דף הבית Natural Headlice Treatment

טיפול טבעי בכינים – מסקנות לא צפויות

זיכרון ילדות מטושטש, טראומה מודחקת אם תרצו: כל היום בבית הספר הראש שלי מגרד. זה עינוי מטריף לא לגרד והבושה לגרד, הבושה… כל היום אני עסוק בשאלה הגורלית, האם לגרד או שאצליח להתאפק עוד קצת.

בערב, אחרי פרצוף האימים המלחיץ של אמא, אני יושב באמבטיה, ובכלל לא נעים לי. יש לי דלק בשיער ואימא שלי מסרקת אותי בעדינות המקסימאלית שאפשר להפיק ממסרק פלדה אינקווציוני. תוך כדי, אחי נכנס הביתה וגם הוא מגרד בראש; מד הלחץ עולה לתחום ההיסטרי. בשלב מסוים אני מתחיל לבכות ואת השאר אני כבר לא זוכר.

לא נעים

יש בהדבקה בכינים שילוב של אי נוחות מעצבנת, קושי רציני לפתור את הבעיה בצורה יעילה, הדבקות מחדש מחברים שלא מטפלים וברקע בושה של תחושת הזנחה הורית/ילדית פוטנציאלית. חלק מההורים יותר רגישים. התגובה היא סטרס מפתיע בעוצמתו ומלחמה כוללת, קונבנציונלית או לא – לא משנה. לילד שלי לא יהיו כינים, נקודה!

הצד השני בגישת ה-"זה חלק מהחיים, מה לעשות…" ופחות או יותר מתייאשים מלטפל בבעיה (ומדביקים שוב את כל הילדים בגן…).

אז לקראת פתיחת שנת הלימודים, ובעקבות פניות מלקוחות (ד"ש ליואב אגוזי ותודה שאתה קיים), חיברנו מדריך טבעי להתמודדות עם כינים.

מה קורה שם?

במוקדם או במאוחר הילדים יחזרו הביתה עם חבורת פולשים על הראש שלא משלמים ועד בית.

כינים הן פוריות פחד. כינה יכולה להטיל על הראש משהו כמו 7 ביצים ביום. כדי להטיל ביצים, הכינה הנקבה זקוקה ל"כין" (כינה בזכר?). יש כמובן מצב שבו כינה עברה לראש נקי בגפה, אבל היא בהריון מתקדם ומתכוונת להטיל בכיף על הראש אליו היא עברה לפני דקה. הביצים בוקעות תוך כשבוע והחגיגה מתחילה.

הידבקות בכינים מחייבת מגע פיזי בין שני ראשים. אין לכינים כושר קפיצה ולא רישיון טייס. המקסימום שהן יכולות זה לדלג בחינניות מראש לראש כשהראשים צמודים.

אגב, כינים מתות תוך 24 שעות או פחות אם הן לא על ראש אנושי. כך שהן אינן יכולות להתקיים על גבי חיות מחמד, שטיחים, ספות או בובות פרווה.

אוקיי, אז איך מטפלים?

נוהגים לטפל בכינים בשתי דרכים: הקלה והקשה.

הקשה (עד בלתי אפשרית בסוגי שיער מסוימים), היא סירוק השיער במסרק צפוף מאוד יום-יום. הקלה היא פשוט הרעלה המונית באמצעות תכשירי הדברה מדוללים.

נשמע מלבב ומעורר תקווה, נכון?

קצת אופטימיות, יש גם את מה שאנחנו מגדירים דרך האמצע השפויה, שננסה לשתף אתכם בה.

מה הבעיה? יש מלא תכשירים טבעיים!

הבעיה היא שמנסיונינו, אין תכשיר כזה שעובד באמת. הרבה מהם מועילים במידה מסוימת, חלקם יכולים להרחיק מעט את ההדבקה הבאה, אבל אין משהו שנותן פתרון בריא ומנצח. היינו מאוד רוצים לנקוב עכשיו בפתרון קסם בריא ויעיל – אבל אנחנו לא מכירים.

מה עם חמאת קוקוס, חומץ, רוזמרין ועוד עשרות הטכניקות הטבעיות שמסתובבות?

לצערנו גם רוב המידע שמסתובב על פתרונות טבעיים הוא או מוגזם או לא נכון.

נעשה סדר, יש כמה גישות טבעיות בסיסיות:

סירוק

למי שיש שיער קצר יחסית, חלק ולא צפוף מידי – סירוק הוא הפתרון הכי יעיל. מה שכן, חשוב להבין שלאחר הדבקה, צריך לסרק יום-יום. הסירוק לא משחרר את כל הביצים, וגם לא תופס את כל הכינים. כך שכל יום מוטלות עוד ביצים ובוקעות עוד ביצים. סירוק יום יומי יקטין את האוכלוסייה בכל סירוק, עד שאפשר להגיע למצב של ראש נקי לגמרי.

מרכך טבעי, חומץ ושמנים נוזליים כמו שמן זית, שקדים, חוחובה, סומסום וכ"ו עוזרים לגרום לסביבה חלקלקה לכינים ולביצים ומגבירים את אחוזי המעצרים. במקביל, הם מקילים על הסירוק הלא-סימפטי.

שומנים שניתן להמיס, ושמתקשים על השיער

הרעיון הוא להציף את השיער (שומן קוקוס, מרגרינה, וכ"ו) בשומן חמים מומס ולהמתין. בתיאוריה הוא מתקשה, לוכד את הכינים, ואז מסרקים את השומן המוקשה מהשיער עם כל הכינים אזוקות בתוכו. הבעיה פה היא שמדובר בטרחה מטורפת ולכלוך רציני. השיטה לא לגמרי יעילה, כי חלק מהכינים בורחות מהמעצר בכל זאת. ככה שעדיין צריך לעשות את זה יום יום ואחר כך לסרך את השיער במסרק כינים. מי שניחן במסירות אין קץ – יכול למצוא פה פתרון שאפילו מטפח את השיער.


לא מתאים לרוב לשיער ארוך או מתולתל.

הכבשן

אנחנו לא אוהבים את השיטה הזו כי היא מזיקה לשיער ולא נעימה בכלל. הרעיון הוא יום-יום להשתמש במייבש שיער כדי לייבש ולהרוג את הכינים בחום גבוה. כדי שזה באמת יעבוד, צריך להגיע לחום בכלל לא נוח בקרקפת ולייבש לשיער את הצורה. שימוש רגיל ונינוח במייבש (שגם הוא "לא משהו" למצב השיער), לא ישיג את התוצאה.


טיפול המנע – דחייה

תוך כדי הטיפול, וגם עם ראש נקי בסביבה עוינת, אפשר לנסות לדחות הדבקה נוספת באמצעות שמנים אתריים – הבולט שבהם הוא הרוזמרין. הרעיון הוא שהריח החריף של השמנים הנדיפים, שנועדו במקור להגנה על הצמחים מחרקים טפילים, גורם לכינים לבחור ראש אחר להתנפל עליו. השמנים לא קוטלים את הכינים.

הבעייתיות היא שמאחר שהשמנים נדיפים, צריך לחדש את הטפטוף כל כמה שעות. לא רצוי בטיחותית לתת לילדים קטנים גישה לשמנים אתרים. גם בלי זה, תראו לי ילד שיעשה את זה לבד בזמן הגן ואתן לו חטיף בננה אורגנית מיובשת ללא סוכר. חוץ מזה, זה לא 100% עובד, וגם הילד מסתובב עם ריח עז שעלול להתפרש כ"אות קלון: יש לי בעיה של כינים".

אם זה מוסכם על כל ההורים, ובמסגרת גן שבו הגננת מעורבות במיגור התופעה, ובדרך של כבוד והסכמה – אפשר לטפטף על כל הראשים בגן 2-3 טיפות כל כמה שעות, ולמזער את נדידת הפליטים מראש לראש בכל הגן.

מבחינתנו, השמפואים והתכשירים הכימיים הם לא אופציה לגיטימית. הם נוחים מאוד לשימוש ויעילים, אבל הם מכילים חומרי הדברה מאוד לא בריאים. דוגמאות? מלטיון, לינדן או פנוטרין, המשמשים בריכוזים גבוהים יותר להדברת מזיקים בחקלאות. לשמחתנו, גם בעיני רוב העולם התכשירים האלו הם כבר לא אופציה (כמו גם הנפט הנוראי והמסוכן של שנות העבר) והם בדרך להיכחד מהעולם.

אז מה כן?

אז כמו שאמרנו כבר, זאת הנקודה שבה היינו רוצה להציע תכשיר טבעי מחומר צמחי לחלוטין שהוא גם יעיל באמת. אבל אין לנו כזה. וגם אין כזה שאנחנו מכירים בשוק.

אנחנו יודעים שזה לא נשמע פוליטקלי קורטקט, אבל יש המצאה לא טבעית שאנחנו תומכים בה במקרה הזה. טיפול בסיליקונים. מדובר בתכשירים שמכילים כמעט אך ורק (92-96%) סיליקונים (לרוב דימיטיקון). המנגנון פשוט: הסיליקון מצפה את הכינה בקרום אחיד ואטום. הכינה, באופן מפתיע, לא נחנקת אלא מתפוצצת עקב אי יכולת להפריש נוזלים. מלבב.

בהקשר של מוצרי טיפוח, אנחנו מתנגדים לשימוש בסיליקונים. אין שום צורך בהם והם לא באמת עושים טוב לשיער ולקרקפת. האפקט שלהם הוא "אפקט סינדרלה" שבא והולך כלעומת שבא, ומשאיר את השיער במצב פחות טוב כל פעם. לא נפרט כאן כי זה לא הנושא.

אבל בהקשר הזה, עם האלטרנטיבות הבעייתיות – זה הרע במיעוטו. הוא נוח ונעים מאוד לשימוש, לא גורם לטראומות ילדות, יעיל מאוד, והוא לא רעיל כמו חומרי ההדברה. הסיליקון הוא חומר אינרטי ולא מזיק בהגדרה.

זה מתחיל להיות הפתרון המוביל היום, ויש כמה וכמה חברות ומותגים שמייצרות את אותו הרעיון. חפשו את סיליקונים ברכיבים ואת הכיתוב "ללא חומרי הדברה". שימו לב שלא עשו ערבוב של סיליקונים עם חומרים הדברה.

מה שכן, למי שרק יכול, אנחנו מאוד ממליצים על מניעה בעזרת שמנים אתרים וסירוק בכל פעם שמתחילים לזהות תנועה חשודה. זה יכול למנוע התנחלות של חבורה שתדרוש את שליפת הסליקונים.

אנחנו יודעים שזו לא השורה התחתונה שציפיתם מאיתנו, אבל אנחנו מקווים שהגישה הפרגמאטית תועיל ותאפשר גישור פרקטי בין הרצוי למצוי. מי שמוכן להשקיע ולהשתמש רק בטכניקות הטבעיות – מקבל את צל"ש מיכל סבון טבעי על לחימה אך ורק בדרכי שלום!

+

פרטיות ואבטחת מידע

חברת מיכל סבון טבעי מכבדת את פרטיות לקוחותיה, ורואה ערך רב ומטרה בשמירה על פרטיותם ובטחון המידע של הלקוחות. אנו מתחייבים כלפי הלקוחות לקיים את המדיניות המפורטת להלן (להלן: "מדיניות הפרטיות"). מטרת מדיניות זו היא להסביר כיצד אנו פועלים בכל הקשור לפרטיות שלך, ולשימוש במידע האישי (כהגדרתו לפי דין, להלן: "מידע אישי") הנמסר לנו על-ידך או נאסף על ידינו במהלך ההתקשרות שלך עמנו והשהייה שלך בחברה.

ככלל, אינך חייב/ת למסור לנו מידע אישי. עם זאת, ייתכן ובמהלך השימוש ו/או הגלישה באתר ו/או בשירותי החברה, תמסור לנו אתה, מרצונך החופשי, פרטים ומידע אודותיך, בין היתר לצורך רכישת מוצרים וביצוע הזמנות, יצירת קשר, השתתפות בהגרלות, מילוי של טפסים מקוונים באתר, רישום לשירות או רשימה כלשהם, וכו'. זאת, בין אם הדבר נעשה בצורה ישירה ו/או בצורה עקיפה באמצעות מערכות צד ג' ו/או שותפים עסקיים ו/או צדדים שלישיים הקשורים בחברה.

כמו כן, יתכן כי חלק מהשירותים באתר, בהווה או בעתיד, כרוכים בהרשמה. כמו הרשמה להצטרפות למועדון הלקוחות שלנו. במסגרת הרשמה שכזו ו/או ביצוע הזמנה ייתכן כי תידרש למסור מידע אישי, כדוגמת שמך, כתובתך, דרכי ההתקשרות שונות עמך (טלפון, מייל), ובמקרים מסוימים ייתכן שגם מספר זהות (לצורכי אימות) ופרטי כרטיס אשראי לצורך חיוב הזמנות שתהיה מעוניין לבצע. פרטים ומידע זה יישמרו בכרטיס לקוח ייעודי שיפתח עבורך במערכותינו. השדות שחובה למלא לצורך הליך ההרשמה, יסומנו במפורש. בלי למסור את הנתונים המתבקשים בשדות שיסומנו, לא תוכל להירשם לביצוע הפעולות הטעונות רישום.

אתה אינך חייב לספק לנו מידע זה, אך לצערנו במקרים מסוימים אם לא תספק לנו מידע זה, לא נוכל להעניק לך את השירותים המבוקשים על ידך. כך למשל, לא תוכל לבצע הזמנה של מוצרים באתר או לקבל הודעות ועדכונים אודות מבצעים ללא מסירת פרטים אישיים מסוימים כנדרש בתהליך הרישום ו/או ההזמנה (כגון כתובת או פרטי תשלום).

כאמור, אתה אינך נדרש על-פי חוק למסור לנו כל מידע, ועל כן העברת מידע מצידך נעשית מרצונך ובהסכמתך, ובאחריותך הבלעדית. ככל שתמסור או תעלה כל מידע אישי לחברה או לאתר, הינך מצהיר בזאת כי המידע שתמסור ו/או תעדכן באתר, הינו נכון אמין ומדויק וכי הנך מוסר את המידע בשמך ועבור עצמך בלבד, או שהורשת כדין למסור מידע זה עבור אחר, ובכל מקרה תהא אחראי באופן בלעדי למסירת מידע זה.

מעבר לכך, האתר משתמש בכלים אוטומטיים לצורך אפיון השימוש שלך באתר ושיפור חווית הגולש. כלים אלו אוספים מידע כללי אודות פרטי ההתחברות והגלישה שלך, ובין היתר עלולים לאסוף מידע בנוגע לזמני ואופני השימוש באתר, פרטי ספק שירותי האינטרנט שלך, כתובתך בפרוטוקול האינטרנט (כתובת IP) ושם המתחם לצורך גישה לאתר, מיקום המכשיר בו נעשה שימוש בגישה לאתר, סוג הדפדפן שלך ופרטים נוספים המעידים על אופן השימוש באתר.

במסגרת כך, אתר האינטרנט שלנו משתמש ב"עוגיות" (Cookies) ובאמצעים טכנולוגיים אחרים ודומים (Pixel, Web Beacons, וכיוצ"ב) לצורך ניהולו השוטף והתקין של האתר ולצורך שיפור השירותים הניתנים באמצעותו. כלים אלו מטמיעים למעשה קבצי מידע קטנים בדפדפן ו/או מכשיר של המשתמש הגולש באתר, ומשמשים את האתר והמערכות הפועלות בו, לזיהוי של המשתמש ואיסוף מידע אודות ההתנהלות שלו באתר. חלק מה- Cookies הללו נועדו לאפשר את פעילות האתר בצורה תקינה ומאובטחת. חלק אחר, נועד לאפשר לנו לזהות את העדפותיך האישיות ולהתאים את הגלישה והפרסומות באתר עבורך.

אם אינך מעוניין לקבל Cookies בעת הגלישה באתר שלנו, אתה יכול להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן שלך וחסימת האפשרות להטמיע Cookies אצלך. כמו כן, אתה יכול למחוק את היסטוריית הדפדפן שלך בכל עת, ובמסגרת כך גם למחוק את ה- Cookies שהוטמעו אצלך. עם זאת, חשוב לדעת כי הדבר עלול לפגוע בחוויית השימוש באתר.

אנו עושים שימוש במידע שלך לצרכים סטטיסטיים, יחד עם מידע של לקוחות אחרים, לצורך שיפור השירות וייעול הפעילות שלנו בחברה, וזאת תוך שמירה על פרטיותך, וצמצום השימוש בפרטיך האישיים היכן שהדבר מתאפשר.

לבסוף, אנו עשויים לעשות שימוש בפרטי הקשר שאתה מוסר לנו על מנת להעביר אליך הצעות שיווקיות ומסחריות כאלה ואחרות, הודעות אודות מבצעים ואירועים מיוחדים, שליחת ניוזלטר מבצעים ועדכונים תקופתי והתאמה של הצעות אלו לצרכים שלך. זאת יש להדגיש, בכפוף להוראות הדין, ולקבלת הסכמתך במקרים המחייבים זאת. בכל מקרה בו אינך מעוניין להמשיך וליהנות מהצעות שיווקיות ומבצעים אלו, אתה כמובן יכול לפנות אלינו ולבקש כי נסיר אותך מרשימות התפוצה שלנו.

על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981, כל אדם זכאי לעיין במידע השמור במאגר מידע ומתייחס אליו. זכות זו כמובן עומדת גם לך. כמו כן עומדת לך הזכות לבטל ולמשוך כל הסכמה שניתנה על ידך לשליחת דיוור ישיר ודואר פרסומי. פניות מעין אלו ניתן להפנות אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל המפורטת בתחילת מדיניות זו. אנו נגיב ונשיב על פנייתך בהקדם.

לעולם לא נעביר את פרטי הקשר שלכם לשום גורם שלישי. אנחנו רציניים לגבי אבטחה ועושים הכל לאבטח את המידע בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

אנו מחויבים לאבטחת ושמירת המידע שלך, ועושים שימוש באמצעי אבטחה מקובלים ומתאימים על מנת לשמור ולהגן על שלמות וסודיות המידע הנשמר במערכותינו.

עם זאת, ובדומה לכל מערכת אחרת, אנו איננו יכולים להבטיח בצורה מלאה ומוחלטת את בטיחות מערכותינו, ועל כן אנו איננו מתחייבים שמאגרי המידע שלנו יהיו חסינים בצורה מוחלטת מפני כל חדירה ו/או גישה בלתי מורשית.

כל המידע הרגיש מוצפן בטכנולוגיות מובילות, העומדות בתקן PCI-DSS המחמיר, ומאושר על ידי חברות האשראי. פרטי האשראי שלכם לא נשמרים אצלנו בשום מקום. החיוב מתבצע ישירות מול המחשבים המאובטחים של חברת הסליקה.

החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.

החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע"י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.

 

+

טיפול בהזמנה ומדיניות משלוחים

כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים (ראשון עד חמישי) ויוצאות ממפעלנו לחברות השליחויות בין 24 עד 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה ברוב המקרים. 

הזמנות שייקלטו בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב. 

הזמנות שייקלטו במערכת ההזמנות בחגים או בחול המועד, יטופלו לאחר החג.

*****************************************************************************************************************

הערה חשובה לזמנים של עכשיו. סתיו 2020. חשוב לנו לעדכן כי בתקופה הקרובה, בשל ימי הסגר, הגידול בהיקפי הפעילות של אתרי המסחר האלקטרוני והחגים, חברות השליחויות עמוסות ולכן ייתכנו עיכובים בימי האספקה ו/או שינויים בנק' האיסוף שתבחרנה במידה וחנויות סגורות. כמו כן, במהלך חוה"מ סוכות אנו עובדים במתכונת מצומצמת של כח אדם ולכן צפויים עיכובים בהוצאת ההזמנות ממפעלנו ובמענה לפניות מטעם שירות הלקוחות. עמכם הסליחה, תודה מראש על ההבנה וחג סוכות שמח!

*****************************************************************************************************************

הזמנות שייקלטו במערכת ההזמנות בזמן מבצע או עומס חריג אחר יטופלו על ידינו במהירות האפשרית. 

החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת המופיעה בהזמנה או לנקודת האיסוף שנבחרה.

המשלוח יוצא כאמור מאיתנו לחברת השליחויות (בדר"כ בתוך 24-48 שעות למעט שישי-שבת, חגים וזמנים חריגים בהם עלולים להיגרם עיכובים בזמני האספקה).

ברגע שהחבילה מתקבלת בחברת השליחויות, היא מנופקת ללקוח עד 3 ימי עסקים למקומות מרכזיים ועד 5 ימי עסקים (כלומר פעם בשבוע) למקומות רחוקים עם שליח עד הבית באמצעות חברת השליחויות HFD. 

עם חברת השליחויות Boxit, לוקח לחבילה 48 שעות מיום שהמשלוח מגיע לחברת השליחויות עד שהיא מגיעה לנק' האיסוף שנבחרה ע"י הלקוח.

המשלוחים מתבצעים בדר"כ בין השעות 8:00 ל-18:00, לכן מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה יודעים כי תשהו במהלך שעות אלה, למשל כתובת מקום העבודה. 

עלויות המשלוח: 

בבוקס איט לנק' איסוף, המשלוח בהזמנה עד 85 ש"ח כולל, הוא בעלות של 7 ש"ח ומעל 85 ש"ח בחינם.

עם שליח עד הבית, בהזמנה עד 85 ש"ח כולל, העלות היא 15 ש"ח, מעל 85 ש"ח- 10 ש"ח ומעל 300 ש"ח- בחינם.

החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.

משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע"י הלקוח בעת הרכישה.

לקוח שמעוניין לאסוף את המוצר ממשרדי החברה, צריך לבצע הזמנה טלפונית ולבקש זאת בבירור. 

מחיר המוצר באתר אינו כולל את עלות המשלוח.

+

מדיניות החזרות וביטולי עסקה

הנכם רשאים לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ“א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן“) על ידי מתן הודעה לחברה בדואר אלקטרוני info@sabonmichal.co.il  או בטלפון 04-9930343.    

אתם זכאים להחזיר ולקבל החזר תשלום על כל מוצר שנרכש באתר והוא שלם, בתנאי והוא לא נפתח, לא נעשה בו שימוש, הוא מצוי באריזתו המקורית, תקין וללא פגע מכל מין שהוא. בתנאי שהוא נשלח חזרה בתוך 14 יום מתאריך הגעת המשלוח אליכם. ההחזר יעשה בדואר רשום לת.ד. 25, פארק תעשייה דלתון, 1381100 או באמצעות אדם שיגיע מטעם הלקוח לחנות המפעל בדלתון. את הפריטים המוגדרים עדינים – משמע, שעלולים להישבר או להינזק בשליחה – יש לארוז כראוי.  

לביטול עסקה בתוך 4 חודשים (בתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה, גם אם בדוא"ל, בין העוסק לצרכן), זכאי: אדם עם מוגבלות לפי הגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כל מי שמלאו לו 65 שנים, עולה חדש- עד 5 שנים מהיום שניתנה לו תעודה עולה או תעודת זכאות כעולה. 

הזיכוי יינתן לאחר הגעת המוצר אלינו. אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בכך בשבילך. 

במקרה של מוצר שהוכח כפגום או שהתגלתה אליו רגישות או שישנה בעיית תיאום ציפיות כלשהי, נשקול לזכות אתכם או להעניק קופון לרכישת מוצר באתר או לשלוח מוצר חליפי, כל זאת על פי שיקול דעתנו ודיון במקרה הספציפי. 

בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, במידה ובחרת לבטל את העסקה מכל סיבה לבד מהסיבות הבאות: פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לך, או במקרה של אספקת מוצר שגוי, או במידה והחברה הפרה את ההסכם, רשאית החברה לגבות ממך דמי ביטול חד פעמיים בשיעור של 5% מגובה הרכישה המוחזרת, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, כקבוע בחוק (להלן: “דמי הביטול“). עלות משלוח החזרת המוצר תהא ע“ח הלקוח.

אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול.

לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, אבל ניתן לזכות כרטיס אחר במידה וישנו. יש לקחת בחשבון שזמן ההחזר עלול להתארך בהתאם להסכם שלך עם חברת האשראי. לחילופין ניתן לקבל קופון לרכישה באתר.

במידה והלקוח ביצע הזמנה באתר באמצעות גיפט-קארד ובחר להחזיר את הפריטים, ניתן להחליף אותם במוצרים שווי ערך בהתאם למדיניות ההחלפות. רק הלקוח ששילם עבור הגיפט-קארד יוכל במקרה של החזרה לקבל זיכוי בגין המוצרים.

לקוח שמעוניין להחזיר אלינו מוצרים שקיבל במתנה- אם המוצרים חדשים ולא פתוחים, ניתן לשלוח אלינו בדואר ולקבל קופון לקניה באתר בשווי המוצרים.

לגבי החזרה והחלפה במידה והמוצר נרכש בחנויות שמוכרות את מוצרי מיכל סבון טבעי- בכל אחת מהחנויות שמוכרות את המוצרים שלנו ניתן להחזיר ולהזדכות או להחליף פריטים שווי ערך שרכשת באותה החנות במידה והמוצר פגום או שהתגלתה רגישות למוצר. תוך 30 יום מרכישת/ קבלת הפריט ובהתאם למדיניות שירות הלקוחות של החנות. 

רשימת החנויות המלאה: https://sabonmichal.co.il/map

באופן כללי, ניתן להזדכות או להחליף מוצר שהתוקף שלו הוא שנה ומעלה. מוצר שפג תוקפו לא יוחלף ולא יינתן בגינו זיכוי.                                                                                                                                                                      

מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר ובחנויות שמוכרות את המוצרים של מיכל סבון טבעי לפי הרשימה שפורטה למעלה. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.

החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע משימוש שגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.