בעיניי, העולם הזה באופן כללי משוגע, ובפרט עולם העסקים. אנחנו מאמינים בשקט של הכנות והפשטות.
זה מי שאנחנו ואלו המוצרים שאנחנו עושים באהבה רבה, באיכות, מקצועיות והשקעה מקסימאלית מכל פרט. פחות או יותר זהו.
לא נבטיח לך הרים וגבעות, לא נאיים עליך שבלי המוצרים שלנו הלך עליך, ולא נפתה אותך בלהג בלתי נגמר של מבצעים שחייבים ממש הרגע לממש או שתפסידו מי יודע מה.

בעינינו הלקוחות הן/ם בני אדם, שותפים שאנחנו רוצים בטובתם יותר מהכול – לא ארנקים מהלכים שצריך לעשות כל מה שאפשר כדי לשקשק אותם עד שיתרוקנו.

לרוב, מה שעסקים מציגים כלפי חוץ, ומה שבאמת קורה בפועל שונה בצורה מקוממת. זה לא במקרה, זה מכוון – אומרים את מה שצריך כדי למכור יותר, ועושים את מה שעושים כדי שההוצאות יהיו מינימליות והרווח מקסימלי. אנחנו לא אומרים שעסקים לא צריכים להיות רווחיים, אלא שרווח הוא לא חזות הכול, והוא לא צריך להתיר לעשות דברים שליליים כדי למקסם אותו. להפך – האמונה שמוליכה אותנו היא שעסקים שעושים את הדברים הנכונים, הערכיים, החיוביים – בטווח הארוך משגשגים, מוערכים וזוכים ללקוחות אוהבים ומפרגנים. האחרים אולי יעשו הרבה רעש והרבה כסף בטווח הקצר, אבל רבים מהם ייעלמו בדיוק באותה מהירות.

כמובן, מה הוא הדבר הנכון, הערכי והחיובי זה נושא ששנוי לפרשנות אישית של כל אדם וכל עסק, אבל הנקודה שלנו היא שעסק שהוא כנה ופשוט לגבי במה הוא מאמין, מה בעיניו הטוב והנכון, וגם כנה בביצוע של זה, סיכויים לפרוח לאורך זמן גדולים לעין ערוך.

אנחנו מרגישים שהעולם מסביב משתגע מתחרות אינטנסיבית על תשומת הלב, על הרושם ועל הכיס שמביאה לעומס של מסרים, כולם צועקים בדרכם. יש הרגשה לפעמים שבלי זה, בלי גימיקים ומבצעים ומסרים מתוחכמים, אי אפשר לשרוד. האמת היא שזה די מלחיץ לפעמים.

הרבה פעמים במפגש עם העולם שמחוץ לסבון מיכל יש המון לחץ להצטרף למגמה. "תעלו מחירים ואז תוכלו לעשות מבצעים", "מה עם בלאק פריידי ו"חגי האיקומרס""? "למה אין לך פרזנטורית סלבית-על"?

אנחנו מאמינים שאפשר לעשות דברים אחרת, שלכנות, לפשטות, לרוגע יש ערך בפני עצמם. הם נותנים לכולם ביטחון, שלווה, מנוחה מתחושת הרדיפה המתמדת, אי של שפיות בעולם שבו את מרגישה שאת חייבת לרוץ בלי הפסקה רק כדי לא לטבוע.

לכן, אנחנו בהגדרה מנסים להדיר את עצמנו כמה שיותר מעולם הפרסום והשיווק הרודף, הדוחף, הצועק. מהעולם שאומר לך שאת לא מספיק טובה אבל לי יש את הפתרון.