היי!

ברוכים הבאים למשפחת מיכל סבון טבעי!

קודם כל, קופון ההנחה של ה-10 ש"ח לקנייה ראשונה הוא:

welcome

תוכלו להשתמש בו בקנייה הקרובה שלכם. אם בדיוק קניתם אצלנו, הוא יחכה לכם בשמחה לקנייה הבאה.

ועכשיו, מה נשמע? 🙂

לשמחתנו, הרבה אנשים שפוגשים אותנו בפעם הראשונה מרגישים ממש תחושה של "גילוי אמריקה". עשיתם צעד קטן אך משמעותי בדרך לקוסמטיקה טבעית באמת, מפנקת, מטפחת ובריאה – במחיר שפוי והוגן. הרבה מלקוחותינו מרגישים אצלנו חלק ממשפחה טובה, חמה ומפרגנת וככה חשוב לנו שזה יהיה.

המוצרים טבעיים ואיכותיים באמת, ואנחנו מכינים את כל המוצרים בסדנא המקצועית והאוהבת שלנו. כל מוצר מוכן במנות קטנות תוך מחשבה עלייך. המתכונים כולם הם פיתוחים ייחודיים שלנו (לא מיוצרים באיזו מעבדה כללית גדולה רק עם מיתוג שונה כל פעם). את כולם המצאנו ושכללנו בעשור האחרון בכדי להגיע למידה מקסימאלית של בריאות, טיפוח ופינוק לגופך.

אנחנו מבינים שזה לא פשוט להתנסות במוצר חדש "על עיוור", ושאתם בטח עוד לא מכירים אותנו ויודעים עלינו מעט מאוד. זה בסדר גמור! תמיד יש פעם ראשונה.
נכון, אי אפשר לראות את הקרם, לחוש את המשחה או להסניף את השמפו באינטרנט, אבל לפעמים בחיים שווה להתנסות בדברים חדשים ואצלנו קל מאוד להתנסות בפעם הראשונה.

זאת הסיבה שאנחנו מעניקים לך עכשיו 10 ש"ח להתנסות ראשונה. אין הזמנת מינימום ומחירי המשלוחים ממש נוחים (משלוח "Box-It) חינם מעל 85.00 ש"ח. שירות הלקוחות שלנו נעים ומקצועי ונשמח שתצטרפו למשפחה.

שוב, הקופון הוא:

welcome

על מנת לממש את הקופון:
1. לחצ/י על הקישור לקטלוג: sabonmichal.co.il/catalog.
2. יש לנו מבחר נאה של מוצרים איכותיים במחיר הוגן, אתם מוזמנים להציץ בקטלוג ולבחור. בסיום לחצו על הכפתור "לסל הקניות ולתשלום".
3. המקום להזין את הקופון בסל הקניות הוא מתחת לרשימת המוצרים, באמצע. הזינו את הקוד: welcome ולחצו על "הפעל קופון".
4. המערכת תיתן הודעת אישור ירוקה שהקופון הופעל ותראו את ההנחה באיזור סיכום החשבון. לחצו על הכפתור "עבור לקופה" והשלימו את ההזמנה. זה מהיר ופשוט ומערכת האשראי שלנו מאובטחת בתקן PCI-DSS בסטנדרט גבוה מאוד המאושר על ידי כל חברות האשראי.

* הקופון הוא מתנה לחברים חדשים וניתן לשימוש פעם אחת.

אז שמחנו מאוד להכיר,
ונשמח מאוד לשמוע ממך שוב.