מיכל לוי חותכת סבון

טוב, אז היי! אני מיכל לוי. הקמתי את מיכל סבון טבעי במטבח הבית בקריית טבעון אי שם ב-2007. האמנתי אז, ואני מאמינה עכשיו שקוסמטיקה טבעית בריאה וטהורה צריכה להיות זמינה לכולם

במחיר הוגן. להשתמש יום-יום רק בקוסמטיקה בריאה זאת זכות של כל אדם, לא רק של בעלי היכולת. הרגשתי שחברות הקוסמטיקה סתם מנפחות מחירים, הרבה בשביל הפוזה היוקרתית (יקר מאוד = איכותי מאוד) ושולי רווח גבוהים מאוד.

הבאתי איתי רעיון מקורי של קוסמטיקה טבעית באמת, סופר-איכותית, אבל בלי כל הפוזה היוקרתית ותג המחיר המיותר. קוסטיקה טבעית בריאה לכולם. לאט לאט לימדנו (עוד מעט אסביר למה אני מדברת ברבים) את עצמנו את התחום, הפכנו למקצועיים יותר ויותר והמצאנו מוצרים יותר ויותר מורכבים ופעילים. אם התחלנו עם סבון

מוצק ומשחות פשוטות – הגענו היום, לדוגמה, עד סרום פנים טבעי מאוד מתקדם, חדשני ופעיל שלא מתבייש אפילו מחברות העל הלא-טבעיות.

וקיבלנו אינסוף אהבה מכל כך הרבה לקוחות, צמחנו וזכינו להביא את המסר שלנו ליותר ויותר אנשים. לשמחתינו אנחנו חלק ממובילי תנועת הקוסמטיקה הבריאה והירוקה. המון המון עסקים הלכו בעקבותינו עם רעיון דומה והמוצרים שלנו היוו השראה ומודל לחיקוי לרבות מהחברות הקטנות בארץ היום. אני רואה בכך מחמאה גדולה!

נעים להכיר (או: איך הכול התחיל)

הסיפור שלנו התחיל ב-2005 כשבן זוגי, נועם, היה שף במסעדת גורמה בניו יורק, ואני (מיכל) ניהלתי את המרכז לצופיות בתנועת הצופים. שנינו חלמנו לעסוק בתחום האקולוגי. אני אגרונומית בהכשרתי, אהבתי הייתה עבודה עם נוער וחלמתי לפתוח חוות בודדים להעצמת נוער נושר. נועם, מהכיוון שלו, חלם על הקמת חווה שיקומית לנוער שגם תפעיל מסעדת גורמה שתבסס על תוצרת החווה.

נפגשנו, והחלום המשותף הוביל לנישואים והקמת משפחה מקסימה, ומאוחר יותר גם חזרנו יחד בתשובה.

גלידה ביתית או חמאת בוטנים אורגנית?

כשנועה, בתי הבכורה נולדה, היה לי ברור שאני לא עוזבת אותה ויוצאת לעבוד. אני גם לא יכולה, באופי שלי, פשוט לשבת בבית ורק לטפל בילדה. מאוד נהניתי ליצור ולהיות פעילה, וחיפשנו את הדרך הנכונה לאזן מחדש בין חיי משפחה לחיי עבודה. אני, וגם נועם, היינו רגילים לעבוד קשה מאוד, שעות ארוכות. רצינו למצוא אלטרנטיבה לטירוף הזה והאמנו שזה אפשרי.

בתקופה ההיא זכינו להיות ממקימי הקאופרטיב האורגני של קרית טבעון, שהצליח מאוד ומנה משהו כמו 200 משפחות. היה לנו מחסן גדול בחצר ומסרנו אותו לקהילה. כך, פעמיים בשבוע היו אצלנו המון חברי הקואופ שבאו לעשות את הקניות האורגניות שלהם. הדשא שלנו נראה כמו פסטיבל של אמהות, אבות וילדים קטנים במפגש קהילתי מקסים.

חשבנו על כל מיני דברים לעסק המשפחתי: גלידה ביתית (נועם מכין גלידה שאתם לא מאמינים…), חמאת בוטנים אורגנית בעבודת יד. היו לנו עזים בחצר וחשבנו אולי להקים מחלבה קטנה (עבדתי כמה שנים ב"עין כמונים" ומאוד אהבתי את התחום).

ואולי קוסמטיקה טבעית?

אחד מהכיוונים היה הכנת סבון טבעי. יצא לי להכין סבון כמה פעמים בזמן התנדבות בחוות חקלאיות באירלנד, וגם בפקולטה לחקלאות – וזה משהו שממש אהבתי להכין. התחלתי לשחק עם זה ולהכין סבונים סתם לחברים, פשוט כי אהבתי את זה מאוד. התגובות היו מרגשות ונלהבות ואנשים חזרו וביקשו עוד – והתעקשו הפעם גם לשלם עליהם משהו…

מתוך העניין שנוצר התחלתי להכין עוד דברים שרקחתי בעצמי, קניתי ספרים, למדתי עוד ועוד ומיכל סבון טבעי התחילה לתפוס תאוצה. אני בכלל רציתי לקרוא לה "לימונים" – נועם לא הסכים…

הטיול לדואר עם הזמנות מתחת לעגלה של נועה

בשלב הזה, נועם (שגם שירת ב-8200 בתפקיד טכנולוגי) רצה גם להצטרף לכיף, וישב לכתוב בעצמו אתר אינטרנט. ב-2007, קניות באינטרנט, ועוד של קוסמטיקה טבעית, לא היו בדיוק מקובלות, ואנשים מסביבנו לא בדיוק הבינו מה עובר לנו בראש, אם אתנסח בעדינות.

אבל האמנו במוצרים טובים, מחיר הוגן, שמירה על הסביבה ושירות לקוחות חם, אנושי, אינטליגנטי ומפרגן. היה מדובר בהזמנות בודדות ממש בכל יום. אני הייתי מכינה כמויות קטנות במטבח, אורזת אותן על שולחן הסלון, ונועם היה שם אותן מתחת לעגלת הילדים של נועה והם היו מטיילים יחד לדואר פעמיים-שלוש בשבוע. כולם בדואר הכירו את הדוס החייכן עם הילדה החמודה שמסתובבים עם חבילות ריחניות בעגלה. לאט לאט הוא כבר הלך כל יום, ואחרי זה כבר לא היה יותר מקום בעגלה. לקוחות כל כך שמחו מהעשייה שלנו שזה פשוט עבר מפה לאוזן והקהילה גדלה וגדלה – זה היה משמח מאוד לקבל את כל הפירגון הזה!

להביא את הבשורה

היום אנחנו ממשיכים ממש באותה דרך ממש, ומיכל סבון טבעי צומחת ומביאה לאט לאט קצת מהבשורה שלה. אנחנו מקווים להמשיך ולעשות טוב, להוביל את תחום הקוסמטיקה הטבעית בארץ ובעיקר לשמח יותר ויותר אנשים!

רוצה להכיר קצת יותר לעומק? בשמחה!

ממש בקצרה, אנחנו עסק משפחתי קטן, חם ואוהב, שמייצר קוסמטיקה טבעית איכותית. התחלנו בשנת 2007 בקריית טבעון, במטבח של ביתנו הקטן, ממש כמו בסיפורים השיווקיים, רק שבאמת. היום אנחנו נמצאים במפעל קטן ומשפחתי לא פחות ברמת דלתון, בגליל העליון היפיפייה והירוק. הרעיון שמוביל אותנו הוא שקוסמטיקה טבעית, בריאה ואיכותית צריכה להיות זמינה לכולם, במחיר נגיש והוגן. לא אריזות מפוצצות ודוגמניות מפורסמות, לא תג מחיר הזוי ש"מעיד" על איכות – אנחנו מתרכזים באיכות חומרי הגלם ותהליך הייצור המוקפד בעבודת יד – בלי לזרוק כסף על פוזה מיותרת לדעתנו.

יש לנו מגוון של קוסמטיקה טבעית באמת ומפנקת לא פחות

כל המוצרים מיוצרים בעבודת יד אוהבת במפעל המשפחתי שלנו. רקיחת המוצרים נעשית בתהליכים מוקפדים של עבודת יד, במנות קטנות, ותוך מתן תשומת לב מרבית לעשייה באהבה, איכות ובריאות. את כל המתכונים למוצרים פיתחנו בעצמנו במהלך השנים עם המון השקעה ופיתוח מקורי.

לקריאה מפורטת עלינו, בחרו בנושא שמעניין אתכם מהרשימה:

למעבר לקטלוג הקוסמטיקה הטבעית שלנו – לחצו כאן!

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. הילה

    היי, התנסיתי בקרם הפנים עם שמן המפ ואבוקדו נהנתי ממנו ורציתי לדעת היכן ניתן לרכוש את המוצרים שלכם אני גרה ברמת פולג נתניה. בתי בת ה 35, גרה באנגליה היא טיבעונית ורוצה להשתמש רק במוצרים טיבעיים שכמובן גם לא נוסו על בעלי חיים. אודה אם תסמסו לי או תודיעו לי טלפונית היכן לרכוש את המוצרים. תודה מראש, הילה מושקוביץ 052-3683455

  2. מעיין

    היי,כתבתם שהמוצרים מיוצרים בעבודת יד ובסיפור כתבתם שאתם מייצרים אותם במפעל אז הם מיוצרים בעבודת יד או במפעל?

    1. Noam

      היי, הם מיוצרים בעבודת יד, במסגרת מסודרת של מפעל קטן עם אישור משרד הבריאות וכל מה שצריך.

  3. אילנה

    איך מזמינים בלי להשאיר אשראי כאן..כמה יעלה משלוח הביתה אלה מחירים סופיים להיום??אפשר טלפון שלכם

  4. לירון

    היי,
    האם יש אפשרות להזמין מכם שמפו בכמויות גדולות יותר?
    או לבוא ולעשות ריפיל?
    אני מאוד אוהבת את המוצרים וקונה סבון מוצק אבל אין שמפו מוצק והאריזות של השמפו קטנות מאוד וחבל לי על כל הבקבוקים.
    תודה 🙂

  5. הדס דקל

    אמנם קיבלתי את המוצרים שהזמנתי בסוף השבוע (מהירות ראוי להערכה) והתחלתי את השימוש בהם.
    אני מאד נהנית מהמרקם מהריח הטבעי שלהם ומהתחושה של אחרי.
    מקווה שישמרו לי היטב על הפנים.
    מחפשת קרם עיניים. אין עדיין?

  6. ענבר בניטה

    היי מיכל! קודם כל המוצרים שלך מעולים אני מעריצה הדוקה ❤️
    כל העולם של קוסמטיקה טבעית מאוד מרתק אותי , אני בעלת תואר ראשון בביולוגיה והייתי שמחה לדעת אם את מחפשת עובדים מכל סוג שהוא ? הייתי מאוד שמחה ללמוד על העולם הזה

  7. ריקי פלורנטין

    שלום רב
    שמעתי עליכן בעבר, ולאחרונה שוב בהקשר של קוסמטיקה ״בריאה״. אני סקרנית והייתי רוצה לראות ולהריח..
    האם יש לכם נקודות מכירה / תצוגה באזור תל אביב?
    ואולי דוגמיות למוצרים ספציפיים (אפילו בתשלום).

    אני מתעניינת:
    1. בשמפו ומרכך (אם קיים מוצר שמסייע לנשירה),
    2. קרם יום עשיר לפנים לעור מבוגר ויבשושי..
    3. קרם/תחליב לגוף (למניעת יובש וגירוי);

    תודה
    ריקי
    054-3101249

    1. היי ריקי יקרה, נשמח לעזור. יש חנויות שמוכרות את המוצרים שלנו, גם בתל אביב, לא מעט. תוכלי למצוא שם שמפואים ומרכך, קרם פנים וקרם גוף בשמחה. מקווה שיעזרו וישמחו אותך.
      https://sabonmichal.co.il/map/
      מיכל.

  8. שרה עדי קמביסיס

    אתם נהדרים. נהנתי לקרוא את סיפורכם. תודה ♡

  9. מירי

    בס"ד 
    מיכל יקרה אני לקוחה חדשה אצלך , המוצרים שלך הגיעו אליי במקרה ממש. רציתי לומר לך שמהשימוש הראשון הרגשתי שיש בהם משהו מיוחד וזה איכות משובחת . שנים אני שופכת כסף על מוצרי טיפוח שלא תמיד מספקים אותי כי אני פרפקציוניסטית ולא מתפשרת על איכות .
    אני מרשה לעצמי להתפנק בלי רגשות אשמה וממתינה בהתרגשות כל בוקר וכל ערב להשתמש בסדרת המוצרים שלך ממש כמו טקס.
     
    חשוב לי לומר שאני מופתעת מהמחירים הנוחים שאת משווקת רק כדי לזכות עוד ועוד נשים להרגיש יפות ומטופחות כי אישה היא מלכות ויופייה הוא חיוני. האג'נדה שלך לפתח מוצרי טיפוח משובחים במחיר שכל אישה יכולה להרשות לעצמה היא תקדים שלא היה כמותו .
    את פורצת דרך ועל כך אני אסירת תודה !

  10. בס"ד 
    מיכל יקרה אני לקוחה חדשה אצלך , המוצרים שלך הגיעו אליי במקרה ממש. רציתי לומר לך שמהשימוש הראשון הרגשתי שיש בהם משהו מיוחד וזה איכות משובחת . שנים אני שופכת כסף על מוצרי טיפוח שלא תמיד מספקים אותי כי אני פרפקציוניסטית ולא מתפשרת על איכות .
    אני מרשה לעצמי להתפנק בלי רגשות אשמה וממתינה בהתרגשות כל בוקר וכל ערב להשתמש בסדרת המוצרים שלך ממש כמו טקס.
     
    חשוב לי לומר שאני מופתעת מהמחירים הנוחים שאת משווקת רק כדי לזכות עוד ועוד נשים להרגיש יפות ומטופחות כי אישה היא מלכות ויופייה הוא חיוני. האג'נדה שלך לפתח מוצרי טיפוח משובחים במחיר שכל אישה יכולה להרשות לעצמה היא תקדים שלא היה כמותו .
    את פורצת דרך ועל כך אני אסירת תודה ! באהבה גדולה מירי

    1. מירי יקרה תודה תודה על הפידבק המהמם. איזה כיף לקרוא! מיכל.

  11. הילה

    הי למיכל ולצוות הנפלא,
    הזמנתי מכi.ם מוצרים שאוכל לתת כמתנת יום הולדת. ההזמנה הגיעה ליעדה די מהר וקיבלתי משוב חיובי מאד ממקבלת המתנה:). תודה רבה!
    אין לי פייסבוק, אך tbh רוצה לכתוב חוות דעתי באתר ובשמחה רבה!!
    השימוש במוצרים שלכן.ם הוא ארוך שנים ואני כל כך שמחה ומודה עליהם. הם תמיד מרגישים איכותיים ונעימים מאד לשימוש.
    הידיעה שהם טבעיים עושה את זה מושלם עבורי ועבור בני משפחתי.
    אני תמיד מחכה בציפייה למוצר חדש שייצא על מנת להשתמש בו. כמה מבורך עבורי (ועבור העולם) כל הטבעי הזה.
    מאז פנייתי הראשונה אליכן.ם, התחושה היא מאד קרובה ואמינה וזאת בזכות השירות המאד זמין, נעים ואדיב שלכן.ם.
    תמיד עניתן.ם לכל שאלה שלי הן בצ'אט באתר ובמייל. זה כלל לא מובן מאליו! ומאד מאד מוערך בעיניי. אני מתחברת בכל ליבי לתפישה ולדרך העבודה שלכן.ם כלפי מה שאתם מייצרים, והן כלפיי בתור צרכנית.
    תודה רבה וברכת ימים טובים.
    הילה

  12. נחמי כהן

    אני משתמשת בקרם פנים ובסרום . מוצרים מצויינים. מקווה בהמשך להכיר עוד מוצרים.
    נהנתי לקרוא עליכם ועל תפיסת העולם העולם שלכם, צניעות, פשטות, חריצות .
    מאחלת לכם המון הצלחה

  13. יונית

    מיכל היקרה, פעמיים ראיתי את סיפוריך האישי והנפלא.
    מתוך הקריאה אני יכולה לומר שאני מכירה אותך.
    הלוואי ותפתחי קורס רוקחות – אני הראשונה שבאה!
    שנה טובה יונית 🙂

  14. עדי נחום

    הי מיכל היקרה והמקסימה

    נוכחתי להכיר אותך לא מזמן ואני רוצה להגיד לך שאת פשוט מלאך! שליחה נאמנה של הבורא להביא לנו סוף סוף מוצר טבעי אמיתי בלי כימיקלים.

    אני מודה לך מקרב לב על ערכת ההתנסות ששלחת אליי (אשקלונית:)
    שימחת אותי מאוד

    שאלה , האם יש לכם מוצרים גם לילדים? סבונים, שמפו ומרכך וכן תכשיר/קרם לשיער מתולתל( משהו שיחליף תכשירי כימי שמוכרים ברשתות)?

    תודה על הכל
    השם יברך אותך

    1. היי עדי יקרה, בשמחה! איזה כיף לשמוע שאת שמחה. יש לנו מוצרים לילדים. תוכלי לשוחח איתנו ונשמח לעזור לך להתאים משהו עבורך, וגם תוכלי להסתכל באתר בקטגוריית ילדים ותינוקות. מיכל.

  15. מיקה גוזלן

    הי
    קיבלתי לאחרונה את משלוח קרם הקלנדולה ואני מאד מרוצה מהירות המשלוח ומהמוצר עצמו.
    נכדיי סובלים מאטופיק דרמטיטיס והקרם מאד מרגיע.
    באופן כללי מרוצה מהמוצרים שלכם וכך גם בנותיי
    להתראות
    מיקה

  16. סוזי רווח

    שלום רב,

    ברשותי 2 קרמים תוצרת מיכל, האחד קרם גוף עשיר עם חמאת שיאה, חוחובה ושמן אבוקדו ברקוד 827249 7290015 והשני קרם פנים עם חמאת מנגו ונר הלילה ברקוד 827393 7290015.

    לציין, תוך כדי שימוש במוצרים הללו הופסקה פעולת הלחיצה על מנת להוציא את הקרמים, כל נסיונותיי לא הצליחו. תמוהה הדבר שהמיכלים לא תיקניים ולכן לא ניתן להמשיך ולהשתמש בשני הקרמים בכלל.

    אודה לקבלת תשובתכם בעניין.

    בברכה,
    סוזי רווח 0547927649
    מייל [email protected]

    1. היי סוזי, הדר בקשר מולך ומטפלת בך במקביל. אני מקווה שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר.

  17. רונה

    הי, קניתי את הסרום ואני מרוצה מאוד. האם יש לכם מוצר לנוער עם פצעי בגרות ?

    1. היי רונה יקרה! יש כמה מוצרים שיכולים להתאים לנוער עם פצעי בגרות: המסכה המינרלית לפנים היא הראשונה. היא מייבשת ומאזנת את השומניות בעור, מחטא ומזרזת ריפוי. השניה היא הסבון המוצק עם בוץ ים המלח, לניקוי יומיומי של העור. גם הוא מאזן ומחטא. שניהם עוזרים להרבה בני נוער עם טיפול יומיומי בפצעי בגרות. אני מצרפת לך קישורים כדי לקרוא עליהם ולראות אם נראה לך שיתאימו. https://sabonmichal.co.il/dead-sea-mineral-peeling-face-mask.html
      https://sabonmichal.co.il/balance-dead-sea-mud-natural-soap-with-tea-tree-lavender-and-geranium-681.html

  18. הראל זעירא

    שלום, האם קיימת אפשרות להעמיד דוכן למכירה לכבוד יום למודעות אקולוגית?
    אנו מעוניינים ליצרו שיתופי פעולה ולערוך הפנינג בנושא ברחבת המכללה.

    הראל זעירא
    התא הגאה – אגודת הסטודנטים המכללה למנהל

  19. תמר מורג

    שלום, אני נהנית מאודדד כבר כרבה זמן מהדיאודורנט שלכם! לא להאמין שאשכרה לא מסריחב, למשך יום שלם, ובלי חומרים מסוכנים!!! תודה רבה!!!
    ועכשיו, שאלה:
    יש לי בת בת 17 עם אקנה רציני. האם יש לכם פתרון לזה? פתרון טובבב, לפחות כמו הדיאודורנט???

    1. היי תמר יקרה, דברי איתנו וננסה יחד למצוא את הדבר הנכון לבתך. 04-9930343.

  20. אורית אוריאן דורון

    קונה כבר מספר שנים לעצמי ולחברות אף פעם לא מתאכזבת תמיד רוצה עוד המשיכו כך
    תודה לכם – אורית מראשלצ

  21. אורית

    הי
    יש לכם מרכז מבקרים?

    1. Noam

      אנחנו בדיוק בונים את מרכז המבקרים שלנו, הוא יהיה מוכן עוד כשלושה חודשים.

  22. שרון זיתוני

    אני לקוחה של המוצרים הנפלאים שלך
    וקונה לרוב בניצת הדובדבן בדזינגוף תל אביב
    כל הזמן חסר מוצרים בחנות
    לפני שבועיים חיפשתי קרם גוף ועדיין חסר
    מעבר לזה שבעם האחרונה קניתי קרם שרוב הריח נעלם ממנו
    כניראה עמד זמן רב על המדף
    או ששיניתם את הריח מאוד התאכזבתי
    לפי דברי המוכרת כניראה הוא נפתח והתאדה הריח

    1. היי שרון, אני מצטערת לשמוע על חוויית הקניה שלך. אבדוק לגבי המלאי בניצת הדובדבן, ולגבי ריח, הוא לא מתאדה כך בפתיחה, ואם הוא נקנה אחרי שהיה פתוח, את יכולה לבקש להחליף. בכל מקרה, יש לנו שירות לקוחות מצוין טלפוני, ונשמח לעזור בכל דבר. 04-9930343.

  23. אתי אזולאי

    ממש מעורר השתאות הסיפור שלכם, גם החזרה בתשובה, גם הכישרון למצוא את מה שאת רוצה לעשות בחיים, אני מאוד מתעניינת ורוצה ללמוד קוסמטיקה טבעית, האם אתם עורכים לימודים או סדנאות במקום?

    1. היי אתי, תודה על הפידבק! כרגע אין לנו לימודים או סדנאות, אני מקווה שממש עוד הקיץ נוכל להתחיל עם סדנאות במרכז המבקרים החדש שנבנה. אני מברכת אותך שתזכי למצוא את מה שאת רוצה לעשות בחיים!

  24. מיכל

    שלום מיכל,
    נהניתי לקרוא על סיפוכם האישי.

    מאז שהתודעתי למוצרים שלך לפני מספר שנים, הרגשתי שאת השליחות שלך ואת המסר שלך לעולם את מביאה באמצעות האיכות המוקפדת ובאמצעות המחיר השווה לכל נפש, ובעצם זה שהדבר אפשרי.
    ישר כוח.
    הנותן מקבל..

  25. נוי שקיפי

    היי מיכל, נועם וכל הצוות המופלא הזה!
    אז את המותג שלכם
    הכרתי כשעוד הייתם בחיתולים, כשהאתר רק עלה לאוויר והעלתם רק את הסבונים המוצקים.
    באותה תקופה היו לי קצת פצעים בפנים והתנסתי בהמון סבונים, עשיתי הכל כדי לעזור לעור הפנים שלי.
    בגלל שעדיין לא הכירו אותכם המון אנשים, אז לא היו המון חוות דעת
    התלבטתי המון , אבל בו זמנית ראיתי את המחיר הנוח לכל כיס, הכתיבה המעניינת על המוצרים
    ומשהו אמר לי.. "נוי תנסי."
    אז אכן ניסיתי. הזמנתי את הסבון המוצק החום ההוא שכבר ברח לי השם המלא שלו והוא עשה לי פלאים ועזר. התרגשתי מאוד שיש מוצר שיכול לעזור הפנים שלי ולאחריו התחלתי לספר לחברות למשפחה על החברה החדשה שגיליתי ואיזה כיף שיש אחת כזאת שמייצרת מוצרים מחומרים טבעיים!! ללא ספק זה כבש אותי.
    גם היום, אחרי כמה שנים שעברו אני עדיין ממליצה לאנשים
    ולמרות שכבר הרבה אנשים הכירו אתכם.
    אני עדיין קוראת כל מייל שמיכל שולחת בשקיקה ונכנסת לראות את המוצר החדש שעלה באתר.
    אני יודעת שמאחורי כל מוצר שעולה אתם עובדים מאוד קשה ובמרץ ודואגים עד לפרט האחרון.
    אז רציתי להגיד תודה לכם צוות יקר
    על כל מה שאתם עושים
    אני שומעת את האכפתיות של מיכל
    וזה לא מובן מאליו
    עלו והצליחו!

  26. מרב

    מכורה לסבונים הנהדרים של מיכל.
    תודה!

  27. נעמי ויינר

    מיכל יקירה שלום!
    הזמנתי מוצרים רבים ונהנתי מהמם מאוד!💗 מכל אחד ואחת❤️ לכל אחד הייתה מטרה שהוא בצע מעולה אבל במשותף הם כולם היו פשוט מדהימים וקסומים עד המוות😍קראתי את סיפורך המדהים ואת כל כך מדהימה ומעוררת השראה הצורות אין סופיות✨ שאלתי היא האם מוצרי על הולכים ללכת להופיע בסופרפארם? זה יהיה מאוד מרגש לראות אותם על המדף😇😉 תודה על עבודת המשפיע לטובה על כל העולם עד המוות😍❤️💗🫶🏻✨😍

  28. ליז

    היי עדיין לא קיבלתי , אבל אני די בטוחה שאוהב , הסיפור שלכם ככ מרגש !
    עלו והצליחו

  29. נטאלי

    היי ,
    לא הצלחתי למצוא באתר שלכם האם אתם עושים ניסויים על בעלי-חיים.
    אשמח לקבל תשובה.

    1. Noam

      כמובן שלא ובשום אופן לא.

  30. גילת

    הי, אשמח מאוד אם יהיה לשיווק תרסיס לחות ורענון לפנים על בסיס רכיבים נטולי שומן של מי ורדים, אלוורה וכו'. זה יתאים למקרים שרוצים רענון ולחות קלילה ולא שומנית במשך היום וגם לשימוש כמי פנים. תודה ובהצלחה.

  31. סיגל שמילה

    מיכל יקרה בוקר טוב וחנוכה שמח, ראיתי הבוקר סרטון שלך ביוטיוב על הכנת נוזל להבהרת פנים ורציתי לדעת איך ניתן לרכוש דרכך את העלים? או /ו מוצרים נוספים?

  32. שושנה

    היי
    המוצרים שלך הגיעו אליי מתנה מגיסתי ואני ממש נהנית מהם
    הייתי שמחה לדעת אם יש לך סבון גוף וקרם פנים או כל משהו אחר שמתאים לעור סבוראי או עם פסוריאזיס

כתיבת תגובה