתקופה הקרובה, בשל ימי הסגר, הגידול בהיקפי הפעילות של אתרי המסחר האלקטרוני והחגים, חברות השליחויות עמוסות ולכן ייתכנו עיכובים בימי האספקה ו/או שינויים בנק' האיסוף שתבחרנה במידה וחנויות סגורות. כמו כן, במהלך חוה"מ סוכות אנו עובדים במתכונת מצומצמת של כח אדם ולכן צפויים עיכובים בהוצאת ההזמנות ממפעלנו ובמענה לפניות מטעם שירות הלקוחות. עמכם הסליחה, תודה מראש על ההבנה וחג סוכות שמח!

*****************************************************************************************************************

הזמנות שייקלטו במערכת ההזמנות בזמן מבצע או עומס חריג אחר יטופלו על ידינו במהירות האפשרית. 

החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת המופיעה בהזמנה או לנקודת האיסוף שנבחרה.

המשלוח יוצא כאמור מאיתנו לחברת השליחויות (בדר"כ בתוך 24-48 שעות למעט שישי-שבת, חגים וזמנים חריגים בהם עלולים להיגרם עיכובים בזמני האספקה).

ברגע שהחבילה מתקבלת בחברת השליחויות, היא מנופקת ללקוח עד 3 ימי עסקים למקומות מרכזיים ועד 5 ימי עסקים (כלומר פעם בשבוע) למקומות רחוקים עם שליח עד הבית באמצעות חברת השליחויות HFD. 

עם חברת השליחויות Boxit, לוקח לחבילה 48 שעות מיום שהמשלוח מגיע לחברת השליחויות עד שהיא מגיעה לנק' האיסוף שנבחרה ע"י הלקוח.

המשלוחים מתבצעים בדר"כ בין השעות 8:00 ל-18:00, לכן מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה יודעים כי תשהו במהלך שעות אלה, למשל כתובת מקום העבודה. 

עלויות המשלוח: 

בבוקס איט לנק' איסוף, המשלוח בהזמנה עד 85 ש"ח כולל, הוא בעלות של 7 ש"ח ומעל 85 ש"ח בחינם.

עם שליח עד הבית, בהזמנה עד 85 ש"ח כולל, העלות היא 15 ש"ח, מעל 85 ש"ח- 10 ש"ח ומעל 300 ש"ח- בחינם.

החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.

משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע"י הלקוח בעת הרכישה.

לקוח שמעוניין לאסוף את המוצר ממשרדי החברה, צריך לבצע הזמנה טלפונית ולבקש זאת בבירור. 

מחיר המוצר באתר אינו כולל את עלות המשלוח.

+

מדיניות החזרות וביטולי עסקה

הנכם רשאים לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ“א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן“) על ידי מתן הודעה לחברה בדואר אלקטרוני info@sabonmichal.co.il  או בטלפון 04-9930343.    

אתם זכאים להחזיר ולקבל החזר תשלום על כל מוצר שנרכש באתר והוא שלם, בתנאי והוא לא נפתח, לא נעשה בו שימוש, הוא מצוי באריזתו המקורית, תקין וללא פגע מכל מין שהוא. בתנאי שהוא נשלח חזרה בתוך 14 יום מתאריך הגעת המשלוח אליכם. ההחזר יעשה בדואר רשום לת.ד. 25, פארק תעשייה דלתון, 1381100 או באמצעות אדם שיגיע מטעם הלקוח לחנות המפעל בדלתון. את הפריטים המוגדרים עדינים – משמע, שעלולים להישבר או להינזק בשליחה – יש לארוז כראוי.  

לביטול עסקה בתוך 4 חודשים (בתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה, גם אם בדוא"ל, בין העוסק לצרכן), זכאי: אדם עם מוגבלות לפי הגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כל מי שמלאו לו 65 שנים, עולה חדש- עד 5 שנים מהיום שניתנה לו תעודה עולה או תעודת זכאות כעולה. 

הזיכוי יינתן לאחר הגעת המוצר אלינו. אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בכך בשבילך. 

במקרה של מוצר שהוכח כפגום או שהתגלתה אליו רגישות או שישנה בעיית תיאום ציפיות כלשהי, נשקול לזכות אתכם או להעניק קופון לרכישת מוצר באתר או לשלוח מוצר חליפי, כל זאת על פי שיקול דעתנו ודיון במקרה הספציפי. 

בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, במידה ובחרת לבטל את העסקה מכל סיבה לבד מהסיבות הבאות: פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לך, או במקרה של אספקת מוצר שגוי, או במידה והחברה הפרה את ההסכם, רשאית החברה לגבות ממך דמי ביטול חד פעמיים בשיעור של 5% מגובה הרכישה המוחזרת, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, כקבוע בחוק (להלן: “דמי הביטול“). עלות משלוח החזרת המוצר תהא ע“ח הלקוח.

אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול.

לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, אבל ניתן לזכות כרטיס אחר במידה וישנו. יש לקחת בחשבון שזמן ההחזר עלול להתארך בהתאם להסכם שלך עם חברת האשראי. לחילופין ניתן לקבל קופון לרכישה באתר.

במידה והלקוח ביצע הזמנה באתר באמצעות גיפט-קארד ובחר להחזיר את הפריטים, ניתן להחליף אותם במוצרים שווי ערך בהתאם למדיניות ההחלפות. רק הלקוח ששילם עבור הגיפט-קארד יוכל במקרה של החזרה לקבל זיכוי בגין המוצרים.

לקוח שמעוניין להחזיר אלינו מוצרים שקיבל במתנה- אם המוצרים חדשים ולא פתוחים, ניתן לשלוח אלינו בדואר ולקבל קופון לקניה באתר בשווי המוצרים.

לגבי החזרה והחלפה במידה והמוצר נרכש בחנויות שמוכרות את מוצרי מיכל סבון טבעי- בכל אחת מהחנויות שמוכרות את המוצרים שלנו ניתן להחזיר ולהזדכות או להחליף פריטים שווי ערך שרכשת באותה החנות במידה והמוצר פגום או שהתגלתה רגישות למוצר. תוך 30 יום מרכישת/ קבלת הפריט ובהתאם למדיניות שירות הלקוחות של החנות. 

רשימת החנויות המלאה: https://sabonmichal.co.il/map

באופן כללי, ניתן להזדכות או להחליף מוצר שהתוקף שלו הוא שנה ומעלה. מוצר שפג תוקפו לא יוחלף ולא יינתן בגינו זיכוי.                                                                                                                                                                      

מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר ובחנויות שמוכרות את המוצרים של מיכל סבון טבעי לפי הרשימה שפורטה למעלה. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.

החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע משימוש שגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.